امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

کرم آبرسان و جوان کننده پوست بلوبری بیوآکوا - حجم 50 گرم

BIOAQUA BLUEBERRY ESSENCE CREAM-50gr

0
114,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کرم های آبرسان به دلیل خواص و ویژگی های تقویت کننده ای که دارند، در زیبایی و سلامت پوست بسیار موثر هستند. به همین علت استفاده از محصولات آبرسان به همه افراد توصیه می شود. این قبیل وسایل بهداشتی صورت با رساندن رطوبت مورد نیاز پوست به آن، مانع خشکی و التهاب پوست می شوند و آن را نرم و شاداب نگه می دارند. در ادامه با معرفی آبرسان پوست و جوان کننده پوست بلوبری از برند بیوآکوا با ما همراه باشید.

کرم آبرسان و جوان کننده پوست بلوبری بیوآکوا با حجم 50 گرم ،  پوست را به صورت عمقی آبرسانی و مرطوب کرده و علائم کم آبی آن مانند خشکی، زبری، کشیدگی و تیرگی را رفع می کند و موجب طراوت و شاداب شدن پوست می شود. این کرم آبرسان پوست ، تعادل هیدرولیپیدی پوست را برقرار کرده و با ترمیم و احیا بافت سلولی به مرور زمان، پوست شما را جوان می کند. افزایش خاصیت کشسانی پوست و روشن کردن آن از دیگر خواص کرم بلوبری بیوآکوا به شمار می آید.

اصلی ترین وظیفه ی کرم اسانس بلوبری، رطوبت و آبرسانی به پوست های خشک و زبر است. بنابراین استفاده از این کرم به شدت برای پوست های خشک توصیه می شود. این کرم مرطوب کننده به دلیل ترکیبات طبیعی و مفیدی که دارد، برای استفاده ی هر نوع پوستی کاملا مناسب است. کرم اسانس بیوآکوا هیچگونه حساسیتی برای هیچ نوع پوستی ایجاد نمی کند و ترکیبات این کرم مرطوب کننده با هر نوع پوستی کاملا سازگار است.

همچنین این محصول به دلیل حاوی بودن عصاره بلوبری و داشتن ویتامین C ، با تقویت تولید کلاژن، به افزایش انعطاف‌پذیری و جوان‌سازی پوست کمک می‌کند. آنتوسیانین‌ ها موجود نیز به عنوان عوامل ضدپیری پوست، در کاهش خطوط و چین‌وچروک‌ها نقش دارند.

برند بیوآکوا یکی از پر طرفدار ترین و قابل اعتماد ترین برندها در زمینه تولید و عرضه محصولات مراقبت از پوست است که در سال 2009 در چین تاسیس شد. از جمله دلایل محبوبیت این برند می توان به تنوع بالای محصولات، قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا اشاره کرد.

  • مناسب انواع پوست
  • آبرسان عمقی
  • جوانساز
  • روشن کننده پوست
  • ترمیم کننده و احیا کننده بافت سلولی
  • بازیابی تعادل هیدرولیپیدی پوست
  • افزایش خاصیت کشسانی پوست
حجم
50 گرم
ساخت کشور
چین
حاوی عصاره
بلوبری
مناسب برای
آقایان و بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم آبرسان و جوان کننده پوست بلوبری بیوآکوا - حجم 50 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.