امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

اسکراب لایه بردار پوست یانگمی مدل هلو - 200 گرم

Yangmei peach body Scrub-200gr

0
118,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برای این که پوست بدن شادابی و تازگی خود را حفظ کند، لازم است که سلول‌های مرده از لای ه‌های رویی برداشته شوند و سلول‌های جدید و شاداب در سطح پوست باقی بمانند. در این زمان است که پوست درخشان و شفاف به نظر می‌رسد و سلامت خود را به خوبی نمایان می‌کند. یکی از روش‌های لایه برداری پوست استفاده از اسکراب بدن و اسکراب صورت است. شاید برایتان سؤال باشد که اسکراب چیست؟ در اصل اسکراب لایه بردار و ترکیبی از مواد مختلف با دانه‌های ریز یا گرانول‌هایی است که کمی ساختار آن را زبر تر می‌ کند تا بتواند اضافات پوستی را به راحتی از روی پوست جدا کند. البته اگر دانه‌ها درشت باشند می‌توانند پوست را دچار التهاب و آسیب کند. درست مانند سفیدآب که در زمان‌های قدیم برای لایه برداری پوست بدن در حین حمام کردن استفاده می‌شد.

اسکراب لایه بردار پوست یانگمی مدل هلو با حجم 200 گرم ، یکی از بهترین و به نام ترین اسکراب های موجود در بازار است . این اسکراب تغذیه کننده پوست بوده و زبری و تیرگی پوست را برطرف می نماید. اسکراب اورجینال یانگمی حاوی  عصاره هلو و نیاسین آمید ، یک لایه بردار ملایم با دانه های ریز است که رطوبت پوست را برای طولانی مدت تامین می کند.

اسکراب بدن هلو یانگمی مناسب روشن کردن و رفع تیرگی پوست بدن است. این لایه بردار باعث آبرسانی، روشن و براقیت پوست شده و چربی پوست را تنظیم می کند.

نیاسینامید موجود در این محصول  نوعی از ویتامین B-3 است که سبب بهبود بافت پوست، از جمله صافی و کاهش چین و چروک ها می شود. همچنین این ماده می تواند لک های تیره را کاهش دهد و در کاهش قرمزی، التهاب و آکنه موثر باشد.

عطر خوش این اسکراب ، احساس خوشایند و شادابی به پوست شما می دهد. جذب سریع ترکیبات این لوسیون، حس نرمی و لطافت خوبی به پوست داده و احساس چربی یا سنگینی ایجاد نمی کند.

اسکراب بدن یانگمی مدل هلو، مرطوب کنندگی قوی دارد و برای تغذیه پوست بدن به کار می رود. با استفاده از این لوسیون یانگمی در روتین مراقبتی پوست، شادابی و طراوت را به پوست بدن بازگردانید.

  • حاوی عصاره هلو و نیاسین آمید
  • دارای رایحه خوشبو و ملایم
  • لایه بردار ملایم با دانه های ریز
  • روشن کننده و سفید کننده بدن
  • از بین برنده سلول های مرده پوست
  • پاکسازی عمیق پوست
  • تأمین رطوبت پوست برای طولانی مدت
  • پاکسازی منافذ
حجم
200 گرم
ساخت کشور
کره جنوبی
مناسب برای
آقایان و بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید اسکراب لایه بردار پوست یانگمی مدل هلو - 200 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.