امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

برس گره باز کن مو هولوگرامی

0
158,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : برس و شانه سر ،

در حوزه مراقبت از مو، افرد اغلب با ابزارها و محصولات مختلفی رو به رو می شود که هر کدام برای رفع نیازهای خاص طراحی شده اند. در این میان، برس گره‌ باز کن مو جایگاه منحصر به فردی دارد. چه موهای بلند و زیبا داشته باشید یا یک مدل موی کوتاه شیک، درک اینکه یک برس گره باز کن چیست و چگونه از آن استفاده کنید، می تواند تفاوت قابل توجهی در مراقبت روزانه از موهای شما ایجاد کند.برس های گره باز کن مو با دندونه های لطیف و آنتی الکتریسیته از جنس سیلیکون که در عین انعطاف ، مقاوم هم هستند گره های مو را به آرامی از هم باز میکنند و وز موها را میگیرد و موهایی منظم تحویل میدهد.

برس گره باز کن لیزری برای موهای زبر و خشن و پر از گره مناسب است

این مدل برس ها به دلیل ساختار دندانه ها بسیار مناسب موهای طبیعی و مصنوعی هست و به آرامی گره های مو را باز می کند.

مناسب برای انواع مو از جمله اکستنشن مو، گیره، کلاه گیس و بافت است این محصول را می‌توان جایگزین برس و شانه برای موهای فر کرد.

به خصوص افرادی که دارای فر ریز در بافت موهایشان هستند، بهتر است از این محصول برای شانه زدن موهای خود به صورت روزانه استفاده کنند.

در واقع ساختار این محصول به گونه‌ای است که دقیقاً مطابق با ویژگی‌های موی حساس طراحی شده است.

برخلاف برس و شانه‌های نامناسب که ممکن است آرامش اعصاب شما را به هم بریزد، استفاده از برس گره باز کن به شدت آرامش‌بخش است. آرامش‌بخش بودن استفاده از این محصول به اندازه‌‌ای است که نمی‌توانید از تکرار هر روزه آن چشم‌پوشی کنید.

این محصول را می‌توان جایگزین برس و شانه برای موهای فر کرد. به خصوص افرادی که دارای فر ریز در بافت موهایشان هستند، بهتر است از این محصول برای شانه زدن موهای خود به صورت روزانه استفاده کنند. در واقع ساختار این محصول به گونه‌ای است که دقیقاً مطابق با ویژگی‌های موی فر طراحی شده است.ضد الکتریسیته ساکن همانند برس اکستنشن یکی از قابلیت‌های این محصول مبارزه با ایجاد الکتریسیته ساکن است. بدین ترتیب در اثر استفاده از این محصول موها حالت وزی یا موخوره پیدا نخواهند کرد.ماساژ پوست سراین محصول علاوه بر باز کردن گره و شانه زدن موها یک خاصیت مهم دیگر نیز دارد و آن ماساژ پوست سر است. هنگام استفاده از این محصول پوست سر ماساژ داده شده و جریان خون در آن بهبود پیدا می‌کند. از طرفی افزایش گردش جریان خون در ناحیه پوست سر بر روی فولیکول مو اثر گذاشته و به رشد بهتر موها کمک می‌کند.آرامش بخشبرخلاف برس و شانه‌های نامناسب که ممکن است آرامش اعصاب شما را به هم بریزد، استفاده از برس گره باز کن به شدت آرامش‌بخش است. آرامش‌بخش بودن استفاده از این محصول به اندازه‌‌ای است که نمی‌توانید از تکرار هر روزه آن چشم‌پوشی کنید.

  • مناسب تمام انواع مو
  • طرح آیینه ای هولوگرامی
  • مناسب باز کردن گره های انواع مو
  • جنس با کیفیت بدنه محصول
  • ارسال رنگبندی به صورت رندوم
  • دارای تنوع رنگبندی
  • کشور مبدا : چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید برس گره باز کن مو هولوگرامی را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.