امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

فوم شستشوی صورت مدل هیالورونیک اسید وکالی - حجم 120 میلی لیتر

wokali Hyaluronic Acid Foam Cleanser - 120ml

0
155,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

همیشه شست‌وشوی پوست و تمیز کردن آن در درجه‌ اول مهم‌ترین مرحله‌ی یک روتین پوستی خوب است؛ زیرا اگر پوستتان دچار آلودگی و ناخالصی باشد دیگر هیچ یک از کرم‌ها، ماسک، سرم و دیگر مواد بهداشتی و آرایشی تاثیری روی آن نخواهند داشت. یک شوینده‌ مناسب مانند فوم شست‌وشوی صورت برای شستن کامل این ناخالصی‌ها الزامی و ضروری است. فوم‌های شست‌وشوی صورت ترکیبات محلول در آب هستند که هنگام ماساژ دادن آن‌ها روی صورت به خوبی روی پوست کف می‌کنند و به آسانی کثیفی، آرایش، گرد و غبار، عرق، چربی و سایر مواد آلوده را در هنگام استفاده از بین می‌برند. همچنین فوم های شست‌وشوی مدل های مختلفی دارد و برای هر نوع پوستی مناسب است. اگر پوست خشک دارید، یک شوینده‌ فومی مناسب می‌تواند پوستتان را تمیز، شاداب و آبرسانی کند. اگر پوست چرب دارید، فوم شستشو می‌تواند چربی اضافه‌ پوست‌تان را به تعادل برساند و اگر از افراد خوش‌شانسی هستید که پوست نرمال یا معمولی دارید، می‌توانید با استفاده از فوم شستشو پوست‌تان را هیدراته، سرزنده و شاداب کنید. در ادامه با معرفی فوم شستشوی صورت مدل هیالورونیک اسید وکالی همراه پردیس میکاپ باشید.

فوم شستشوی صورت مدل هیالورونیک اسید وکالی wokali با حجم خالص 120 میلی لیتر ، علاوه بر پاک کنندگی بی نظیر صورت و قدرت بالای آبرسانی که دارد ، به دلیل وجود ترکیباتی همچون ماده هیالورونیک اسید به حفظ رطوبت، ترمیم بافت‌ها و انعطاف پذیری پوست کمک کرده و همچنین مانعی در برابر میکروارگانیسم‌ها است و به رشد و ترمیم کلاژن و الاستین نیز کمک می‌کند.

به دلیل کاهش تولید کلاژن و الاستین ، پوست دچار خشکی، پیری، ایجاد چین و چروک و از دست دادن حالت کشسانی بافت خود می‌شود؛ همچنین قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت طولانی هم آسیب‌هایی به پوست وارد می‌کند که این ماده باعث برطرف کردن و رفع این آسیب ها میشود. ماده هیالورونیک اسید موثر در آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست است و در کاهش عمق چروک‌ها، جوانسازی، استحکام و کشش پوست نقش اساسی دارد.

  • پاک کننده بی نظیر آرایش
    مرطوب کننده و آبرسان قوی
  • پاکسازی عمیق پوست صورت
  • رفع چین و چروک و خطوط ریز صورت
  • شاداب کننده و جوان کننده پوست
  • ضد حساسیت
  • ترمیم عیوب پوست
  • صاف و یکدست ساختن پوست
حجم
120 میلی لیتر
ساخت کشور
چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید فوم شستشوی صورت مدل هیالورونیک اسید وکالی - حجم 120 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.