امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

شامپو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس - 385 میلی لیتر

OGX Coconut Milk Shampoo - 385 ml

0
420,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : شامپو مو ،

یکی از دغدغه‌های حوزه‌ی سلامت در رابطه با انواع شامپوها از برندهای مختلف، استفاده از سورفاکتانت‌های سولفات‌دار و نگهدارنده‌های پارابنی است. چراکه تحقیقات ثابت کرده‌اند که ترکیبات سولفا‌ت‌دار سبب خشکی موها و تحریک پوست سر می‌شود. پارابن نیز از طریق پوست سر جذب شده و در زمان طولانی در بافت‌های داخل بدن انباشته می‌شود که می‌تواند زمینه‌ساز ابتلا به سرطان سینه یا اختلال در سیستم هورمونی بدن شود.ارگانیکس برای تولید شامپوهای خود به جای بطری‌های پلاستیکی که زباله‌های آلوده کننده‌ی طبیعت به‌شمار می‌آیند، از بطری‌های رزینی قابل بازیافت استفاده می‌کند. علاوه‌بر آن، محصولات ارگانیکس مانند شامپو شیر نارگیل او جی ایکس، بر روی حیوانات آزمایش نمی‌شوند. در حقیقت او جی ایکس را می‌توان برندی سازگار با محیط زیست و جانوران دانست.

شامپو شیر نارگیل او جی ایکس، انتخابی ویژه برای افرادی است که موهایی نرم، درخشان و خوش حالت را می‌خواهند و به آبرسانی رشته‌های موی خود اهمیت می‌دهند. ترکیب شاداب کننده و تمیز کننده‌ی مو در این شامپو موی اصل، حالتی لوسیونی و خامه‌ای مانند دارد. شیر نارگیل و روغن نارگیل ارگانیک، ترکیبات طبیعی ویژه‌ای هستند که علاوه‌بر خواص بسیار مفید برای مو، رشته‌های مو را معطر و درخشان نیز خواهند کرد.

موهای خشک و آسیب دیده شرایط مراقبت خاص خودشان را دارند. این نوع مو بسیار حساس است. اگر شما هم می‌خواهید از موی فر یا خشک خودتان مراقبت بیشتری به عمل آورید، استفاده از یک شامپوی خاص را پیشنهاد می‌کنیم. شامپوی پرطرفدار برند «ارگانیکس»(Organix) با نام  «شیر نارگیل» معرفی شده است.

شامپو شیر نارگیل او جی ایکس فرمولاسیون غنی شده دارای قدرت نرم‌کنندگی و هیدراته‌کردن(رفع کم آبی) موها بوده و ریشه‌های موها را عمیقا تغذیه می‌کند. حاوی مواد طبیعی بسیار مفید برای مو شیر نارگیل ، روغن نارگیل و پروتئین‌ سفیده‌ تخم مرغ میباشد. شامپو تغذیه کننده شیر نارگیل او جی ایکس انتخابی ویژه برای افرادی است که موهایی نرم ، درخشان و خوش حالت را می‌خواهند و به آبرسانی رشته‌های موی خود اهمیت می‌دهند. ترکیب شاداب کننده و تمیز کننده‌ی مو در این شامپو ، حالتی لوسیونی و خامه‌ای مانند دارد.
شیر نارگیل و روغن نارگیل علاوه‌بر خواص بسیار مفید برای مو ، رشته‌های مو را معطر و درخشان نیز خواهند کرد.

شیر نارگیل با فرمول مخصوصش موهای خشک و آسیب دیده را نرم‌تر می‌کند.این عصاره علاوه‌ بر نرم‌کنندگی، روی تقویت و تغذیه موهای شما هم اثر مهمی می‌گذارند. حجم شامپو ارگانیکس برابر با 385 میلی‌لیتر است که این اندازه از شامپو تا مدت زیادی برای استفاده‌ی روزانه‌ی شما کافی به نظر می‌رسد. شامپو تغذیه کننده شیر نارگیل او جی ایکس فاقد سولفات است و برای استفاده ی روزانه طراحی شده است، می توانید برای نتیجه ی بهتر در کنار این شامپو از روغن مو نارگیل او جی ایکس هم استفاده کنید. درپوش بطری با رنگ قهوه‌ای‌اش، روی سر بطری خودنمایی می‌کند.

شامپو نارگیل او جی ایکس برای استفاده روزانه به عنوان یک پاک کننده ملایم بسیار توصیه میشود. به لطف پروتئینه شامپو شیر نارگیل او جی ایکس، موهای آسیب دیده به شدت تقویت میشوند. یکی دیگر از نکات مهم شامپو کوکونات میلک او جی ایکس فاقد پارابن و سولفات بودن آن است. این ویژگی مهم باعث می شود شامپو Coconut Milk او جی ایکس گزینه ای مناسب برای موهای رنگ شده و کراتینه باشد. شامپو Coconut Milk او جی ایکس برای انواع مو مناسب است، با این وجود برای موهای خشک بیشتر پیشنهاد می شود و موهای وز را نیز به خوبی صاف و درخشان می کند.

ترکیبات شامپو تغذیه کننده شیر نارگیل او جی ایکس

شیر نارگیل: شیر نارگیل سرشار از ویتامین E است و با تغذیه ریشه و ساقه مو به رشد بیشتر آن کمک می کند. این ماده با آبرسانی به موهای خشک و ضعیف، طراوت مو را بازیابی می کند و نرمی و لطافت را به آن بر می گرداند.

روغن نارگیل: موهای حجیم و درخشان مردم هندوستان همیشه مورد ستایش مردم سراسر جهان قرار گرفته است. از قرن ها پیش، روغن نارگیل یکی از پر طرفدارترین راه های درمان ریزش مو در میان مردم هند بوده است. روغن نارگیل پوست سر را خنک کرده و میزان ترشحات چربی آن را به شدت کاهش می دهد. علاوه بر این، روغن نارگیل در رفع شوره نیز عملکرد شگفت انگیزی دارد. شامپو های حاوی روغن نارگیل با مجموعه ای از خواص، سلامت و درخشانی موهای شما را تضمین می کنند.

پروتئین تخم مرغ: پروتئین تخم مرغ از جمله موادی است که دارای خواص بسیار زیادی برای موهای شما است. این پروتئین رشد موها را تحریک می کند و از ایجاد موخوره و شکستگی در ساقه مو جلوگیری می کند. این پروتئین دشمن قدرتمند شوره سر نیز به حساب می آید. پروتئین تخم مرغ بر جلوگیری از ریزش مو تاثیر زیادی دارد و در این راستا به حجم دهی مو کمک می کند. اگر موهای مجعد دارید، می توانید با استفاده از شامپوهای حاوی پروتئین تخم مرغ، هر روزه داشتن موهای صاف و نرم را تجربه کنید.

بهترین راه برای ترمیم موهای خشک و آسیب دیده استفاده از محصولات ترمیم کننده مناسب است، برند OGX به طور تخصصی برای موهای خشک و آسیب دیده در لاین Coconut Milk محصولاتی را طراحی و تولید کرده است که با استفاده از آنها در همان ابتدا متوجه تغییر خواهید شد. موهای خشک و آسب دیده و وزدار نشانه ی این است که کوتیکول های مو مسطح نیستند و باز شده اند؛ همچنین می تواند به معنای آن باشد که الیاف داخلی موهای شما بیرون زده اند و احتیاج به تغذیه و ترمیم دارند. وقتی موهای شما آسیب می بینند شما نمی توانید یک باره آن ها را به حالت اولیه باز گردانید و روند بهبودی آن نیاز به زمان و استفاده مکرر از محصولات مناسب دارد ، کارشناسان زنونه برای روتین مراقبت از موهای آسیب دیده، محصولات Coconut Milk اوجی ایکس را توصیه میکند که با توجه به ترکیبات منحصر به فردی که دارد میتواند به سلامت موهای شما کمک کند، پیشنهاد میکنیم در روتین مراقبت از موهای خشک و آسیب دیده از شامپو تغذیه کننده شیر نارگیل او جی ایکس (Ogx Coconut Milk) برای شستشو موهایتان بهره ببرید تا علاوه بر تمیزی، آنها را نیز تقویت کنید در کنار این شامپو بهتر است از نرم کننده شیر نارگیل او جی ایکس به عنوان مکمل شتتشو استفاده کنید تا تغذیه و تقویت موهای شما به طور ویژه انجام شود.

در انتهای رسیدگی به موها سرم مغذی شیر نارگیل او جی ایکس میتواند به عنوان مرحله معجزه آسا برای موهای آسیب دیده شما باشد و با استفاده همزمان این محصولات در کنار هم میتوانید به راحتی سلامتی و شادابی را به موهای خود بازگردانید.

شامپو Coconut Milk او جی ایکس پوست سر شما را خنک کرده و به تنفس آن کمک می کند. این عملکرد همچنین موجب کاهش تعریق پوست سر می شود. شامپو تغذیه کننده شیر نارگیل او جی ایکس دارای اثرات ضد شوره و ضد ریزش مو است.این شامپو دارای اثرات ضد شوره و ضد ریزش مو است.  این شامپو ارگانیکس فاقد سولفات است و برای استفاده ی روزانه طراحی شده است.


  • حاوی شیر نارگیل جهت تغذیه و آبرسانی موها
  • تقویت استحکام بخشی و انعطاف پذیری موها
  • ایجاد موهایی سالم، تغذیه شده و منعطف
  • حاوی پروتئین تخم مرغ
  • صاف و نرم کننده مو
  • کمک به افزایش حجم و رشد مو
  • حفظ خاصیت ارتجاعی مو
  • بدون سولفات و پارابن

شامپو را به مقدار مورد نیاز روی موهای مرطوب بمالید، بر روی تمام قسمت‌های مو ماساژ دهید و سپس موها را کاملاً بشویید. پس از شستن مو می توانید از نرم کننده مخصوص موهای رنگ شده اوجی ایکس نیز استفاده کنید.

حجم
385 میلی لیتر
ساخت کشور
آمریکا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید شامپو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس - 385 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.