امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

کرم آبرسان و سفید کننده فوری ووکس - حجم 100 گرم

Voox Whitening DD Cream - 100G

0
85,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : کرم سفید کننده ،

کرم سفید کننده ووکس که با نام کرم سفید کننده میمون نیز شناخته میشود، یک کرم با خاصیت سفید کنندگی آنی است و برای تمام نقاط بدن همچون صورت، دست، پا و ... قابل استفاده است. این کرم ضد آب بوده و حتی با تعریق نیز از بدن پاک نمی شود و تا ساعات زیادی روی پوست ماندگار است. در واقع ماندگاری این محصول به قدری عالی است که تا زمانی که پوست خود را نشویید، رنگ پوست شما را سفید و روش نگه میدارد.

اگر به دنبال یک سفید کننده عالی هستید و میخواهید قبل از میهمانی ها یا هر ملاقاتی با دوستان خود بتوانید پوست هر قسمتی از بدن خود را خیلی سریع روشن یا سفید کنید کرم ووکس را به شما پیشنهاد میدهیم. این کرم همانند یک ضدآفتاب کرم پودری عمل کرده و خیلی سریع با مالیدن بر روی پوست رنگ طبیعی پوست شما را تغییر خواهد داد و چند درجه سفیدتر خواهد کرد.

دقت کنید که ووکس کرم یک کرم با خاصیت سفید کنندگی دائمی نیست، بلکه هر زمان که بخواهید میتوانید در چند ثانیه کمی از آن را بر روی پوست خود مالیده و ماساژ دهید، علاوه بر اینکه رنگ تیره پوست خود را به راحتی تغییر خواهید داد میتوان از آن به جای ضد آفتاب هم استفاده کرد. ووکس خیلی سریع پوست محل مورد استفاده را چند درجه سفیدتر خواهد کرد و حتی اگر بر روی آن لباس بپوشید، لباس شما را رنگی نخواهد کرد. همچنین این کرم ضدآب بوده و به راحتی با شستشو با آب تغییر رنگ نخواهد داد.

جالب است بدانید اکثر آرایشگاه های معروف خانم ها از این کرم سفید کننده استفاده میکنند و در قبال آن هزینه های بالایی از مشتری ها میگیرند.

با خرید کرم ووکس خودتان آرایشگر خودتان خواهید بود و نیازی نیست برای سفید کردن پوست خود به آرایشگاه ها مراجعه کنید. حتی میتوانید آن را در کیف خود بگذارید و در صورت نیاز در هر زمان مقداری از آن را خیلی سریع و در مدت کمتر از یک دقیقه به پوست های خود بزنید و کمی ماساژ دهید.

بهترین کرم برای سفید کردن قسمت های مختلف بدن (کرم ووکس voox) می باشد و تقریبا میتوان گفت مانند یک کرم پودر اما با کیفیتی عالی تر و همچنین ماندگارتر عمل میکند که برای اکثر قسمت های بدن قابل استفاده است. کرم وکس یک کرم با استفاده آسان و سریع است که خانم ها و حتی آقایان میتوانند هر قسمتی از بدن خود را که بخواهند با کمک این کرم بطور طبیعی سفید کنند! کافیست مقدار خیلی کمی از کرم را بر روی پوست خود زده و کمی ماساژ دهید؛ کمتر از یک دقیقه تفاوت زیادی در رنگ پوست خود مشاهده خواهید کرد و از روشنی پوست خود کاملا متعجب خواهید شد. این کرم دارای حجم 100 میلی گرمی بوده و فاقد بوی نامطبوع می باشد.

با خرید کرم سفید کننده ووکس که با نام تجاری Voox عرضه شده است و یک کرم سفید کننده سریع و آنی پوست است شامل خاصیت ضدآفتابی بوده و همچنین به نحوی جذب پوست میشود که حتی به لباس مالیده نخواهد شد. ماندگاری بالایی بر روی پوست داشته و همچنین رنگ پوست شما را به طور طبیعی سفید خواهد کرد.

  1. با کرم ووکس خیلی سریع میتوانید رنگ پوست خود را سفید و نسبت به رنگ تیره قبلی چند درجه روشن تر کنید.
  2. در صورت نیاز به سفیدتر شدن میتوانید از مقدار بیشتری کرم استفاده کنید.
  3. حجم خالص کرم ووکس 100 میلی گرم بوده در نتیجه میتوان تا مدت های طولانی از آن استفاده کرد.
  4. بوی بد ندارد بلکه دارای رایحه ای خوشبو و ملایم است.
  5. در هر قسمتی از بدن که بخواهید میتوانید از ووکس کرم استفاده نمایید.
  6. حتی در صورت استفاده در زیر لباس، لباس ها را به خود آغشته نخواهد کرد.
  7. هیچ حساسیت برای بدن ایجاد نمیکند. اما قبل از استفاده اگر حساسیت خاصی دارید میتوانید در قسمتی کوچک از بازوها تست کنید.
  8. کرم سفید کننده ووکس حتی تیرگی های موضعی پوست را پوشش میدهد.
  9. جای جوش ها را به خوبی در عرض چند ثانیه مخفی و محو خواهد کرد.
  10. پوشش قوی و بسیار طبیعی
حجم خالص مواد
100 گرم
خاصیت ضد آب
دارد
مناسب برای پوست های
همه نوع پوست
تاثیر سفید کنندگی دائمی
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم آبرسان و سفید کننده فوری ووکس - حجم 100 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.