امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

لیپ گلاس حرارتی طرح یونیکورن

unicorn lip gloss

0
35,800 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : بالم لب ،

هر قسمت از پوست نیاز به مراقبت هایی دارد که امروزه بسیاری از خانم‌ها روتین های مراقبت پوست و مو روزانه برای خود دارند که به سلامت آنها کمک زیادی می‌کند ولی در این میان عده کمی از خانم ها به مراقبت از لب های خود اهمیت می دهد.خشکی لب جز مواردیست که زیبایی لب را تحت تاثیر قرار میدهد . با ورود لیپ گلاس ها به دنیای زیبایی علاوه بر درمان خشکی لب به زیبایی آن نیز کمک کرده و ظاهری زیبا را به لب های شما هدیه میدهد . لیپ گلاس ها در دو نوع حرارتی و غیر حرارتی هستند که مدل حرارتی آن  با توجه به گرمای بدن به رنگ صورتی تغییر یافته و لب ها رابطور طبیعی زیبا تر خواهد کرد. در ادامه به معرفی لیپ گلاس حرارتی طرح فانتزی خواهیم پرداخت .

یپ گلاس حرارتی یونیکورن unicorn یک محصول زیبا و جذاب است که در دنیای آرایشی و زیبایی مورد توجه قرار گرفته است. این لیپ گلاس به دلیل داشتن طرح یونیکورن، که اغلب با رنگ‌های روشن و پر جنب و جوشی ارائه می‌شود. به ویژه مورد توجه دختران جوان قرار می‌گیرد.

از جنبه‌های فنی، لیپ گلاس حرارتی علاوه بر ایجاد جلوه‌ای جذاب، ویژگی‌هایی مانند محافظت از لب‌ها در برابر گرما و سرمای شدید را نیز داراست. این نوع از لیپ گلاس‌ها معمولاً با ترکیباتی مانند روغن‌های نرم کننده و مرطوب‌کننده لب تهیه می‌شوند. تا لب‌ها در برابر خشکی و ترک‌های ناشی از شرایط محیطی محافظت شود.

استفاده از لیپ گلاس حرارتی با طرح یونیکورن نه تنها به عنوان یک محصول آرایشی بلکه به عنوان یک ابزار جذاب برای مراقبت از لب‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لیپ گلاس‌ها معمولاً در انواع و طرح‌های مختلفی در بازار موجود هستند و هر چهارفصل استفاده می‌شوند.

به طور کلی، لیپ گلاس حرارتی با طرح یونیکورن نمادی از خلاقیت، جذابیت و مراقبت از زیبایی است که علاوه بر افزایش زیبایی لب‌ها، احساس راحتی و مراقبت از آنها را نیز فراهم می‌کند.

  • لیپ گلاس حرارتی یونیکورن
  • در 6 رنگ متفاوت
  • درمان خشکی لب
  • براق کننده لب
  • ویتامینه لب
  • رنگ داخل محصول یکی هست
  • حرارتی هست و بعد از استفاده رنگ صورتی ملایم روی لب ایجاد می کند.

برای استفاده از لیپ گلاس محدودیت خاصی ندارید و می‌توانید به صورت ترکیبی با رژ لب و خط لب و یا به‌تنهایی از آن استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید لیپ گلاس به‌خوبی رو لب‌تان بنشیند و از زیبایی و جذابیت آن لذت ببرید چهار مرحله آسان زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا به کمک ماسک یا اسکراب لب، لب‌های‌تان را لایه‌برداری کنید. پوسته‌های اضافه روی لب‌ها را از بین ببرید تا یک‌دست و تمیز شوند. البته این مرحله را بیش از دو بار در هفته انجام ندهید، چون لایه‌برداری زیاد می‌تواند لب‌ها را تحریک کند و باعث ایجاد حساسیت شود.
  2. لب‌های خود را مرطوب کنید. بعد از لایه‌برداری از یک بالم آبرسان شفاف برای مرطوب‌کردن لب‌ها استفاده کنید. اگر مرطوب‌کننده زیادی روی لب‌های‌تان زدید، قبل از مرحله بعدی با دستمال کاغذی مقدار اضافی را پاک کنید.
  3. خطوط لب‌ها را مشخص کنید. در این مرحله می‌توانید حالت و شکل لب را با خط لب مشخص کنید. از خط لب نزدیک رنگ لب، یا لیپ گلاس‌تان استفاده کنید. این کار باعث می‌شود خط لب خیلی با خطوط طبیعی لب تفاوت نداشته باشد و محصولات به‌خوبی باهم ترکیب شوند و ظاهری طبیعی و زیباتر داشته باشید.
  4.  برای مرحله آخر، از مرکز لب‌ها شروع کنید و سپس لیپ گلاس را به گوشه‌ها پخش کنید تا به‌طور یک‌نواخت روی لب‌ها بنشیند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید لیپ گلاس حرارتی طرح یونیکورن را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.