امتیاز 4 از {{model.count}} رای
امتیاز 4 از {{model.count}} رای

فوم شستشوی صورت ایمیجز مدل پرتقال خونی - حجم 200 گرم

IMAGES Space Foam Blood Orange - 200g

0
48,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فوم های شستشو دهنده محصولاتی هستند که در سال های اخیر، بخاطر خاصیت پاک کنندگی بالاتر و همچنین آسیب های کمتر نسبت به صابون ها، در میان بانوان و حتی آقایان به خوبی محبوب شده اند و تقریبا در حال تصاحب جای صابون های شستشوی صورت هستند. فوم های شستشو دهنده، علاوه بر اینکه پوست را به خوبی پاک میکنند، از بهم ریختگی ph پوست نیز جلوگیری میکنند و برخلاف بسیاری از صابون ها، پوست را خشک و آسیب پذیر نمیکنند. البته تعریف از فوم نباید شما را به این فکر بی اندازد که تمام فوم ها برای شما مناسب و قابل استفاده هستند! فوم های شستشوی صورت اغلب دارای خواص و کاربرد متفاوت هستند و می بایست با شناخت کافی از جنس و نوع پوست خود، مناسب ترین فوم را برای خود انتخاب و تهیه کنید. از همین رو قصد داریم فوم پرتقال خونی ایمیجز را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. پیشنهاد میکنیم در صورتی که میخواهید با این محصول بیشتر آشنا شوید، همراه ما بمانید.َ

فوم شستشوی صورت ایمیجز images مدل پرتقال خونی، دارای 200 گرم حجم خالص است که همین حجم، اولین نکته مثبت این محصول است، چرا که از نظر حجم و قیمت و البته کیفیت، محصول مناسب و مقرون به صرفه است. این فوم سرشار از عصاره پرتقال خونی است. پرتقال خونی یکی از اصلی ترین عصاره های تشکل دهنده محصولات ایمیجز است. کرم مرطوب کننده پرتقال خونی، سرم آبرسان پرتقال خونی، پچ زیر چشم پرتقال خونی، و البته تونر پاک کننده آرایش پرتقال خونی همگی جز محصولات این برند هستند و سرشار از عصاره پرتقال خونی می باشند.

فوم پرتقال خونی ایمیجز نیز، از عصاره این میوه پر خواص و مفید تشکیل شده است. این فوم از قدرت پاک کنندگی بسیار خوبی برخوردار است و وجود عصاره پرتقال خونی در آن، موجب می شود تا به مرور زمان لک ها و تیرگی پوست از بین بروند و جای خود را به پوستی لطیف و روشن تقدیم کنند.

همانطور که بالاتر گفته شد، اغلب صابون ها اثرات مخربی از جمله خشکی پوست بر جا میگذارند اما فوم پرتقال خونی ایمیجز نه تنها پوست را خشک نمیکند، بلکه برای پوست یک آبرسان نیز به شمار می رود و به اعماق پوست تا حدودی رطوب تزریق میکند.

این فوم تا حدودی منافذ باز را کوچک تر میکند و همچنین بخاطر وجود لاکتیک اسید در ترکیبات آن، یک لایه برداری خفیف نیز از پوست انجام میدهد و پوست شما را تا حدودی روشن و جوانتر میسازد

این محصول بصورت روزانه، هم برای آقایان و هم بانوان قابل استفاده است. افراد با همه نوع پوست میتوانند برای پاکسازی صورت خود از آلودگی و آرایش، از این محصول محبوب استفاده کنند.

روش استفاده از فوم پرتقال خونی ایمیجز به این صورت است که، مقداری از شوینده پرتقال خونی ایمیجز را روی کف دست بریزید و با مقدار کمی آب مخلوط کنید تا کف کند؛ سپس تمام پوست صورت را با کف ایجاد شده بشویید و بعد از چند دقیقه با آب ولرم رو به سرد، آبکشی کنید.

حجم خالص
200 گرم
مناسب برای
آقایان و بانوان
نوع پوست
همه نوع پوست

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید فوم شستشوی صورت ایمیجز مدل پرتقال خونی - حجم 200 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.