امتیاز 5 از {{model.count}} رای
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

اسکراب لایه بردار پوست بدن و صورت بیوآکوا مدل زرد آلو - حجم ۱۲۰ گرم

BIOAQUA ALMOND BODY SCRUB _ 120g

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برای این که پوست بدن شادابی و تازگی خود را حفظ کند، لازم است که سلول‌های مرده از لایه‌های رویی برداشته شوند و سلول‌های جدید و شاداب در سطح پوست باقی بمانند. در اصل اسکراب لایه بردار و ترکیبی از مواد مختلف با دانه‌های ریز یا گرانول‌هایی است که کمی ساختار آن را زبرتر می‌کند تا بتواند اضافات پوستی را به راحتی از روی پوست جدا کند. البته اگر دانه‌ها درشت باشند می‌توانند پوست را دچار التهاب و آسیب کند. درست مانند سفیدآب که در زمان‌های قدیم برای لایه برداری پوست بدن در حین حمام کردن استفاده می‌شد. محصولی که قصد معرفی آن را داریم اسکراب زردآلوی بیواکواست که که با توجه به ترکیبات زردآلو و بادام کوهی و دانه های ریز آن ،رنگدانه های پوست را کنترل کرده و از تجمع رنگدانه ها در بخش های مختلف جلوگیری می کند و در نهایت پوستی صاف و درخشان به ارمغان می آورد .

پوست برای حفظ لطافت و شادابی نیاز به تنفس سطحی دارد و اسکراب ها منافذ تنفسی پوست را باز می کند و موجب احیا و بازسازی آن می شود و ناهمواری های سطحی کاهش می یابد. اسکراب روشن کننده زردآلو بیوآکوا حاوی عصاره پرخاصیت هسته زردالو است که پوست شما را از هرگونه مواد اضافه پاکسازی می‌کند. این محصول برای انواع پوست مناسب است و افرادی که پوستی چرب، خشک و یا حساس دارند، اسکراب لایه بردار زردالو برند بیواکوا بهترین و مناسب ترین گزینه برای آن ها می باشد. بعلاوه اینکه به خاطر وجود مواد مغذی فراوان از به وجود آمدن جوش و آکنه، لکه و یا کک و مک بر روی پوست جلو گیری می‌کند و پوست شما را صاف و زیبا نگه میدارد. این لایه بردار علاوه بر پاکسازی و لایه برداری ملایم پوست شما، نیاز به مواد مغذی پوست شما را نیز بر طرف می‌کند و خشکی و زبری پوست را از بین می‌برد همینطور رنگدانه های پوست را کنترل میکند و پوستی صاف و روشن و درخشان برای شما به ارمغان می‌آورد. اسکراب زردآلوی بیواکوا خواص بی نظیری در روشن کنندگی و کنترل رنگ طبیعی پوست دارد و با پاکسازی عمیق راه نفوذ مواد مغذی به لایه های زیرین را افزایش می دهد. افرادی که پوست چرب دارند بیشتر نیاز به مصرف اسکراب دارند چرا که سلول های آسیب دیده و مرده باید به طور مداوم تجدید شود و چربی های اضافی پوست رفع شود.

  • آبرسان پوست
  • مرطوب‌ کننده پوست
  • کنترل چربی پوست
  • لایه بردار پوست
  • روشن و شاداب کننده پوست
  • دارای رایحه دلپذیر
  • بهبود دهنده رنگ پوست
  • مناسب انواع پوست

پوست را به آرامی شستشو داده و مقدار مناسب از محصول را بر روی بدن ماساژ دهید، پس از آن با آب بشویید و سپس لطافت و شفافیت پوست را احساس کنید. توصیه میشود دو بار در هفته استفاده نمایید

قبل از مصرف حتما بر روی پوست پشت دست و یا پوست پشت گوش تست کنید و در صورت عدم مشاهده آثار حساسیت تا 24 ساعت از محصول استفاده کنید.

مناسب :
انواع پوست
حجم :
۱۲۰ گرم
عصاره :
زردآلو
374 روز پیش

کسی استفاده کرده؟ چطور بوده؟

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید اسکراب لایه بردار پوست بدن و صورت بیوآکوا مدل زرد آلو - حجم ۱۲۰ گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.