امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

شامپو بدون سولفات لایتنس اورجینال - ۹۰۰ میلی لیتر

0
245,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : شامپو مو ،

اکثر ما در یک مقطع زمانی توصیه شده است که از شامپو فاقد سولفات برای حفظ سلامت موهای خود استفاده کنیم. اما سولفات چیست؟ به بیان ساده، آنها ترکیبات پاک کننده ای هستند که در شامپوها به منظور پاکسازی آلودگی و چربی موها و کف سر استفاده می شند.سولفات ها همچنین در محصولات پاک کننده خانگی مانند مواد شوینده هم وجود دارند و مسئول ایجاد کف در هنگام استفاده از محصولات هستند.شامپو بدون سولفات فاقد این مواد هستند و از ترکیبات جایگزین و بی ضرر سدیم لوریل فسفات (SLS) و سدیم لورث فسفات (SLES) برای کف کردن در آنها استفاده می شود.

شامپو فاقد سولفات از برند لایتنس Lightness با دارا بودن 95% روغن آرگان طبیعی مراکش، بازسازی کننده و ضد ریزش موها است.این شامپو از ریزش و شوره موها جلوگیری کرده و  آبرسان انواع مو به ویژه موهای خشک و آسیب دیده و مناسب برای موهای کراتینه شده است.روغن آرگان با تنظیم رطوبت طبیعی و PH مو باعث رفع خشکی و موخوره نیز می‌شود. روغن آرگان یک محصول زیبایی همه‌کاره است که قرن‌هاست برای آرایش مو و پوست کاربرد فوق‌العاده‌ی خود را به اثبات رسانده است. این شامپو با مرطوب سازی مو و پوست سر, ضمن استحکام‌بخشی و ترمیم موهای آسیب‌دیده, به درخشش هرچه بهتر مو هم کمک می‌کند.

روغن آرگان سرشار از ویتامین, موادمعدنی, آنتی اکسیدان, و اسیدهای چرب است که به تقویت ریشه و ساقه ی مو کمک می کند. حال این طلای مایع را در شامپو روغن آرگان هیر وجو دارد. شامپو آرگان برند لایتنس با مرطوب سازی مو و پوست سر, ضمن استحکام‌بخشی و ترمیم موهای آسیب‌دیده, به درخشش هرچه بهتر مو هم کمک می‌کند.

از ویژگی مثبت شامپو لایتنس ، فرمولاسیون فافد سولفات،پارابن،گلوتن،نمک های مضر آن است که بسیار مناسب برای انواع مو به ویژه موهای کراتین شده است. این شامپو دارای حجم 900 میلی لیتر است و تا مدت زیادی شما را از خرید محصول مشابه بی نیاز می کند.این شامپو بسیار مناسب سالن های آرایشی می باشد.

  • ضد ریزش و بازسازی کننده موها
  • ترمیم کننده و احیای موهای آسیب دیده
  • حاوی 95% روغن آرگان طبیعی مراکش
  • فاقد سولفات، پارابن،گلوتن،نمک های مضر
  • دارای فرمولاسیون کاملا ارگانیک
  • تقویت کننده مو
  • حفظ رطوبت مو
  • جلوگیری از وز و ایجاد گره در مو
  • درخشان کننده مو
  • مناسب انواع مو به ویژه موهای کراتین شده
  • حجم 900 میلی لیتر

مقدار مناسب از شامپو را بر روی موهای خیس مالیده و به آرامی و بدون حرکات مالشی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت ۳ دقیقه بر روی پوست سر نگهداشته، سپس با آب ولرم و با فشار کم خوب آبکشی نموده و موها را با حوله بسیار نرم و به آهستگی خشک کنید.پیشنهاد می شود برای نتیجه گیری بهتر و سریعتر در کنار این شامپو از ماسک مو فاقد سولفات لایتنس و روغن آرگان لایتنس نیز استفاده شود.

برند
لایتنس
حجم خالص
۹۰۰ میلی لیتر
کارایی
تقویت کننده و ضد ریزش مو
کشور سازنده
اسلواکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید شامپو بدون سولفات لایتنس اورجینال - ۹۰۰ میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.