امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

لوسیون مرطوب کننده بدن هلو توز - حجم 200 میلی لیتر

TUZ moisturizing fragrance body lotion-200ml

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تنها لباسی که تا آخر عمر با شما می‌ماند، پوست بدنتان است! به همین دلیل مراقبت از این اندام و حفظ زیبایی و سلامتی آن، اهمیت بسیار زیادی دارد. شاید خیلی از افراد روتین صبح و شب پوست صورت را تحت هر شرایطی انجام دهند، اما از رسیدگی به پوست بدن غافل باشند! یکی از بهترین روش‌هایی که برای تغذیه کردن پوست بدن و حفظ سلامتی و زیبایی آن وجود دارد، استفاده از لوسیون بدن است. انواع لوسیون بدن با ترکیبات و خواص مختلف کمک می‌کنند که پوست شما خاصیت کِشسانی و شفافیت خود را دوباره به دست آورد. در ادامه با معرفی لوسیون بدن توز مدل مدل هلو همراه ما باشید.

لوسیون بدن هلو توز با حجم خالص 200 میلی لیتر با بافت سبک برای آبرسانی و مرطوب کنندگی عمیق پوست، خصوصاً بعد از استحمام، حس طراوت و تازگی را به شما داده و شفافیت پوست شما را حفظ می کند. لوسیون بدن توز مدل هلو به دلیل دارا بودن مواد مینرال و طبیعی عمقیا پوست بدن را مرطوب می کند و از خشکی پوست جلوگیری می کند.

مواد مغذی موجود در این محصول شامل عصاره پودر مروارید، نیاسین آمید، عصاره شیر و پروتئین شیر و عصاره هلو است. این لوسیون بافت سبک و فاقد چربی دارد و با هیدراته کردن پوست بدن، موجب به لطافت و نرمی پوست می شود.

از ویژگی های لوسیون هلو توز می توان به لایه‌ برداری ملایم اشاره کرد که سبب افزایش عمق نفوذ رطوبت به لایه ‌های زیرین پوست می شود. این محصول با رایحه خوش هلو، بوی دلنشین به بدن شما می بخشد.

این لوسیون از سلامت پوست شما به خوبی مراقبت می کند و  ضد التهاب و ضد حساسیت میباشد ، همچنین بدون هیچ عوارضی برای انواع پوست مناسب است.

  • دارای عصاره هلو
  • خوشبو کننده
  • تغذیه کننده با مواد مینرال
  • شاداب و شفاف کننده پوست
  • آبرسان و مرطوب کننده بعد از حمام
  • بدون احساس سنگینی و چسبندگی
  • بدون ایجاد حساسیت و مناسب انواع پوست
  • بافت سبک و فاقد چربی
ساخت کشور
چین
حجم
200 میلی لیتر
عصاره
هلو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید لوسیون مرطوب کننده بدن هلو توز - حجم 200 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.