امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ژل موی سر فولیکا مدل Styling Freeze - حجم ۱۵۰ میلی لیتر

Fulica Styling Freeze Gel - 150ml

82,500
78,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : ژل مو ،

داشتن موهای خوش‌حالت و مرتب، نشانه آراستگی و خوش‌تیپ بودن شخص است، پس باید مراقبت و نگه‌داری از موها همیشه در اولویت قرار بگیرد.گاهی اوقات پیش می‌آید که از مدل موهایمان خسته می‌شویم و سعی می‌کنیم حالت آن‌ها را تغییر دهیم. ژل مو یکی از لوازم آرایشی و بهداشتی است که خانم‌ها و آقایان برای حالت دادن به موهایشان از آن استفاده می‌کنند. با استفاده از ژل مو می‌توانید، مدل مو مورد نظرتان را برای مدت زمان طولانی روی سرتان تثبیت کنید. وظیقه اصلی ژل مو متصل کردن تارهای مو به یکدیگر است که سبب افزایش حجم مو نیز می‌شود. معیار سنجش کیفیت ژل مو، معمولا بر اساس غلظت مواد و قدرت خوب نگه‌داشتن مو می‌باشد. رنگ و بوی ژل مو اهمیت زیادی در کیفیت آن ندارد. در ادامه مقاله به طرز استفاده از ژل مو و انواع آن می‌پردازیم.

ژل حالت دهنده و فیکس کننده مو از محبوب‌ترین مواد آرایشی مربوط به مو محسوب می‌شود و مورد استفاده تعداد زیادی از افراد قرار می‌گیرد. به طور عمومی این محصولات دارای خاصیت حالت دهندگی مناسب است، اما دیگر مواردی که در خصوص استفاده از ژل اهمیت دارد، ایمن بودن ترکیب و مناسب بودن استفاده از آن برای انواع مو است. ژل فولیکا مشکی حجم ۱۵۰ میلی لیتر که بدون الکل و دیگر افزودنی‌های مضر برای مو تهیه شده، یکی از محصولات ایمن در این زمینه است.

این محصول با قابلیت حالت دهندگی بسیار قوی فرموله شده و با بهره‌گیری از خاصیت مواد به کار رفته در ترکیب، قادر است بر روی تارهای مو یک لایه محافظ با عملکرد فیلتر کردن اشعه مضر خورشید ایجاد کند و باعث محافظت از موی افراد در برابر این عامل مضر شود.

این مدل از ژل موی فولیکا (مدل Styling Freeze) نسبت به اغلب ژل‌های موجود در بازار مشخصات و ویژگی‌های برجسته‌ای دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود.

از قابل‌ توجه‌ ترین مشخصات این محصول استفاده نشدن از الکل در ترکیب ژل است. این مسئله ایمنی استفاده از ژل را افزایش داده و متداول‌ترین نگرانی در مورد این محصولات را که متوجه آسیب رسان بودن الکل برای تارهای مو و ایجاد شوره می‌شود، از بین می‌برد. از طرف دیگر تولیدکنندگان این محصول به خاصیت غیر چسبنده بودن ترکیب مواد این ژل اشاره کرده‌اند که در جای خود به عنوان یک ویژگی مطلوب قابل توجه است.

وزن سبک، خاصیت مرطوب کنندگی و ماندگاری بالا تا ۴۸ ساعت از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول است. همچنین استفاده از این ژل برای عموم افراد با انواع مو (خشک، چرب، لَخت و…) مناسب است و می‌تواند به شکل عمومی توسط اعضای یک خانواده مورد استفاده قرار بگیرد؛ مسئله‌ای که ارزش خرید محصول را بیشتر به رخ بکشد.

  • قدرت ماندگاری بالا
  • مدل Extrem Hold
  • افزایش درخشش در مو
  • بدون الکل
  • ضد شوره سر
  • فوق‌العاده سبک‌ وزن
  • ایده آل برای استفاده روزمره
  • مناسب انواع مو
  • رایحه مردانه قوی
  • مدت ۴۸ ساعت ماندگاری طولانی‌مدت
  • دارای فرمول غیر چسبنده

بهترین شرایط استفاده از این ژل فوق قوی مو، استفاده از آن بر روی موهای تمیز است. همچنین مرطوب بودن نسبی موها هم بر روی کیفیت ظاهری موها بعد از مالیده شدن این ژل بر روی مو مؤثر است؛ البته میزان رطوبت نباید به اندازه‌ای باشد که بعد از خشک شدن ژل باعث کم‌حجم نشان دادن موی افراد شود.

به منظور آغشته کردن موها با این ژل، بهترین ابزار کف دست‌های شما است؛ به این ترتیب که باید ابتدا مقدار مناسب ژل را بر روی کف دست ریخته و آن را به آرامی پخش کنید و بعد بر روی موها بکشید. برای حالت دادن بخش‌های خاصی از موها که مورد نظر دارید، بهتر است بدون نگرانی از زیان رسان بودن ترکیب آن، از مقادیر بیشتر ژل استفاده کنید و برای تنظیم کردن این قسمت‌ها از نوک انگشت‌هایتان استفاده کنید.

برند
فولیکا Fulica
حجم خالص
۱۵۰ میلی لیتر
مناسب برای
انواع مو
38 روز پیش

کسی استفاده کرده؟ کیفیتش خوبه؟

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ژل موی سر فولیکا مدل Styling Freeze - حجم ۱۵۰ میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.