امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

پودر دکلره سفید زانیس - حجم 500 گرم

Zanis Hair Bleach Powder-500gr

165,000
158,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : دکلره ،

پودر دکلره مو که به عنوان پودر روشن‌ کننده یا پودر سفید‌ کننده نیز شناخته می‌شود، یک محصول شیمیایی است که در فرآیند بی رنگ کردن مو استفاده می‌شود. هدف اصلی آن روشن کردن رنگ طبیعی مو یا حذف رنگ موجود از ساقه مو، ایجاد یک بوم خالی برای رنگ‌ آمیزی بعدی مو یا دستیابی به سایه روشن‌ تر است. پودر بی رنگ کننده مو معمولاً در رنگ‌های مختلفی وجود دارند که این رنگ‌ ها هر کدام به نوع خاصی عمل می‌کنند و یک نتیجه‌ خاص را به ارمغان می‌آورند. رنگ‌ های اصلی این پودر رنگ‌ های آبی، سفید و بنفش است و اگر پودر دیگری با رنگ دیگری مشاهده کردید از مشتقات همین پودر‌ها هستند و به هر یک از رنگ‌ ها که نزدیک‌ تر باشند، خواص همان را دارند. در ادامه قصد داریم پودر دلکره زانیس مدل سفید رنگ را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

پودر دکلره سفید زانیس با حجم خالص 500 گرم ، یکی از پرقدرت ترین پودرهای دکلره برای روشن نمودن رنگ مو می باشد و به کمک آن می توان پایه سازی رنگ را به خوبی انجام داد ، پودر دکلره ها به منظور روشن نمودن و یکدست نمودن پایه برای رنگ های مش و رنگ های هایلایت و روشن مورد استفاده قرار می گیرند و در میان تمام انواع روشن کننده ها از محبوبیت بسیار بیشتری برخوردار می باشند،

پودر دکلره زنیس سفید با دارا بودن قدرت 10، توانایی رساندن پایه رنگ شما تا نمره 10 را دارا می باشد و با توجه به دارا بودن عصاره جلبک دریایی از آسیب دیدن موهای شما جلوگیری می نماید.

در ساخت فرمول این پودر، توجه زیادی به ساختار موهای شرقی شده . محصول تولید شده ایده آل ترین دکلره برای موهای شرقی است . این پودر یک با قدرت روشن کنندگی بالا و بدون گرد و غبار بهترین گزینه برای انجام این کار است . پودر زانیس دارای قدرت روشن کنندگی بالا و نرم کنندگی روی موها را دارد و بعد از دکلره به مو آسیبی وارد نمی کند.

  • رنگ پودر : سفید
  • درجه قدرت : 10
  • حجم : 500 گرم
  • حاوی عصاره گیاهی
  • دارای مجوز بهداشت
  • بسیار سبک
  • آسیب کم
  • با دوام بالا
حجم
500 گرم
رنگ
سفید
ساخت کشور
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید پودر دکلره سفید زانیس - حجم 500 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.