امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ماسک کاسه ای جلبک دریایی بیواکوا - حجم 120 گرم

BIOAQUA Seaweed Mud Mask - 120gr

0
155,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماسک صورت یکی از محصولات مراقبت از پوست است که توانایی درمان مشکلات پوستی و بهبود کیفیت پوست را دارد و روشی مفید برای تقویت پوست با ویتامین‌ها و مواد مغذی است. القای حس آرامش از دیگر فواید ماسک صورت است که استرس و خستگی پوست را برطرف کرده و آن را شاداب می‌کند. ماسک صورت گلی حاوی جلبک دریایی آکوا، علاوه بر پاکسازی پوست به طور عمیق چربی پوست را تنظیم کرده و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. جلبک دریایی سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی بوده که در از بین بردن و درمان آکنه موثر است. این ماسک به واسطه داشتن آنتی اکسیدان اثر ضد پیری داشته و پوست را بازسازی کرده و التیام بخش آن است. ویتامین C  موجود در این ماسک با پیری زودرس مقابله کرده و خاصیت جوانسازی دارد. این ماسک قابلیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشیده و روند پیری پوست را کندتر می‌کند. ترکیبات فعال و ویتامین‌های موجود در گل، گردش خون را در پوست افزایش داده و موجب از بین رفتن التهاب شده و پوست را تسکین می‌بخشد.

جلبک های دارای ترکیبات گیاهی مانند کاراتنووئیدها و فلاونوئیدها هستند آن ها به طور موثری التهابات پوستی را کاهش می دهند و از ایجاد دوباره آنها جلوگیری میکنند یکی از فواید مهم جلبک های دریایی کاهش وزن است در جلبکهای دریایی مقدار زیادی فیبر وجود دارند که البته کالری آنها صفر است فیبر موجود در جلبک های دریایی اشتها را کم میکند و خاصیت ضد چاقی دارد.

جلبک دریایی برای پوست و همچنین دردهای مختلف، بسیار مفید است جلبک دریایی چربیهای زیر پوست را کنترل میکند و باعث بهبود رنگدانه های پوست میشود در واقع جلبک دریایی یک پاک کننده عالی و قوی برای منافذ پوست و سلولهای مرده پوست و همچنین ناخالصی های دیگر روی سطح پوست می باشد.

با مرور زمان و افزایش سن پوست صورت خیلی نازک و حساس می شود به همین دلیل چین و چروکهای پوستی خیلی زود بر روی صورت پدیدار

خواهند شد و پوست صورت افتاده و شل میشود که این اصلا خوب نیست اما هر دردی درمانی دارد راه حل و درمان چین و چروک و جوش های صورت شما پیش ما است این بار میخواهیم ماسکی با عصاره جلبک دریایی به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید تا از تاثیرات بیشتر این ماسک آگاه شوید.

ماسک صورت جلبک دریایی سبز بیوآکوا به دلیل داشتن آنتی اکسیدان قوی از پیری زودرس جلوگیری میکند و باعث جریان گردش خون و حفظ تعادل هورمونی در سطح پوست میشود. ماسک صورت جلبک دریایی سبز چربیهای پوستی را کنترل کرده و باعث می شود پوست شما نرم و شفاف شود با استفاده از این ماسک صورت جلبک دریایی جوشها و آکنه را از روی پوست خود پاک کنید.

ماسک جلبک ،دریایی سرشار از ویتامینها و پروتئین ها می باشد ویتامین C موجود در این ماسک که از عصاره جلبک دریایی بهره گرفته است باعث میشود کلاژنها در سطح پوست تحریک شوند و پوست شما را لیفت و محکم کند جمع شدن سلولهای مرده باعث میشود تا صورت شما تیره شود اما ماسک جلبک دریایی جوشها و ناخالصی های پوست را پاکسازی کرده و نشانه ای از ،تیرگی روی پوست خود نمی بینید.

  • روشن کننده پوست
  • نرم کننده پوست
  • حفظ رطوبت پوست
  • پاکسازی عمقی پوست
  • کنترل کننده ترشح چربی پوست
  • مرطوب کننده پوست
  • تقویت کننده محافظ طبیعی پوست
  • جلوگیری از ایجاد جوش
  • آنتی آکنه
  • حاوی جلبک دریایی
  • گلیسیرین و کائولن
حاوی
جلبک دریایی
برند
بیوآکوا
وزن
120 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک کاسه ای جلبک دریایی بیواکوا - حجم 120 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.