امتیاز 2.6 از {{model.count}} رای
امتیاز 2.6 از {{model.count}} رای

کرم ضد افتاب لیدی اسکار حاوی روغن آرگان

Lady Oscar Sport Sunblock Cream 50g

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : ضد آفتاب ،

کرم های ضدآفتاب و استفاده از آنها برای مراقبت از پوست و سلامتی آن ضروری و مهم هستند تقریبا همه پزشکان متخصص پوست بر اهمیت استفاده از کرم ضدآفتاب اذعان داشته اند و استفاده از کرم‌های ضدآفتاب را اولین قدم و مهم ترین راه برای سلامت پوست در طولانی مدت می دانند.استفاده از کرم های ضدآفتاب از ابتلا به بیماری‌های خطرناکی مانند سرطان پوست جلوگیری می کند زیرا حدود 85 درصد از مبتلایان به سرطان پوست به علت قرار گیری پوست در معرض اشعه فرابنفش می باشد.براساس آمارهای منتشر شده، موارد جهانی ابتلا به سرطان پوست ملانوم در حال افزایش می باشد و عوامل اصلی ابتلا به سرطان ملانوم در افراد با سابقه آفتاب سوختگی مرتبط بوده و از قرار گرفتن در معرض نور خورشید نشأت می گیرد. محصولی که قصد معرفی آن را داریم، یک ضد آفتاب آلمانی با spf 60 می باشد که از پوست شما در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت میکند. در ادامه همین مطلب به نقد و بررسی ضد آفتاب بزرگسالان لیدی اسکار مدل روغن آرگان با حجم 50 گرم پرداخته ایم. همراهمان باشید

قطعا کرم ضد افتاب یکی از ضروری ترین لوازم هر خانم و آقایی در هر سنینی می باشد. کرم ضد افتاب بزرگ سال لیدی اسکار با وزن 50 گرم یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب موجود در بازار می باشد که با SPF برابر 60 از پوست در برابر اشعه های مضر UVB و UVA نور خورشید ، موبایل ، کامپیوتر و دیگر سیستم های هوشمند محافظت می کند. این کرم دارای فرمولاسیون مغذی و مقوی بوده که باعث ابرسانی و مرطوب شدن پوست هم می شود. کرم ضد افتاب لیدی اسکار بی رنگ و دارای بافت سبک می باشد که سریعا جذب پوست شده و بعد استفاده از آن احساس خستگی و سنگینی روی پوست خود نمی کنید. این محصول کاملا ضد آب بوده و برای استفاده روزانه و حتی زیر ساز آرایش کاملا مناسب است. این کرم ضد آفتاب از پیری زودرس ، چین و چروک ، سرطان پوست و دیگر بیماری های پوستی ناشی از آفتاب جلوگیری می کند. کرم ضد افتاب لیدی اسکار مخصوص بزرگسالان و مناسب انواع پوست های چرب ، خشک ، مختلط و حساس بوده که در چهار عصاره  روغن ارگان ، چای سبز ، روغن شتر مرغ و حلزون موجود است. با این کرم ضد افتاب سلامت پوست خود را تضمین کنید.

  • تنظیم کننده چربی پوست
  • سفید کننده و درخشان کننده
  • محافظ پوست در مقابل اشعه های UVA / UVB
  • مرطوب کننده، آبرسان و هیدراته جزئی
  • دارای spf ۶۰ در برابر اشعه‌های مضر خورشید
  • کاهش‌ دهنده منافذ پوست و التهاب
  • محدود کننده باکتری‌ های مولد آکنه
  • فاقد چربی و حاوی لیپوزوم ویتامین C
  • قابل استفاده به عنوان زیر ساز آرایش
  • متعادل‌ کننده ترشح و تولید سبوم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم ضد افتاب لیدی اسکار حاوی روغن آرگان را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.