امتیاز 5 از {{model.count}} رای
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

لوسیون آبرسان و نرم کننده صورت و بدن مدل الماسی - 100 گرم

Moisturizing face and body lotion - 100g

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لوسیون واژه‌ ای است با ریشه‌ فرانسوی است و بافتی شبیه به کرم دارد. از فواید لوسیون بدن، می‌توان به مراقبت از پوست، پیشگیری و رفع خشکی و حساسیت پوست، آبرسانی، حفظ رطوبت پوست و ایجاد شفافیت و بوی خوش بدن اشاره کرد. استفاده از لوسیون بدن از اولین اقدام‌ها برای لطافت، زیبایی و درخشندگی پوست به شمار می‌آید. لوسیون بدن با کرم مرطوب کننده تفاوت دارد اما وظیفه مشترک هر دو آن‌ها رطوبت رسانی به پوست است که البته لوسیون‌ها معمولاً به دلیل بافت متفاوتشان، مؤثرتر عمل می‌کنند. لوسیون‌های بدن از ترکیباتی سبک با چربی کم و در انواع مختلفی به منظور رفع خشکی و آبرسانی پوست، درمان آکنه و جوش و محافظت از پوست در برابر نور خورشید تولید می‌شوند و عموماً سرشار از ویتامین‌های مختلف و مواد مغذی هستند. در این صفحه قصد معرفی لوسیون بدن و صورت معروف به لوسیون الماسی را داریم، همراه ما باشید تا با این محصول بیشتر آشنا شوید.

لوسیون صورت و بدون الماسی با حجم 100 گرم، یک لوسیون کرمی شکل سرشار از عصاره شیر گاو است. این لوسیون یک مرطوب کننده و آبرسان قوی به شمار می روند و باتوجه به ترکیباتی که دارد، قادر است رطوبت از دست رفته بدن را تامین کند و موجب آبرسانی و شادابی پوست شود. لوسیون الماسی علاوه بر خواصی که دارد، یک محصول فانتزی و شیک است که برای هدیه دادن ، انتخاب افراد است، این لوسیون دارای یک کش مو پشمالوی صورتی نیز بوده که میتواند برای انتخاب به عنوان کادو و هدیه، مورد مناسبی باشد. این محصول مراقبتی، میتواند پس از استفاده ، التهاباب پوستی و همچنین خشکی و جای زخم را تا حد بسیار زیادی التیام ببخشد و پوستی شفاف، روشن، مرطوب، شاداب و جوان را به ارمغان بیاورد.

این کرم لوسیون اورجینال، ضد خشکی است و از ترک خوردگی پوست به خوبی جلوگیری میکند. همچنین باعث مرطوب ماندن پوست و آبرسانی آن میشود و در نتیجه باعث کنترل موهای زیر پوستی میشود تا تبدیل به جوش نشوند و پوست را ناهموار کنند.

لوسیون الماسی تست حیوانی ندارد و برای انواع پوست مناسب است و علاوه بر آن ظاهر شیک و جذاب آن ها باعث جذب مخاطب نیز می‌شود و برای دکور خیلی مناسب است. چرا که بعد از اتمام کرم لوسیون، امکان پر کردن و استفاده مجدد از آن قابل انجام است.
همچنین لازم به ذکر است که اپلیکاتور آن پمپی است و دارای درپوشی است که مخصوص آن طراحی شده است. رایحه شیری آن بسیار ملایم و جذاب است که همانند یک عطر عمل می کند.
ما این لوسیون بدن را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت موجود در بازار شارژ کرده‌ایم تا شما عزیزان بتوانید نیاز خود را با کمترین قیمت برطرف کنید.

معمولاً طرز استفاده لوسیون بدن ها روی آن نوشته شده و اکثر آن‌ها شیوه یکسانی برای استفاده دارند. بهترین زمان استفاده از لوسیون بدن ها، پس از حمام است. کافی است مقدار کافی از لوسیون صورت و بدن الماسی را کف دستتان بریزید و آن‌ را بر روی پوست مرطوب خود و کلیه نواحی بدن به صورت کامل ماساژ دهید. این لوسیون قدرت جذب سریعی دارد اما بهتر است پیش از پوشیدن لباستان ۵ دقیقه صبر کنید تا کرم لوسیون کامل به خورد پوستتان برود و جذب آن شود.

  • رایحه ترکیب شیر و هلو
  • حاوی عصاره شیر گاو
  • روشن کننده و نرم کننده پوست
  • از بین برنده ترک دست و صورت
  • اورجینال دارای بارکد اصالت کالا
  • مناسب برای صورت و بدن
  • بدون ایجاد حساسیت
  • از بین برنده خشکی پوست
  • جوانساز و شاداب کننده پوست
  • التیام دهنده پوست و زخم
  • آبرسانی قوی به عمق پوست
  • مناسب برای همه نوع پوست
  • پمپی با بافت کرمی شکل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید لوسیون آبرسان و نرم کننده صورت و بدن مدل الماسی - 100 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.