امتیاز 5 از {{model.count}} رای
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

کرم ضد آفتاب جوان کننده رنگی پرایم - SPF 50 - حجم 40 میلی لیتر

Prime Tinted Anti Aging Sunscreen Cream - spf 50

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : ضد آفتاب ،

کرم ضد آفتاب جوان کننده پرایم با spf 50 و حجم 40 میلی لیتر، محصولی با فرمولاسیون پیشرفته و بهره گیری از فیلترهای حفاظتی می باشد که پوست را در برابر پرتوهای مضر تابش آفتاب به طور موثری محافظت می نماید. همچنین این محصول حاوی عصاره تاک است که عملکرد دو مرحله ای ضد چروک آن از نظر کلینیکی به اثبات رسیده است. علاوه بر این ویتامین E و مواد مرطوب کننده موجود در این کرم، رطوبت لازم را به پوست می رساند. مصرف کرم ضد آفتاب پرایم، ضمن پوشاندن لک ها و ضایعات پوستی، رنگی زیبا و یکنواخت را برای پوست به ارمغان می آورد.

برای رفع لک‌ های صورت، جلوگیری از افزایش لک‌ها و حتی در برخی موارد تغییر رنگ پوست، کرم‌های جداگانه ای تهیه شده است اما شرکت «پرایم» (Prime) کرم ضد آفتابی را طراحی کرده است که این سه ویژگی را با هم دارد. این کرم از نوع کرم پودری است بدین معنی که با قراردادن آن روی پوست، رنگ آن به‌ رنگ بژ در می‌آید. این محصول می‌تواند به خوبی در برابر اشعه‌ های UVA ، UVB و IR از پوست محافظت کند. این اشعه‌ ها موجب پیری، شکنندگی و انواع بیماری‌ها برای پوست می‌شوند. هر چند که کرم‌ های مختلف برای پوست‌های مختلف به‌ طور جداگانه طراحی شده‌ اند اما این کرم برای انواع پوست‌ ها قابل استفاده است. این کرم حاوی عصاره‌ انگور است. مواد استفاده شده در این کرم مانع از چروک پوست می‌شود و آن را به‌ خوبی مرطوب می‌کند. جذب سریع این کرم آرایشی از دیگر ویژگی‌ های این کالا است که آن را برای استفاده به‌ عنوان یک پایه‌ آرایشی مناسب می‌سازد. عصاره‌ تاک در نظر گرفته شده در این کرم می‌تواند به عنوان جوان‌ کننده‌ پوست استفاده شود. همچنین SPF این کرم برابر با 50 می باشد. SPF ماده‌ ای است که میزان آن می‌تواند به‌ عنوان مقدار محافظت کنندگی کرم در برابر آفتاب درنظر گرفته شود. SPF این کرم 50 است بنابراین از آن می‌توان در فصول تابستان که تابش آفتاب زیاد است استفاده کرد. این کرم سرشار از ویتامین E با خواص آنتی اکسیدانی قوی است.

حجم خالص :
40 میلی لیتر
مناسب برای پوست :
انوع پوست
کشور ساخت :
ایران
چربی :
ندارد
SPF :
50
378 روز پیش

راضی بودم ازش

371 روز پیش

فقط پرایم استفاده میکنم و بنظر من که عالیه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم ضد آفتاب جوان کننده رنگی پرایم - SPF 50 - حجم 40 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.