امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ماسک صورت پودری بیوآکوا مدل گرانول جلبک دریایی - حجم 200 گرم

BIOAQUA SEAWEED MASK - 200g

0
195,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلبک منبع مفیدی از آنتی اکسیدان هاست که به دلیل دارا بودن کلروفیل، به پاکسازی پوست کمک می کند. همچنین ماسک جلبک به حفظ رطوبت پوست کمک می کند که باعث آب رسانی و حفظ لطافت آن می شود. همچنین به احیاء پوست و توانایی تولید سلول های پوستی جدید کمک می کنند. جلبک دارای انواع ویتامین‌ E، ویتامین c، ویتامینB5، ویتامین B1، ویتامین B6، زینک، منیزیم، مس و بتاکاروتن و بسیاری املاح دیگر است. ماسک جلبک دریایی ، یک درمان واقعى در پاکسازی عمقی پوست صورت است که آلودگى‌ها را از عمق پوست خارج می‌کند، ناهمواری، کدری و تیرگی پوست را برطرف کرده و انرژی از دست رفته را به پوست بازمی‌گرداند تا همیشه پوستی شفاف، شاداب و باطراوت داشته باشید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم بجای پوشاندن لک و جوش‌های صورت خود با کرم پودر و مواد آرایشی از ماسک جلبک برای مراقبت و درمان پوستتان استفاده کنید.

ماسک صورت پودری بیوآکوا مدل گرانول جلبک دریایی با حجم 200 گرم ، دارای منبع غنی از ویتامین ها ، مواد معدنی و اسید آمینه های مفید است که علاوه بر درمان و تسکین بسیاری از بیماری ها به عنوان ماسک پوستی هم استفاده می شود .  چربی زیر پوست را تنظیم می کند و باعث می شود پوست نرم و ابریشمی شده و جوش ها و آکنه ها را خشک می کند. جلبک دریایی سر شار از ویتامین C میباشد که خاصیت جوان سازی دارد و با پیری زودرس پوست مقابله می کند و با چروک ها می جنگد .نیاسین موجود در جلبک کمک می کند تا پوست درخشان و سالم شود و قادر به سفید کردن نقاط تجمع رنگدانه در جاهای مختلف پوست است.

ماسک صورت پودری بیوآکوا مدل جلبک دریایی محصولی با فرمولاسیون غنی و ارگانیک بوده و هنگامی که با آب گرم و یا شیر مخلوط می شود باعث تحریک و تسریع متابولیسم سلولی شده و میزان جریان گردش خون را افزایش داده که در نتیجه چین و چروک پوست را کاهش میدهد.

این محصول با نفوذ به بافت عمیق پوست، باعث افزایش خاصیت الاستیسیته و کشسانی پوست شده و مانند یک لیفت صورت عمل خواهد کرده در ترکیبات اولیه این ماسک صورت از هیچگونه مواد شیمیایی و مضری استفاده نشده و آبرسان و سفید کننده پوست های تیره و کدر می باشد و جوانی و شادابی را به پوست باز می گرداند.

  • حاوی پودر گرانول خالص جلبک دریایی
  • پاکسازی پوست
  • سفید شدن پوست
  • لیفت صورت قوی
  • ضد چین و چروک
  • متعادل کردن پیگمنت های رنگی پوست
  • آبرسانی عالی

مقداری از ماسک پودری لاتکسی جلبک دریایی را در یک ظرف بریزید و با کمی آب مخلوط و سپس الک کنید تا یکدست شود سپس به طور مساوی ماسک را روی صورت خود بزنید و اجازه دهید تا به طور کامل خشک شود در نهایت صورت خود را بشویید.

حجم
200 گرم
ساخت کشور
چین
مناسب برای
آقایان و بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک صورت پودری بیوآکوا مدل گرانول جلبک دریایی - حجم 200 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.