امتیاز 1 از {{model.count}} رای
امتیاز 1 از {{model.count}} رای

ماسک آبرسان پا بیوآکوا مدل جورابی بیواکوا 35 گرم

BIOAQUA Honey Soft & Moisturizing Foot Mask

0
35,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

همچون دست و صورت، پوست پا هم نیاز به مراقبت دارد. پا درطول روز در معرض آلودگی زیادی قرار دارد و همچنین بیش از هر قسمت از پوست بدن، دچار خشکی و ترک خوردگی می شود. برای حل مشکل خشکی و زبری پوست پا میتوان از انواع اسکراب های لایه بردار ، کوکتل پدیکور و همچنین ماسک پا استفاده کرد. ضمن اینکه تمام این محصولات در وب سایت پردیس میکاپ موجود و قابل تهیه هستند؛ در این صفحه قصد معرفی ماسک آبرسان پا بیواکوا با رایحه عسل را داریم. این محصول از برند خوش نام بیوآکوا به محض مورد استفاده قرار گرفتن، پوست پا را تا حد بسیار زیادی آبرسانی کرده و از همین رو، موجب مرطوب و نرم شدن پوست می شود. اگر در کف پاهایتان ترک خوردگی وجود دارد و یا حتی پوست پاهایتان زبر شده و لطافت و نرمی خود را از دست داده، با استفاده از این ماسک باکیفیت و البته موثر، این مشکلات را حل کنید. البته این ماسک فقط یک آبرسان و مرطوب کننده ساده نیست! روشن کنندگی و لایه برداری نیز از دیگر خواص این ماسک پا است. البته در صورتی که دنبال یک لایه بردار قوی تر هستید، به شما ژل اسکراب لایه بردار بیوآکوا را معرفی میکنیم که در زیر قابل مشاهده است.

به طور کلی پوست بسیار خشک ، ترک پا را بوجود می آورد. این مشکل شایع در روزهای سرد زمستان تشدید هم می شود. علاوه بر این، فاکتورهایی نظیر کمبود مواد مغذی ، ایستادن برای مدت های طولانی و پوشیدن کفش های پاشنه بلند و یا نوک تیز که برای پا مناسب نیستند ، منجر به ترک پا خواهند شد!

همانطور که می دانید ، دیدن ترک های پا خیلی خوشایند نیست و علاوه بر این با وجود این ترک ها در پا احساس خارش و سوزش بوجود می آید . پس اگر شما این ترک ها را به مدت طولانی نادیده بگیرید ، ترکها شروع به خونریزی می کنند و درد شدیدی را ایجاد می کنند که برای شما خیلی ناخوشایند خواهد بود.

ماسک پا از برند محبوب و معتبر بایوآکوا BioAqua محصولی پرطرفدار از این برند می باشد. این ماسک پا به صورت جورابی طراحی شده و به طور اختصاصی برای از بین بردن هر گونه ترک ،پینه ،سفتی و سیاهی پوست پا ساخته شده است و تاثیر بسیار چشمگیری در بر طرف کردن مشکلات پوستی پا دارد. یکی از مزیت های این محصول PH کنترل شده و نزدیک به PH پوست انسان که سبب تفاوت این محصول از سایر محصولات مشابه شده است و باعث می شود لایه های مرده انباشته پوست از لایه های سالم زیرین به راحتی جدا شود.

ماسک جورابی پا بایوآکوا بر خلاف تمامی ابزار های سابنده به صورت هوشمند عمل می کند و تنها باعث از بین رفتن پوست های مرده پا شده و به هیچ عنوان به پوست های سالم پا آسیب نمی رساند. علاوه بر این، برخلاف سایر محصولات نیاز به طول درمان ندارد و با یک بار استفاده نتیجه معجزه آسای آن مشاهده می شود .این ماسک پا دارای عصاره ی عسل است که موجب تغذیه و تقویت پوست پا می شود


ویژگی های کلی :

  • ترکیبات : عسل ، ویتامین و پروتئین و کلاژن
  • سفیدکننده و روشن کننده پوست
  • لایه بردار سطحی از پوست پا
  • ضد چروک و ترک های پا
  • شفاف و نرم کننده پا
  • از بین بردن پوسته ، خشکی و کدری
  • جوانسازی و هیدراته فوق العاده
  • رفع ترک، پینه، سفتی و سیاهی پوست پا
  • آبرسان و مرطوب کننده پوست پا

به اسکراب لایه بردار قوی تری نیاز دارید؟

محصول (ژل اسکراب پا بیواکوا) را ببینید.

برای اینکه یک محصول مراقبتی بتواند خود را به خوبی نشان دهد و واقع استفاده از آن موثر واقع شود، بهتر است قبل از مصرف، ناحیه مورد نظر را بشویید تا از آلودگی پاک شود. چرا که آلودگی و چربی های موجود روی سطح پوست مانند یک سد قوی، تا حد بسیار زیادی مانع از نفوذ مواد موجود در ماسک ها به منافذ و عمق پوست می شوند. پس از اینکه پاهای خود را شستید و خشک کردید، مانند تصویر زیر، با استفاده از قیچی سطح بالایی ماسک پا را ببرید ، سپس پاهای خود را درون آن قرار داده و حدود نیم ساعت صبر کنید تا مواد موجود در ماسک به خوبی جذب پوست پا شوند.پس از گذشت نیم 20 تا 30 دقیقه میتوانید پاهای خود را از ماسک جورابی بیوآکوا خارج و آبکشی کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک آبرسان پا بیوآکوا مدل جورابی بیواکوا 35 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.