امتیاز 4.16 از {{model.count}} رای
امتیاز 4.16 از {{model.count}} رای

فوم شستشوی صورت شیر گاو و امینو اسید ایمیجز - حجم 100 گرم

Images amino acid milk cleanse - 100gr

0
68,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شستشوی صورت با ژل یا فوم، یکی از بهترین راه ها برای تمیز کردن صورت است. توصیه می شود که حتی اگر آرایشی نکرده اید؛ شب قبل خواب حتما از ژل های پاک کننده صورت استفاده کنید! هنگامی که صورت خود را با استفاده از فوم یا ژل های پاک کننده صورت تمیز می کنید تمام مواد آرایشی را از روی پوست خود برداشته و به پوست اجازه می دهید تا نفس بکشد و استراحت کند. اگر در حالی که هنوز آرایش روی صورت تان است به رخت خواب بروید پوست نمی تواند تنفس کند و صبح صورت تان کسل و خسته خواهد بود. استفاده از فوم شستشوی صورت ایمیجز مدل شیر و آمینو اسید موجب می شود تا پوست کاملا از آلودگی و آرایش پاک شود و پوستی شاداب و روشن داشته باشید.

فوم شوینده شیر گاو ایمیجز محصولی بسیار قدرتمند و به صرفه است که با مصرف میزان کمی از آن، حجم بالایی کف تولید کرده و به طور کامل آلودگی های صورت شما را پاک می کند. این شوینده می تواند به منافذ شما نیز نفوذ کند و جوش های سر سیاه، آلودگی ها و چربی های اضافی اعماق منافذ باز شما را از بین ببرد. فوم آمینو اسید ایمیجز حاوی عصاره شیر گاو است و بنابراین فواید تکمیلی دیگری به همراه دارد. عصاره شیر حاوی پروتئین، آمینو اسید ترکیبات مرطوب کننده و… است. پروتئین و آمینو اسید های موجود در شیر گاو می توانند سلول های پوست شما را تغذیه کرده، عملیات کلاژن سازی پوست را تقویت کرده و موجب نرم تر شدن بافت پوست و افزایش خاصیت کشسانی آن می شود.

عصاره شیر گاو قدرت مرطوب کنندگی بالایی نیز دارد؛ بنابراین این شوینده برای انواع پوست مناسب است و همه با هر نوع پوستی می توانند از فواید آن استفاده کنند. شیر گاو همچنین یک سفید کننده طبیعی است، با تامین رطوبت و تغذیه سلول های پوست رنگ پوست شما را روشن تر کرده و چهره ای درخشان و جذاب به شما هدیه می کند.

این شوینده همچنین خاصیت تنظیم کنندگی سطح PH پوست شما را دارد؛ بنابراین می تواند کار تونر را نیز انجام دهد. طبق گفته شرکت سازنده این فوم PH سطح پوست شما را بین 5.5  تا 6.5 تنظیم می کند، این ویژگی می تواند به تاثیر گذاری بیشتر سایر محصولات پوستی کمک کند. فوم شیر گاو همچنین خاصیت ضدالتهابی نیز دارد و میتواند پوست شما را تسکین داده و سطح انرژی سلول های پوست را افزایش دهد. بخش عمده ترکیبات سازنده این شوینده مواد طبیعی هستند بنابراین باعث هیچ گونه التهابی نمی شود.

  • حجم خالص 100 گرم
  • غنی از عصاره شیر گاو
  • حاوی آمینواسیدهای شیر
  • حاوی ویتامین و مواد معدنی
  • سفید و روشن کننده پوست
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • پاک کننده قدرتمند
  • کنترل ترشح چربی
  • مغذی برای پوست
  • از بین برنده کامل آلودگی
  • ضد جوش سر سیاه
  • نرم کننده بافت پوست
  • تنظیم کننده PH پوست

برای استفاده از فوم شیر گاو ایمیجز ، ابتدا صورت خود را با آب ولرم کمی خیس کنید تا منافذ پوستتان باز شود. سپس مقدار کمی از فوم شستشو صورت شیر گاو را کف دست خود یا روی فیس براش ریخته و بر روی صورت ماساژ دهید و پوست خود را تمیز کنید. سپس صورت خود را آبکشی نمایید.

حالا می توانید از تونر استفاده نمایید. و سایر آلودگی های بسیار عمقی پوستتان را از بین ببرید. همچنین اکثر تونرها آبرسانی به پوست را انجام می دهند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید فوم شستشوی صورت شیر گاو و امینو اسید ایمیجز - حجم 100 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.