امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ماساژور دستی گوی یخی مدل بیوتی کریستال

BEAUTY CRYSTAL BALL

0
235,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : ،

ماساژور دستی مدل گوی یخی ، همانطور که از نام این وسیله مشخص است یک ماساژور بسیار زیبا و در عین حال کارآمد بوده که مهمترین وظیفه آن تسکین کلی پوست و افزایش جریان خون زیر پوست است. رنگ بندی متنوع گوی یخی به ما این امکان را می دهد که این ماساژور را در هر رنگی کنار خود داشته باشیم. همچنین حمل و استفاده آسان از این محصول این اجازه را به ما می دهد تا به راحتی با خود جابه جا کنیم و در هر زمان از آن استفاده کنیم. خستگی های طاقت فرسای روزانه و فشار و استرس های مختلف احتیاج به رسیدگی و رفع دارند. یکی از راه های حل این مشکلات استفاده از ماساژور است.حس خوب استفاده از یک ماساژور که در عین تقویت و جبران سلامتی پوست، با حس خنکی که برای ایجاد می کند از مواردی است که می تواند مارا مجاب به داشتن چنین ماساژور سبک، زیبا و کارآمدی کند.

ماساژور دستی گوی یخی مدل بیوتی کریستال ، نوعی ماساژور پوست است که جهت مراقبت از پوست و زیبایی و سلامت آن به کار می‌رود. این ماساژور پوست به افزایش جریان خون در قشای زیرین سطح پوست کمک می‌کند. این عمل به حذف مواد شیمیایی مضر زیر پوست کمک شایانی می‌کند. لذت حاصل از رفع خستگی‌ از استرس‌ها و فشارهای روزمره به کمک استفاده از ماساژور بیوتی کریستال وصف ناپذیر است. همچنین این ماساژور به جوانسازی و جوان ماندن و اصلاح پوست هر جایی از بدن کمک می‌کند. این ماساژور میتواند در تحریک گردش خون بسیار موثر باشد و همچنین سرمهای پوستی و مواد معدنی با این گوی یخی بسیار راحت تر جذب میشوند. در واقع منقبض کردن عروق خونی به صورت ریتمیک از سری فواید استفاده از این ماساژور است.

ماساژ یخی سرخی پوست را برطرف می کند و پس از موم مالی، اکسترکشن، الکترولیز، لایه برداری و میکرودرم ابریژن به تسکین پوست کمک می کند. سرمای حاصل از این ماساژور گردش خون و اکسیژن‌ رسانی به پوست را تحریک کرده و ظاهری محکم تر و غیر پف کرده به آن می دهد.
این ماساژ سرد یک درمان عالی برای درد سینوسی، پف دور چشم، سردرد یا میگرن میباشد. گوی های یخی  اعصاب را تحریک کرده و عضلات چهره را تمرین می دهند که خطوط ریز را رفع می کند، پوست را سفت می کند و به کاهش اندازه منافذ پوستی کمک می کند.

  •  تسکین دهنده صورت
  • کوچک کننده منافذ باز پوست
  • کنترل چربی اضافه پوست
  •  سفت کننده و تقویت کننده پوست، که باعث تقویت خاصیت ارتجاعی پوست می شود.
  •  مانع از ظهور خطوط و چین و چروک های ظریف می شود.
  •  باعث کاهش پف چشم ، کیسه های چشم و دایره های تاریک در اطراف چشم می شود.
  •  برای جذب بهتر به محصولات زیبایی مانند سرم های صورت عمیق تر در پوست کمک می کند.
  •  گردش خون در چهره را برای درخشش سالم طبیعی ترویج می کند.
  • با استفاده مداوم لک های پوستی کمرنگتر و پوست سفید تر میشود
  • با کاهش التهاب جوش ها ، به طور مستقیم اندازه را کاهش می دهید. در نهایت می تواند باعث شود که به طور کامل اکنه التهابی از بین برود.
  • ماساژ آن روی لب باعث برطرف کردن خشکی و کبودی لب میشود و انرا به رنگ صورتی در میاورد .
  • تسکین  پوست پس از درمان آکنه ,لایه برداری ,الکترولیزر ,میکرودرم ,و موم ما و اصلاح صورت
  • درمانی عالی برای سر درد های میگرنی سینوسی یک ارامبخش قوق العاده
  • مناسب برای قبل از میکاپ مهمانی

برای استفاده از ماساژور گوی یخی کافی است مقداری آب در ظرفی ریخته و سپس گوی را درون آن قرار بدهید. حالا ظرف را به مدت ۲۰ دقیقه در داخل یخچال گذاشته و سپس پوست خود را با آن ماساژ دهید. در فصل سرما این زمان میتواند به ۱۰ دقیقه کاهش پیدا کند. توجه داشته باشید که گوی ماساژ را اصلا در فریزر نگذارید.

تعداد گوی ها
2 عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماساژور دستی گوی یخی مدل بیوتی کریستال را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.