امتیاز 3 از {{model.count}} رای
امتیاز 3 از {{model.count}} رای

ماسک ورقه ای صورت کلاژن مدل حلزون - 25 میل

Collagen Whitening & Moisturizing Facial Mask

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

از بین رفتن شادابی، جوانی و طراوت پوست بیش از هر چیز میتواند روی اعتماد بنفس ما انسان ها تاثیر منفی بگذارد. اگر میخواهید پوستی روشن، یک دست، جوان و شاداب داشته باشید، باید قبل از اینکه اوضاع بد و غیر قابل جلوگیری شود، از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید. استفاده از ماسک های صورت یکی از آسان ترین ، کم هزینه تر و البته موثر ترین راه ها برای جلوگیری از پیری زودرس است. یک از این ماسک ها که موجب آبرسانی و روشن شدن پوست صورت می شود، ماسک ورقه ای کلاژن مدل حلزون است! این ماسک دارای خواص بسیار زیادی است که در ادامه همین صفحه از وب سایت پردیس میکاپ، آنها را به طور کامل شرح داده ایم. این ماسک از ترشحات حلزون ایجاد شده و در مرطوب سازی و رفع جوش بسیار موثر است. در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با این محصول میتوانید با نقد و بررسی همراه ما باشید.

ماسک ورقه ای صورت یک روش شرقی متداول در مراقبت موثر از پوست صورت است که سالهاست مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرد. این ماسک ها تاثیرات فوق العاده مثبتی بر روی روند بهبودی و سرعت بازیافت سلامتی از دست رفته پوست دارند. در کنار این موضوع، خواص دیگری نیز برای این ماسک ها نوشته شده اند. از جمله : روشن کنندگی، مرطوب کنندگی، تازه سازی، آبرسانی و … . محتویات ماسک ورقه ای بیشتر مانند محتویات سرم است تا ماسک های معمولی. این ورقه ها از جنس پنبه یا شبه پنبه هستند که به مواد سرم مانند مغذی آغشته شده اند و چرب نیستند. ترکیب آنها تمیز و شیری مانند است و مانند مایعی رقیق بر روی پوست می نشینند و به راحتی نیز جذب آن می شوند.

ماسک های ورقه ای غالبا ترکیبی گیاهی و بدون ضرر دارند که از قبل نیز به شکل برش خورده ی مطابق صورت آماده شده اند و فقط کافیست آنها را بر روی پوست خود قرار دهید و به آرامی شاهد تاثیر آن باشید. این ماسک ها درست به فرم قالب صورت و به نازکی هرچه تمام ساخته شده اند. اما در همین غشای نازک، مقدار زیادی از مواد مناسب بافت پوست گنجانده شده است. نازک بودن این غشا در سرعت جذب آن تاثیر مثبتی دارد. به طوری که برای انجام این فرایند بیشتر از بیست دقیقه زمان لازم نیست.

و اما می رسیم به بخش اصلی مطلب که معرفی ویژگی های خود محصول می باشد. معرفی ماسک ورقه ای صورت حلزون!

ماسک صورت ورقه ای کلاژن مدل حلزون یک ماسک دارای استاندارد های FDA، ISO 14001 و ISO 9001 می باشد و در ایران نیز پس از واردات مستقیم از کشور مبدا به تایید سازمان غذا و دارو می رسد. از جمله خواص مهم این محصول می توان به روشن کنندگی و ضد جوش بودن آن اشاره کرد. همچنین تاثیر این ماسک در کاهش آسیب های ناشی از مواد شیمیایی و آفتاب سوختگی در پوست نیز غیر قابل انکار است. ماسک ورقه ای حلزون تا حد بسیار زیادی خاصیت ضد حساسیت نیز دارد و به واسطه حضور گلیسرین در ترکیب آن، باعث نرمی و لطافت پوست شما نیز می شود. مرطوب کنندگی، آبرسانی قدرتمند، درمان خشکی و ترک های پوست نیز با استفاده از این محصول قابل احساس و مشاهده اند. استفاده از این محصول برای انواع جنس پوست آقایان و خانم ها بلامانع است.

ماسک حلزون، مناسب برای انواع پوست است. این ماسک مرطوب کننده عمیقاً صورت را مرطوب و تغذیه می کند. به طور موثری خشکی و زبری ناخواسته را از بین می برد و باعث می شود احساس تازگی و جوانی دوباره را کسب کنید. این محصول، پوست را محکم و الاستیکی می کند. پس از استفاده، پوست، صاف و درخشنده می شود و خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی فوق العاده ی از اثرات ترکیب مخاط حلزون در این ماسک ورقه ای است. محصولی که در حال معرفی آن هستیم به دلیل داشتن خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی فوق العاده که دارد، به صورت موثری از چین و چروک پیشگیری کرده و آن ها را درمان می کند. برای داشتن پوستی صاف و یکدست، پیشنهاد ما به شما این ماسک شگفت انگیز است.

استفاده از ماسک های ورقه اصلا کار پیچیده و دشواری نیست و میتوانید به راحتی خوردن یک لیوان آب، از این ماسک استفاده کنید. اما اگر تاکنون مصرف کننده ماسک های ورقه ای نبوده اید به شما روش مصرف این محصول را خواهیم گفت.

برای استفاده از این محصول ابتدا صورت خود را بشویید، پوست باید از چربی و هرگونه آلودگی پاک شود تا مواد موجود در ماسک به خوبی بتوانند به عمق و منافذ پوست نفوذ کنند. عدم شستشوی صورت موجب می شود تا عملکرد و اثر گذاری این محصول کاهش یابد! پس از اینکه صورت خود را شستید، پاکت ماسک را از محل مشخص شده باز کنید. در ادامه یک لایه پارچه ای شکل که در محلول سرم ماسک آغشته شده است را مشاهده خواهید کرد، آن را خارج کنید و به خوبی روی صورت خود قرار دهید. این لایه نازک دقیقا طوری طراحی شده است که جلوی چشم، دهان و بینی را مسدود نکند. بعد از اینکه ماسک را به درستی روی پوست قرار دادید، ریلکس کنید و لذت ببرید. مواد موجود در این ماسک به حداقل 10 و حداکثر 15 دقیقه زمان نیاز دارد تا به پوست نفوذ کند. بعد از سپری شدن این مدت زمان، میتوانید ماسک را بردارید و صورت خود را در آینه ببینید! مطمئن باشید با یک بار استفاده از این محصول شگفت زده خواهید شد؛ اما اگر بخواهید اثر گذاری واقعی و دراز مدتی از عملکرد این محصول ببینید، توصیه می شود هفته ای سه بار مورد استفاده قرار گیرد.

ضمنا بعد از استفاده از این محصول، لزومی به شستشو یه عدم شستشوی صورت نیست.

شاد باشید، پردیس میکاپ.

  • پوست را شفاف و روشن میکند
  • پوست را مرطوب و آبرسانی میکند
  • حالت کشسانی پوست را بهبود می بخشد
  • از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری میکند
  • سفید کننده و یک دست کنده پوست است
  • مانع از بروز پیری زودرس میشود
  • قابل استفاده برای همه نوع پوست
  • بدون حساسیت پوستی
  • مفید و مغذی برای پوست
  • حجم 25 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک ورقه ای صورت کلاژن مدل حلزون - 25 میل را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.