امتیاز 4 از {{model.count}} رای
امتیاز 4 از {{model.count}} رای

ماسک ورقه ای صورت بیواکوا مدل روغن اسب - حجم 30 گرم

BIOAQUA Horse Oil Moisturizing Mask - 30G

14,000
5,200 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماسک های نقابی محصولات مقرون بصرفه ای هستند که علی رقم خوش قیمت بودن، کیفیت و اثر گذاری بسیار مطلوبی از خود به جا میگذارند. شرکت بیواکوا در حال حاضر یکی از اصلی ترین تولید کنندگان و ماسک های ورقه ای است و ماسک های خود را در عنوان عصاره و برای همه نوع پوست تولید و عرضه میکند. ماسک ورقه ای روغن اسب نیز یکی از محصولات این شرکت است که بنا به گفته مصرف کنندگان، نسبت به سایر ماسک ها از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است و توانسته رضایت اغلب مصرف کنندگان را به خود جلب کند. علاوه بر همه اینها، این ماسک نسبت به سایر ماسک ها پرحجم تر است و حجم خالص مواد آن به 30 گرم می رسد. با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی این ماسک جادویی بپردازیم.

ماسک ورقه ای روغن اسب بیوآکوا BIOAQUA یکی از بهترین ماسک های ورقه ای از برند بیوآکوا است و همانطور که می دانید بیوآکوا در تولید ماسک ورقه ای تبحر و مهارت خاصی دارد. این ماسک صورت تسکین التهابات و قرمزی پوست های حساس را به همراه دارد، کلاژن ساز و محرک متابولیسم سلولی است، آبرسان و هیدراته کننده پوست می باشد، حاوی ویتامین E است و همچنین مواد مفید و ارگانیک و چربی های ضروری را نیز دارا می باشد.
ماسک ورقه ای روغن اسب یکی دیگر از بهترین و پرفروش ترین محصولات برند بیوآکوا است که امروزه غوغایی در بین مصرف کنندگان و دوستداران زیبایی بپا کرده است و تمام این محبوبیت به لطف روغن اسب به کار رفته در این ماسک می باشد. اگر چه برند بیوآکوا ماسک های ورقه ای بسیار زیادی تولید کرده است اما این ماسک چیز دیگری است و در ظاهر یک محصول ساده، و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است اما سرشار از مواد ارزشمندی برای پوست می باشد که می تواند دقیقا همان چیزی باشد که به دنبال آن برای رفع مشکلات پوستی خود هستید. هر بسته بندی شامل یک عدد ماسک می باشد که دارای ویتامین E و C می باشد.

ماسک ورقه ای روغن اسب بیواکوا با حجم 30 گرم پوست صورت را به خوبی مرطوب میکند از آسیب های پوستی نظیر آفتاب سوختگی را به شکل عجیبی بهبود می بخشد. علاوه بر مرطوب کنندگی و آبرسانی، نرم کنندگی نیز از دیگر اثرات این ماسک باکیفت است! افراد با همه نوع پوست میتوانند از این ماسک استفاده کنند تا روند پیری پوست را به تاخیر بی اندازند.

با استفاده از این ماسک ارزان اما باکیفیت، به پوست خود تغذیه و ویتامین تزریق خواهید کرد و بلافاصله بعد از اولین استفاده، شاهد تغییرات مثبت در بافت پوست خود خواهید بود.

برای استفاده از این ماسک ورقه ای، ابتدا صورت خود را با استفاده از شوینده بشویید تا هیچگونه آلودگی روی پوست باقی نماند. سپس پوست خود را خشک کنید، اما اجازه دهید مقدار بسیار کمی رطوبت روی پوست باقی بماند. در ادامه پاکت ماسک را باز کنید و ورقه نقابی شکل را به روی پوست خود قرار دهید و 20 دقیقه صبر کنید تا مواد موجود در ماسک به خوبی جذب پوستتان شود. بعد از 20 دقیقه میتوانید صورت خود را با آب ولرم بشویید.

از ماسک ورقه ای روغن اسب بیواکوا بهتر است هفته ای 1 یا 2 بار استفاده شود.

حجم خالص
30 گرم
مناسب برای پوست های
همه نوع پوست بخصوص پوست های خشک و آسیب دیده
253 روز پیش

بهترین ماسک بیواکوا هستش شک نکنید در خریدش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک ورقه ای صورت بیواکوا مدل روغن اسب - حجم 30 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.