امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ماسک صورت هپی لیدی مدل زغال - حجم 100 گرم

Happy lady Charcoal Collagen Peel off Mask - 100 gr

0
98,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماسک زغال این روزها حسابی پرطرفدار شده است. اگر شما هم دوست دارید از این ماسک معجزه آسا برای رفع مشکلات پوستتان استفاده کنید، مسیر را درست آمده‌ اید. بلک ماسک یا همان ماسک زغال یکی از بهترین انواع ماسک صورت برای داشتن پوستی صاف و شفاف است.این ماسک صورت جزء ماسک های محبوب برای افرادی است که از چربی بیش از اندازه پوست، رنج می ‌برند. ماسک زغال مواد چسبنده ای در خود دارد که می تواند به محض قرار گرفتن روی پوست؛ آلودگی های پوستی مثل چربی های زائد، جوش های سر سیاه و سر سفید و موهای ریز را از پوست، خارج کند. بنابراین بلک ماسک جزء ماسک های بسیار کاربردی محسوب می شود. در ادامه با معرفی

ماسک صورت هپی لیدی مدل زغال با حجم 100 گرم ، از نوع ماسک پیل آف است که با جدا شدن از پوست هر نوع آلودگی و چربی اضافی را از بین می‌ برد. این بلک ماسک خاصیت پاک کنندگی عمقی داشته و جوش‌ های سر سیاه و سر سفید را از بین می‌برد.

 استفاده از این ماسک به روشن شدن پوست و کمرنگ شدن لک‌های پوستی نیز کمک می‌کند. ماسک زغال فعال هپی لیدی همچنین دارای خاصیت رطوبت رسانی نیز بوده و پوست را نرم و لطیف می‎‌کند. این ماسک هنگام جدا شدن از پوست موهای ریز صورت را نیز از بین می‌برد. اگر به تازگی حس می‌کنید پوستتان کدر و خسته است، این ماسک انتخاب خوبی برای شماست.

 این ماسک گردش خون زیر پوستی را افزایش داده که باعث جوانسازی پوست می‌شود.  جهت استفاده از  ماسک زغال هپی لیدی ابتدا پوست را با شوینده شستشو دهید. سپس یک حوله گرم را به مدت 3 تا 5 دقیقه روی صورت قرار دهید، با منافذ پوست باز شده و صورت آماده پاکسازی شود. سپس پوست را کاملا خشک کنید و یک لایه نسبتا ضخیم از ماسک را بر روی پیشانی ، بینی، چانه و گونه بزنید. می‌توانید برای استفاده آسان‌ تر در این مرحله از براش سیلیکونی ماسک استفاده کنید. پس از 30 دقیقه ماسک کاملا خشک خواهد شد و میتوانید آن را از روی پوست جدا کنید.

محصولات هپی لیدی (Happy Lady) در ایتالیا فرموله شده و در کشور چین تولید می شوند و دارای تاییده سلامت GMP و ISO 9001 هستند و از با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده اند. این برند محبوبیت بالایی در میان طرفداران محصولات بهداشتی دارد.

  • مناسب انواع پوست
  • پاک کننده منافذ پوست
  • کنترل چربی و براقیت پوست
  • جلوگیری از ایجاد آکنه و جوش های سر سیاه
  • کاهش دما پوست
  • آرامش بخش
  • حاوی زغال فعال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک صورت هپی لیدی مدل زغال - حجم 100 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.