امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

کرم نرم کننده و آبرسان آیانا - حجم 90 میلی لیتر

Aiyana moisturizing and hydrating cream - 90 ml

42,000
32,200 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از مشکلاتی که بیشتر افراد با آن درگیر هستند، خشکی پوست است. این اتفاق معمولاً با افزایش سن و استفاده بیش از حد از محصولات آرایشی و شوینده های غیر استاندارد به وجود می آید. آبرسانی یکی از مراحل روتین مراقبت از پوست است که منجر به از بین رفتن خشکی پوست و حفظ طراوت و شادابی آن می گردد. برای حل این مشکل می توانید از یک کرم آبرسان مناسب و استاندارد استفاده کنید و پوست خود را هیدراته کنید. کاری که این کرم ها اساسا انجام می دهند این است که آب را به پوست اضافه می‌کنند و به گیر افتادن آب در پوست کمک می‌کنند. آنها معمولاً حاوی موادی با مولکول های آب رسان مانند اسید هیالورونیک هستند که به جذب آب در پوست کمک می کنند.

کرم نرم کننده و آبرسان آیانا با حجم 90 میلی لیتر ، حاوی مواد آبرسانی است که در جذب رطوبت و آب به سطح پوست موثر هستند.

این کرم  برای درمان خشکی، زبری، پوسته پوسته شدن، بسیار عالی و موثر است. همچنین این کرم باعث جذب رطوبت از لایه های دیگر پوست و افزایش رطوبت لایه اپیدرم می شود. بنابراین می توان گفت فواید این کرم آبرسان برای انواع پوست بسیار خوب و مهم است.

در ساخت این کرم از موم زنبور عسل استفاده شده است که سرشار از ویتامین‌های مختلف از جمله ویتامین A است. این ویتامین تولید کلاژن را افزایش می‌دهد و کاری می‌کند که علائم پیری پوست (چین و چروک) کاهش پیدا کند. کلاژن یکی از مهم‌ترین مواد سازنده پوست است و پوست برای اینکه بتواند خود را ترمیم کند به آن نیاز دارد.از دیگر خواصی که ویتامین A موجود در موم عسل دارد محافظت از پوست در برابر اشعه فرابنفش خورشید است. به همین دلیل است که در تولید برخی محصولات کرم ضدآفتاب از این ماده‌ی مفید استفاده می‌شود.

موم زنبور عسل به دلیل دارا بودن ویتامین A می‌تواند رطوبت را در پوست محبوس کرده و از تبخیر آن جلوگیری کند. این خاصیت سبب می‌شود لایه‌ ای محافظ بر روی پوست ایحاد شود. این لایه رطوبت پوست را حفظ می‌کند و علاوه بر این موضوع مثل یک مانع بین پوست و آلودگی‌های بیرونی و رادیکال‌های آزاد قرار می‌گیرد و اثرات منفی آن را تا حد زیادی خنثی می‌کند.

  • مناسب پوست های خشک و حساس
  • نرم کننده و مرطوب کننده
  • باعث شادابی سلولهای پوست
  • فاقد عطرو رنگ
  • رفع التهاب و خارش پوست
  • آبرسانی عالی
  • بدون پارابن
  •  حاوی موم زنبور عسل
حجم
90 میلی لیتر
ساخت کشور
ایران
مناسب برای
آقایان و بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم نرم کننده و آبرسان آیانا - حجم 90 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.