امتیاز 3.98 از {{model.count}} رای
امتیاز 3.98 از {{model.count}} رای

سرم پوست ویتامین سی بیوآکوا - حجم 100 میلی لیتر

Bioaqua vitamin C Face serum - 100ml

0
87,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سرم پوستی ویتامین سی با حجم ۱۰۰ میلی لیتر یکی محصولات بیوآکوا و از ملزومات روتین های پوستی است، این سرم با خاصیت روشن کنندگی و ضد لکی که دارد، می تواند رنگدانه ها و کک و مک را کمرنگ کند و با افزایش سرعت تولید کلاژن در بدن باعث افزایش خاصیت ارتجاعی در لایه ‌های عمقی تر پوست شود. برای تهیه این محصول میتوانید از طریق فروشگاه پردیس میکاپ اقدام نمایید. با نقد و بررسی این محصول پرطرفدار همراه ما باشید

سرم ویتامین سی بیوآکوا با ترکیبات خود میتواند رطوبت پوست را جبران می کند و خشکی پوست را بهبود بخشد. ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که رادیکال های آزاد را خنثی می کند و چین و چروک ها را صاف می کند ، پوست را سفید می کند و با استفاده منظم دو بار در روز ، رنگدانه ها و کک و مک را از بین می برد . این محصول به دلیل محتوای اسید هیالورونیک ، تولید کلاژن را تسریع می کند و خاصیت ارتجاعی لایه اپیدرمی را افزایش می دهد. همچنین پوست را با ویتامین ها تغذیه می کند؛ سرعت پیری پوست را کاهش می دهد؛ محافظت از هیدرولیپید را تقویت می کند؛ پوست را یکدست، نرم و صاف می کند. ضمنا اثر بخشی این محصول پس از اولین استفاده قابل توجه است ، پوست سفت می شود ؛ خاصیت ارتجاعی آن افزایش می یابد ، منافذ پوست تنگ می شوند و در نهایت پوست بسیار جوان تر به نظر می رسد.

سرم ویتامین سی بیوآکوا با حجم ۱۰۰ میلی لیتر به خاطر داشتن ترکیبات ویتامین c می تواند خشکی پوست را تا حد بسیار زیادی کمتر کند و آبرسانی عمیقی بر پوست شما انجام دهد. این محصول به خاطر داشتن هیالورونیک اسید و ویتامین سی می تواند سرعت تولید کلاژن را بالا ببرد و خاصیت ارتجاعی لایه های پایینی اپیدرم را افزایش دهد. جالب است بدانید که ویتامین c یک آنتی اکسیدان قوی است که علاوه بر این که می تواند رادیکال های آزاد موجود در پوست را خنثی کند، از تشکیل چین و چروک های جدید هم جلوگیری می کند. این سرم می تواند پوست را تا چند درجه روشن کند و کک و مک های قدیمی را از بین ببرد.

این سرم، پوست شما را با ویتامین تغذیه می کند و سرعت پیری را کاهش می دهد. به طور کلی می ‌توان گفت که استفاده از این سرم، ظاهری نرم و صاف به پوست شما می بخشد. جالب است بدانید که اثربخشی این سرم در حدی است که پس از اولین استفاده، شاهد تغییرات مثبت بر روی پوست خود خواهید بود. برای خرید سرم ویتامین سی بیوآکوا می توانید از طریق سایت حیان طب اقدام کنید.

سرم ویتامین c یک گزینه مطمئن بین محصولات اسکین کر در خانه است. از آنجا که این ماده خاصیت ضد پیری دارد، می تواند بافت های آسیب دیده را احیا کند و با مهار ملانین از تشکیل رنگ دانه های جدید و تیرگی بر روی پوست جلوگیری کند. آنتی اکسیدان های موجود در این سرم به عمق پوست شما نفوذ می ‌کنند و از پوست شما در برابر تابش های مخرب نور خورشید محافظت می کند.

سرم ویتامین سی بیوآکوا مناسب چه کسانی است؟

توجه کنید که همه آقایان و بانوان در هر سنی می توانند از این سرم برای پوست صورت خود استفاده کنند، از این سرم می توانید بر روی پوست های چرب، خشک و مختلط استفاده کنید.

 آیا استفاده از سرم ویتامین سی می تواند باعث بروز حساسیت شود؟

این سرم هیچ عوارضی ندارد، ولی ممکن است پوست شما به مواد موجود در آن حساسیت نشان دهد، پیشنهاد می کنیم که قبل از استفاده مقدار بسیار کمی از این سرم را بر روی پوست دست یا پشت گوش خود بگذارید، اگر پس از ۲۴ ساعت هیچ علامتی از آلرژی نبود شما می توانید به راحتی و با خیالی آسوده از این سرم بر روی پوست صورت خود استفاده کنید.

توجه کنید که استفاده به موقع و مداوم از این سرم باعث می ‌شود که شما نتایج بهتر و سریع تری را دریافت کنید.

برای استفاده از این سرم کافی است پس از اینکه صورت خود را شسته اید، با استفاده از قطره چکان موجود در سرم مقدار مناسبی از محلول سرم را به پوست خود بزنید و سپس به آرامی و ملایمت بر روی پوست صورت خود ماساژ دهید تا به طور کامل جذب پوست شما شود.

شما می توانید از این سرم در انتهای روتین پوستی خود استفاده کنید، یعنی دقیقا پس از مصرف تونر در حالی که پوست شما کاملا پاکیزه شده است.

توجه کنید که باید حداقل ۱۰ الی ۱۵ دقیقه به حالت چرخشی و دورانی این سرم را با انگشتان تمیز بر روی پوست صورت خود ماساژ دهید تا کاملاً جذب شود.

برای اثر بخشی بیشتر شما می توانید از این محصول به طور مرتب روزی دو بار استفاده کنید

  • سفت شدن و افزایش الاستیسیته پوست
  • افزایش سرعت کلاژن سازی و رفع مشکلات پوستی
  • جوانسازی برای رفع آثار پیری
  • افزایش شادابی و شفافیت پوست
  • کاهش چروک و خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم ها
  • کوچک کردن منافذ باز پوست
  • از بین بردن کک و مک ها و جای اسکارهای قدیمی
  • آبرسانی و مرطوب کنندگی عمقی پوست
479 روز پیش

دوستان عزیز بنظرم اگه میخواید بخرید سایز بزرگش رو بخرید
صد میل این سرم نسبت به سایز کوچیکش که سی میل هست خیلی قیمتش مناسب تره

383 روز پیش

بسیار عالی بود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید سرم پوست ویتامین سی بیوآکوا - حجم 100 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.