امتیاز 4 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 4 از {{model.count}} رای

کرم مرطوب کننده پوست اکس جیان مدل شیر بز - حجم 140 گرم

EXGYAN Goat Milk Moisture Cream - 140g

80,000
69,750 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اکس جیان EXGYAN یک برند نام آشنا در عرصه محصولات مراقبت از پوست است که علی رقم تازه کار بودنش، توانسته با تولید محصولات مراقبی با کیفیتی همچون کرم، لوسیون، ماسک و ... در کنار برندهای همه رده خود جا خوش کند. همین چند وقت پیش بود که برای اولین بار یک محصول تحت عنوان ماسک سالیسیک اسید اکس جیان را در فروشگاه پردیس میکاپ شارژ کردیم و بر خلاف انتظار، هم فروش بالایی داشت و هم رضایت مصرف کنندگان را به دنبال داشت. بگذریم؛ اکنون قصد معرفی محصول دیگری از این برند را داریم. کرم مرطوب کننده دست و صورت شیر بز و آمینو اسید محصولی است که در ادامه به بررسی آن پرداخته ایمو همراهمان باشید.

کرم مرطوب کننده اکس جیان مدل شیر بز، 140 گرم وزن خالص دارد و تولید چین است. البته با شنیدن نام چین ممکن است کمی مردد شوید، اما بسیاری از محصولات برندهای چینی از جمله همین برند اکس جیان، از کیفیت بالایی در حد محصولات اروپایی برخوردار هستند.

این محصول از عصاره خالص شیر بز تولید شده است. شیر بز حاوی اسید لاکتیک و اسیدهای چرب است که به بازسازی سلول‌های پوست کمک می‌کند. میزان آلفاهیدروکسی اسید موجود در شیر بز، کمتر از سایر شیرها است و به همین خاطر، می‌توان برای آبرسانی و مرطوب‌کردن پوست‌های خشک و آسیب‌دیده، از این ماده مغذی و مفید استفاده کرد.

پروبیوتیک‌ های موجود در شیر بز نیز باعث احیای ساختار پوست شده و می‌تواند به کلاژن‌ سازی بهتر پوست کمک کند. نکته مهم بعدی این است که میزان pH پوست بدن و pH شیر بز، یکسان است. بنابراین در صورتی که از محصولات مراقبت از پوست که شیر بز تولید شده اند برای پاکسازی عمقی پوست خود استفاده کنید، توازن اسیدی محیط پوست از بین نخواهد رفت. این موضوع برای افراد دارای حساسیت پوستی، مبتلا به پسوریازیس یا اگزما، اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌توانند بدون نگرانی از افزایش التهاب و حساسیت، از این ماده مغذی برای ترمیم بافت پوست خود، پاکسازی و احیای آن، استفاده کنند.

همچنین از آن‌جا که میزان آلفاهیدروکسی شیر بز پایین‌ تر از دیگر شیرها است، می‌توان در صورت آفتاب‌ سوختگی پوست صورت یا بدن، از کرم مرطوب کننده شیر بز برای کاهش اثرات آفتاب‌ سوختگی استفاده کرد.

علاوه بر تمام این ویژگی ها که در دل شیر بز جا شده اند، این کرم سرشار از اسید آمینو است. آمینو اسید می توانند به بهبود ظاهر پوست شل و افتاده کمک کنند. این به این دلیل است که آمینو اسید به تحریک تولید کلاژن و الاستین کمک می کنند. کلاژن و الاستین پروتئین هایی هستند که به پوست، استحکام و ارتجاعی می دهند. علاوه بر این، آمینو اسید می توانند به افزایش جریان خون در پوست کمک کنند. این به بهبود بافت پوست کمک می کند.

  1. سطح پوست را تا زمان زیادی مرطوب نگه میدارد
  2. به عمق پوست رطوبت تزریق میکند
  3. موجب روشن شدن رنگ پوست می شود
  4. از پوست در برابر آفتاب سوختگی جلوگیری میکند
  5. خشکی و افتاب سوختگی را التیام می بخشد
  6. در شادابی و جوانی پوست موثر است
  7. فاقد چربی است و روی پوست برق نمی اندازد
  8. سرشار از مواد مفید و برای پوست مغذی است
مناسب برای پوست های
خشک، حساس و معمولی
305 روز پیش

لوسیونش هم موجوده؟

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم مرطوب کننده پوست اکس جیان مدل شیر بز - حجم 140 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.