امتیاز 5 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

بلک ماسک مرطوب کننده صورت ایمیجز مدل ماست

Images Piggy Yogurt Refreshing and Moisturizing Mask

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماسک ورقه ای ایمیجز مدل Piggy Yogurt، بر خلاف سایر ماسک های ورقه ای، یک بلک ماسک بوده و جنس پارچه آن نیز از الیاف و عصاره زغال تولید شده تا در کنار خواص ماست، خواص زغال نیز بر پوست اثر گذار باشد. این ماسک با وزن خالص 25 گرم از برند ایمیجز images که با نام ماسک خوکی نیز شناخته می شود، یک محصول آبرسان و مرطوب کننده قوی برای پوست به شمار می رود و برای تامین رطوبت پوست های خشک و بهبود پوست های آسیب دیده، محصولی موثر شمرده می شود.

بلک ماسک ورقه ای ایمیجز مدل ماست خوکی، یک بمب آبرسان است! این محصول رطوبت مورد نیاز پوست را به خوبی به اعماق پوست تزریق میکند و موجب شادابی و طراوت پوست صورت می شود. افراد با پوست های آسیب دیده از گرما و خشکی هوا قطعا یکی از راضی ترین مصرف کنندگان این محصول به شمار می روند. چرا که این محصول ، یک مرطوب کننده عمقی به شمار می رود و پوست را از رطوبت غنی میکند.

ماسک ورقه ای ایمیجز مدل ماست، سرشار از خواص جادویی ماست است و دارای ویژگی هایی همچون : روشن کننده، تامین کننده رطوبت پوست، مرطوب کننده پوست های خشک، حفظ رطوبت پوست، لیفت و سفت کننده پوست، ترمیم پوست های آفتاب سوخته، ترمیم پوست های آسیب دیده و نرم کننده و مخملی کننده پوست می باشد.

روش مصرف : صورت خود را ابتدا با شوینده شسته و در صورتی که تونر دارید با تونر پاک کنید؛ سپس ماسک ورقه ای را ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی صورت خود بگذارید و بعد برداشته و ماساژ دهید تا بقیه مواد جذب پوست شود

(در صورتی که از چسبناک بودن پوست خود حس خوشایندی ندارید میتوانید بعد از نیم ساعت با اب ولرم ابکشی نمایید.)

305 روز پیش

واقعا این بهترین ماسکیه که استفاده کردم
از همه ماسک ها بهتره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید بلک ماسک مرطوب کننده صورت ایمیجز مدل ماست را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.