امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

اسکراب لایه بردار صورت و بدن بیوآکوا مدل اسطوخودوس - حجم 120 گرم

Bioaqua Lavender Moisturize and Exfoliator - 120 gr

0
94,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسکراب یکی از محصولات مراقبت از پوست می باشد که برای لایه برداری سطحی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با رفع سلول های مرده موجب باز شدن منافذ پوست شده و از بروز آکنه های زیر پوستی در صورت جلوگیری می کند. یافته های باستان شناسی در این مورد نشان می دهند در گذشته مردم برای لایه برداری از پوست صورت و بدن از مواد ساینده استفاده می کردند. برای مثال بومیان آمریکایی برای لایه برداری از پوست بدنشان از ذرت خشک شده استفاده می کردند. امروزه اسکراب های صورت نوعی لایه بردار هستند از دانه های سیلیکونی کوچک و یا عناصر خرد شده گیاهی تشکیل شده اند. این گونه اسکراب ها در بیشتر موارد فرمولاسیون طبیعی داشته و از مواد بی ضرر و ارگانیک تشکیل شده اند.

اسکراب لایه بردار صورت و بدن بیوآکوا مدل اسطوخودوس با حجم 120 گرم ، یکی از بهترین و عالی ترین اسکراب های موجود در بازار می باشد که برند خوش آوازه بیوآکوا آن را عرضه کرده است.

این اسکراب لایه بردار صورت اسطوخودوس بیوآکوا از جمله تولیدات منحصر به فرد و فوق العاده این برند بسیار معتبر می باشد که یکی از گزینه های بسیار مناسب برای پاکسازی و جوان سازی پوست به شمار می رود. در نتیجه کاربران می توانند بدون هیچ گونه نگرانی آن را مورد استفاده قرار دهند. به دلیل اینکه این کرم از ترکیباتی عالی به همراه عصاره اسطوخودوس بهره می برد، جوانی و زیبایی را به پوست شما هدیه می دهد.

به طور کلی ترکیبات و موارد مورد استفاده در اسکراب لایه بردار صورت و بدن اسطوخودوس بیوآکوا BIOAQUA به صورتی است که سبب آبرسانی پوست می شود و به علاوه همین امر سبب خواهد شد در همان مرحله اول استفاده نرمی و لطافت را به پوست فرد مصرف کننده ببخشد. جدا از تمامی موارد نام برده شده عصاره اسطوخودوس که یکی از اصلی ترین مواد به کار رفته در این اسکراب صورت و بدن به شمار می رود مزایای فراوانی را به همراه دارد. برای آشنایی با نمونه هایی از مزایای آن می توان به مواردی همچون: ضدعفونی کردن پوست، کاهش چین ‌و چروک، افزایش گردش خون، درمان جوش های پوستی و همچنین روشن شدن پوست اشاره کرد.

شایان ذکر است که بگوییم ویژگی ها و قابلیت های اسکراب لایه بردار صورت و بدن اسطوخودوس بیوآکوا تنها به همین چند مورد گفته شده ختم نمی شود بلکه فواید و مزایای دیگری را نیز به همراه دارد. به عنوان مثال این محصول لایه بردار به راحتی می تواند خطوط سطحی ایجاد شده بر روی پوست را در کم ترین زمان و تنها پس از چند بار استفاده از آن، از بین ببرد. همچنین استفاده از این محصول سبب تمیز شدن سطح پوست نیز می شود و پس از هر بار استفاده از آن پوست احساس سبکی و تازگی می کند.

به علاوه بیان کردیم که این محصول لایه های مرده پوست را به خوبی حذف می کند یعمی نابود می کند و باعث روشن شدن پوست نیز می شود. اسکراب لایه بردار بیوآکوا حاوی عصاره سطوخودوس به خوبی در عمق پوست نفوذ خواهد کرد و تاثیر بیشتری را از خود برجای می گذارد.

  • حاوی عصاره اسطوخودوس
  • لایه بردار و پاک کننده عمیق منافذ
  • متعادل کننده چربی پوست
  • از بین برنده سلول های مرده
  • نرم و لطیف کننده پوست
  • مناسب انواع پوست – به ویژه چرب
  • باعث روشن شدن و درخشش صورت می شود
  • ضد حساسیت و بدون عوارض است
  • و بدون ایجاد التهاب لایه برداری می کند
حجم
120 گرم
مناسب برای
آقایان و بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید اسکراب لایه بردار صورت و بدن بیوآکوا مدل اسطوخودوس - حجم 120 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.