امتیاز 5 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

بالم لب فانتزی طرح آناناس

Pineapple Lip Balms

0
30,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : بالم لب ،

محافظت و مراقبت از لب‌ها، گامی اساسی برای تکمیل روتین‌های مراقبت پوستی به شمار می‌رود. بالم لب، محصولی مراقبتی و تقویت کننده است که بر پایه ترکیبات مرطوب کننده طراحی و تولید شده است. بالم لب، برای محافظت و تغذیه لب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و در انواع مختلف معطر، طعم دار، وگان و ... موجود است.بافت بالم لب، بسیار غلیظ است و از نظر قوام در دسته محصولات جامد و نیمه جامد دسته بندی می‌شود. با هر بار استفاده از این محصول، لایه‌ای غنی از مواد مرطوب کننده و مقوی سطح پوست لب را می‌پوشاند و به این ترتیب از پوسته پوسته شدن، خشکی، حساسیت و سوزش لب‌ها جلوگیری می‌نماید. به یاد داشته باشید که بالم لب، محصولی ضروری برای حفظ سلامت و زیبایی لب‌ها است و استفاده از آن به جنسیت و سن و سال بستگی ندارد.بالم لب یک ماده موم مانند نرم است که برای کاهش درد ناشی از خشکی و ترک خوردن لب ها استفاده می شود. از آنجایی که پوست لب های شما نازک است در مقایسه با سایر نواحی پوست بیشتر مستعد خشکی است. این ماده موم مانند به محافظت از لب های شما در برابر هوای خشک، باد و به خصوص هوای سرد کمک می کند.

بالم لب طرح آناناس محصولی جذاب و زیبا و البته کارآمد برای استفاده روزمره مناسب افرادیست که به پوسا لبهای خود اهمیت میدهند. این بالم لب با فرمولاسیون سبک و برپایه مواد طبیعی مناسب استفاده روزمره است به کمک آن میتوانید لبهایی فوق العاده نرم و زیبا و بسیار جذاب داشته باشید.

این محصول با طراحی کوچک و قابل حمل به راحتی در کیف شما قرار گرفته و میتوانید در طول روز آن را با خود حمل کرده و هرکجا و هر زمان که نیاز داشتید لطافت و شادابی را به لب های خود بازگردانید. فرمولاسیون این محصول فوق العاده سبک و زود جذب بوده و هیچ گونه چربی اضافه و سنگینی پس از استفاده بر روی لبهای شما باقی نخواهد گذاشت. این محصول یک نرم کننده و مرطوب کننده قوی پوست لب می‌باشد به همین دلیل از خشکی و ترک خوردگی لب‌ها جلوگیری می‌کند. در فرمولاسیون این بالم لب از هیالورونیک اسید، شی باتر، انواع ویتامین‌ها و موم زنبور عسل استفاده شده است. هیالورونیک اسید یک آبرسان و مرطوب کننده قوی است که لایه‌های عمقی پوست لب نفوذ می‌کند و باعث آبرسانی و حفظ رطوبت پوست لب می‌شود.

  • در طرح و رنگ های مختلف
  • مناسب استفاده روزانه
  • نرم کننده و مرطوب کننده
  • بافت سبک و زود جذب
  • هیدراته کردن پوست
  • مناسب استفاده روزانه
  • زیبا کننده پوست لب
  • غیر حرارتی

استفاده روزانه و بدون محدودیت بعد از شستن و تمیز کردن لب ها . جهت تاثیر بیشتر آن میتوانید از اسکراب لب جهت شست و شوی لب هایتان استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید بالم لب فانتزی طرح آناناس را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.