امتیاز 5 از {{model.count}} رای
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

بالم لب حرارتی هولد مورنینگ طرح عروسک دختر

Hold Morning Lip Balm

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : بالم لب ،

بالم لب حرارتی محصولات جادویی و همه کاره ای هستند که محبوبیت بسیار زیادی بین خانم ها پیدا کرده اند. این بالم ها علاوه بر ظاهر زیبا و کاربرد عجیبی که دارند، فوق العاده برای لب ها مفید هستند و باعث نرم و مرطوب شدن آن ها می شوند. بالم لب های حرارتی، همانطور که از نام آن‌ها پیداست، با دمای بدن تغییر رنگ می دهند. در واقع لازم نیست شما رنگ خاصی را انتخاب کنید. حرارت بدن شما این کار را انجام می دهد و شما بعد از استفاده، از رنگ صورتی زیبایی که روی لبتان ایجاد شده شگفت زده خواهید شد.

بالم لب حرارتی هولد مورنینگ Hold Morning محصولی بسیار جذاب و باکیفت بوده که به محض استفاده، با حرارت بدن رنگ صورتی بسیار جذابی به لب ها میدهد! ویژگی این محصول فقط به اینجا ختم نمی شود بلکه میتوان از خواص مغذی آن برای لب ها نیز مثال زد. یکی از ویژگی های این محصول، آبرسانی به لب است! بر خلاف اغلب رژ لب ها که حاوی مواد مضری همچون سرب هستند، بالم لب نه تنها سرب ندارد بلکه دارای مقدار زیادی ویتامین است که موجب آبرسانی و تغذیه پوست لب می شود. همچنین این محصول ضد آب می باشد و مدت زمان زیادی روی لب باقی میماند و نیاز به تمدید آن نیست. علاوه بر این با خوردن و آشامیدن نیز پاک نمی شود و حتی خورده شدن مقداری از بالم موجود روی لب همراه با غذا، ضرر و خطری به همراه ندارد.

بالم لب حرارتی هولد مورنینگ مدل عروسکی را می توان به عنوان نرم کننده لب و برای رفع خشکی لب ها استفاده کرد. عمده ترکیبات موجود در ساختار این محصول مربوط به روغن های گیاهی است. در حقیقت ۴۰ تا ۵۰ درصد مواد تشکیل دهنده این محصول را روغن، ۲۰ درصد آن را موم، ۲۰ درصد را چربی و بقیه را نرم کننده ها تشکیل داده اند. در نتیجه این بالم لب برای بهبود خشکی لب نیز مورد استفاده قرا میگیرد. بالم لب حرارتی عروسکی طرح دختر علاوه بر مغذی بودن و خوش رنگ بودن، دارای بویی بسیار مطلوب است و استفاده از آن شما را بیش از پیش خاص میکند!


رنگی که این بالم حرارتی به لب میدهد، صرفا یک رنگ ثابت است و پوکه های رنگی آن (صورتی، آبی، بنفش و ...) از نظر محتوی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. در واقع رنگ بندی این محصول هیچ ارتباطی با رنگی که به لب میدهد ندارد. چرا که بالم لب ها لب رنگ صورتی بسیار زیبا و طبیعی به لب ها می بخشد.

رنگ دهی
صورتی
حجم
15 گرم
405 روز پیش

بوش عالیه

398 روز پیش

از رنگش خیلی خوشم میاد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید بالم لب حرارتی هولد مورنینگ طرح عروسک دختر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.