امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

کیف لوازم آرایشی پشمی طرح love

Cosmetic bag - love design

0
87,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

زیر و رو کردن کیف اصلی، برای پیدا کردن یک رژ یا عطر، اصلا برازنده یک خانم نیست. در حالی که به کمک یک کیف لوازم آرایش میتوان این مشکل را حل کرد. از طرفی به همراه داشتن یک کیف لوازم آرایش خاص در محیط بیرون به خاص تر شدن استایل شما کمک شایانی می کند و با این کار شما یک خانم منظم و شیک به نظر می رسید که برای هر چیزی نظم خاص خودش را دارد. قطعاً این کار در بالا رفتن اعتماد به نفس شما در جمع نیز تأثیر گذار است. اگر به دنبال یک کیف لوازم آرایش شیک دخترانه هستید، احتمالا این کیف پشمی طرح love مورد پسند شما واقع شود، تصاویر و اندازه این محصول در ادامه همین صفحه موجود است، لطفا مشاهده بفرمایید

کیف لوازم آرایش پشمی طرح Love بر خلاف اندازه تقریبا بزرگی که دارد، دارای وزن بسیار سبکی است تا بتوانید آن را به راحتی حمل کنید. این کیف با وزن تقریبا هفتاد گرم و اندازه 15 در 23 سانتی متر، دارای گنجایش تقریبا بالایی میباشد و درای شرایط کافی برای جا دادن تعداد بسیار زیادی لوازم شخصی و آرایشی در خود است. اندازه این کیف تقریبا به قدری است که شما بتوانید به راحتی ادکلن مینی، ریمل، خط چشم، رژ لب و ده ها لوازم دیگر همچون عینک و گوشی موبایل و شارژر را در آن جا دهید. ضمنا این کیف از الیاف نرم ، سبک و طرح پشم ساخته شده و قابل شستشو نیز می باشد و همچنین دوخت این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است.

ارتفاع کیف
15 سانتی متر
اندازه دهانه
23 سانتی متر
عرض کف کیف
8 سانتی متر
طول کف کیف
15 سانتی متر
جنس کیف
پشم رنگی نرم
وزن کیف
حدود 70 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کیف لوازم آرایشی پشمی طرح love را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.