امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

لوسیون دست و بدن کریس مدل nourished Care - حجم 100 میلی لیتر

Kris Hand And Body Lotion nourished Care - 100 ml

60,000
48,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مراقبت پوست و استفاده از انواع محصولات بهداشتی تنها به پوست صورت محدود نمی‌گردد همه ما بارها با خشکی پوست بدن و احساس خشکی مواجه شده ایم. این عارضه به دلیل شستشوی مکرر به وسیله صابون‌ها و مواد شوینده و پاک کننده گوناگون پدید می‌آید. با استفاده از یک لوسیون مناسب میتوان سطح پوست را مرطوب کرده و از عارضه‌های مربوط به خشکی جلوگیری کرد.لوسیون بدن نوعی ماسک است که به سطح پوست استعمال می‌گردد و باعث طراوت و شادابی پوست و در محصولات معطر خوشبو کردن پوست شده و سبب از بین رفتن خشکی پوست نیز می‌گردد.  لوسیون بدن کریس یکی از محصولات بسیار با کیفیت در این زمینه است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

لوسیون دست و بدن کریس Kris nourished Care با بافت طبیعی خود پوست بدن را چرب نمی‌کند به همین دلیل در حین استفاده بر روی پوست احساس سبکی و طراوت خواهید کرد. لوسیون دست و بدن KRIS کریس حاوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده است. لوسیون کریس حاوی ترکیبات فعال و آبرسان است که موجب مرطوب شدن و نرم شدن پوست می‌شود. لوسیون دست و بدن کریس برای تمام پوست‌ها مناسب است و موجب نرم و لطیف شدن پوست می‌شود. خاصیت نرم و مرطوب‌کنندگی این محصول به اندازه‌ای است که می‌توان رطوبت از دست رفته‌ی پوست را به راحتی تامین کند.

 این لوسیون ترکیب شگفت‌انگیزی دارد که علاوه‌ بر شادابی و لطافت پوست، به درمان بسیاری از ناراحتی‌های پوستی نیز کمک می‌کند. این لوسیون ترکیبات مرطوب کننده و بدون چربی دارد از این‌رو روی پوست نیز بسیار سبک است. این لوسیون از پوست بدن در برابر عوامل محیطی محافظت کرده و به ترمیم نواحی آسیب دیده و خشک شده می‌پردازد. لانونین و روپلین گلیکول از اصلی‌ترین ترکیبات لوسیون های بدن کریس هستند که تاثیر بسزایی بر سلامت و لطافت پوست دارند. این محصول که به عنوان لوسیون بعد از حمام کریس شناخته می شود، بسیار برای پوست‌های خشک مبتلا به اگزما، خارش ناشی از خشکی و حتی افرادی که مبتلا به بیماری پسوزیاریس‌اند، مناسب است. این لوسیون به بهبود خشکی پوست کمک می‌کند و سوزش ناشی از آن را هم التیام می‌بخشد. از آن‌جا که لوسیون بدن کریس رطوبت بدن را حفظ می‌کند، می‌توان پس از حمام، بلافاصله از آن استفاده کرد. این محصول مناسب بزرگسالان و کودکان بخصوص افراد با پوست‌ حساس نیز است. در زمان‌هایی که پوست دچار خشکی، آفتاب سوختگی، درماتیت، اگزما و پوسته شده، می‌توان با استفاده‌ی منظم از لوسیون بدن کریس به بهبود آن کمک کرده و به آرامش رسید.

 

  • بدون ایجاد حس سنگینی روی پوست
  • مرطوب کنندگی و آبرسانی عمیش
  • رفع پوسته شدن و خشکی پوست
  • نرم کننده و تغذیه کننده پوست
  • نرم و ابریشمی‌کردن پوست
  • جلوگیری از ایجاد قرمزی
  • رایحه ملایم و دلنشین
  • ساخت کشور اندونزی
  • ضد حساسیت
  • جذب سریع
برند
کریس Kris
حجم خالص
100 میلی لیتر
مناسب برای
بانوان
ساخت کشور
اندونزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید لوسیون دست و بدن کریس مدل nourished Care - حجم 100 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.