امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ماسک ورقه ای صورت ایمیجز مدل نیاسین امید - حجم 25 گرم

Facial Sheet Mask Nicotinamide Images - 25 gr

0
5,950 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چند سالی است که کلمه Niacinamide بر سر زبان ها افتاده است و همه از تاثیرات شگفت انگیز آن صحبت می کنند. اما واقعا نیاسینامید چیست؟ نیاسین امید از ویتامین های گروه B می باشد که به عنوان ماده ای فوق ضروری برای بدن معرفی می شود. دلیل اهمیت این ویتامین حیاتی، فواید درمانی آن برای پوست است. از مهم ترین آن ها می توان به کنترل چربی، رفع خشکی، تقویت استتحکام، درمان چین و چروک، درمان آکنه و غیره اشاره کرد. نیاسین‌ آمید قدرت بالایی در کم کردن اندازه منافذ پوستی دارد. در واقع این ماده با جلوگیری از تجمع مواد زاید و چربی های اضافی، کمک می کند منافذ در اندازه طبیعی و استاندارد خود باقی بمانند.

ماسک ورقه ای صورت ایمیجز مدل نیاسین امید با حجم 25 گرم ، یک مرطوب کننده و تغذیه کننده پوست صورت است که با توجه به ترکیباتی که دارد، می‌تواند سلامت پوست را تضمین کند. این محصول با دارا بودن انواع ویتامین‌ها از جمله ویتامین B3 می‌تواند پوست را به خوبی تقویت کند و تمامی مشکلات موجود بر روی پوست را از بین ببرد. این ماسک کیفیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند پوست شما را تا 24 ساعت مرطوب کند.

این ماسک با ترمیم منافذ بزرگ پوست ، یک دست کردن رنگ پوست ، از بین بردن خطوط ریز، چین و چروک و تیرگی پوست ، پوستی زیبا به شما هدیه می دهد و اثرات آسیب ناشی از محیط زیست را کاهش می دهد (مانند قرار گرفتن بیش از حد در معرض افتاب)

این محصول موجب ترمیم مجدد رطوبت شده و ظاهر پوست شما را نرم تر و جوان ترمی کند خطوط ریز را بهبود می بخشد و با ترکیبات مغذی موجود در خود باعث تغذیه و نرمی پوست می شود.

البته تنها کاربرد این محصول به آبرسانی ختم نمی‌شود. در واقع این ماسک‌ها می‌توانند تاثیر بسیار زیادی نیز بر روی تولید کلاژن داشته باشد و با افزایش این ماده در پوست، علائم پیری زودرس را تا مدت‌ها به تعویق بیاندازد.

همچنین این ماسک چربی پوست را کنترل کرده و خاصیت ضد جوش دارد. نیاسینامید با کمک به تنظیم میزان چربی تولید شده توسط غدد چربی پوست، از ترشح بیش از انداره چربی جلوگیری می کند. علاوه بر این خاصیت ضد التهابی دارد.

  • کاهش دهنده ی چین و چروک
  • کلاژن سازی پوست صورت
  • آبرسانی فوری پوست
  • لیفتینگ و ضدپیری
  • روشن کننده و شفاف کننده
  • بستن منافذ باز
  • درمان خشکی پوست
  • از بین بردن لکه های پوست
  • شفافیت پوست
حجم
25 گرم
مناسب برای
آقایان و بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک ورقه ای صورت ایمیجز مدل نیاسین امید - حجم 25 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.