امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ماسک ورقه ای وان اسپرینگ مدل برنج سیاه - حجم 25 گرم

one spring Black rice Elastic Beauty Skin Silk Mask - 25 gr

0
5,900 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

منشاء استفاده از ماسک ورقه‌ای صورت به کره‌ی جنوبی برمی‌گردد، یعنی جایی که در آن مردم زمان و تلاش زیادی را صرف مراقبت از پوست خود می‌کنند. این نوع ماسک همان‌طور که از نام آن مشخص است، به‌صورت ورقه‌های پارچه مانند و آغشته به سرم تولید می‌شود. ماسک ورقه‌ای گرد یا بیضی شکل است و در آن سوراخ‌هایی برای چشم، بینی و دهان تعبیه شده است. این ماسک در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. نور آفتاب، باد و دستگاه‌های تهویه‌ی مطبوع همگی ممکن است پوست را کم‌آب و خشک کنند. پوست خشک به آبرسانی عمیق نیاز دارد تا رطوبت و خاصیت ارتجاعی خود را حفظ کند.بیشتر ماسک‌های ورقه‌ای مملو از ترکیبات هومکتانت (جاذب‌الرطوبه) و آبرسان هستند که میزان رطوبت پوست را افزایش می‌دهند و از هدر رفتن آب جلوگیری می‌کنند. درنتیجه، پوست شما به‌طرز چشمگیری نرم‌ تر و لطیف‌تر به نظر می‌رسد. علاوه بر آن ماسک های ورقه ای خواص دیگر مانند روشن‌تر شدنکردن پوست ، تغذیه‌ی پوست ، درمان جوش و ... دارند.

اگر می‌خواهید پوستی شاداب و سالم داشته و از روند پیری سلول‌های پوست جلوگیری کنید، باید حتما ماسک برنج سیاه وان اسپرینگ را امتحان کنید. این ماسک صورت، محصولی از برند پرطرفدار وان اسپرینگ بوده و سرشار از مواد مغذی است. ماسک ورقه ای صورت با عصاره برنج سیاه وان اسپرینگ، یک محصول روشن‌کننده و سفید‌کننده قوی پوست به شمار آمده و منبعی از ویتامین‌ها است.

این ماسک حاوی عصاره برنج سیاه و نرم کننده و مرطوب کننده قوی پوست می باشد، که با کنترل رطوبت و چربی پوست، از خشکی پوست و جوش و آکنه های پوستی جلوگیری می کند. برنج سیاه که به نام برنج بنفش یا برنج ممنوعه هم شناخته می شود، گونه ای از برنج است که حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان بوده که به کاهش رادیکال های آزاد پوست کمک کرده و با درمان چین و چروک، باعث جوان سازی پوست صورت می شود.

یکی دیگر از خواص فوق العاده ماسک صورت Black Rice وان اسپرینگ ویژگی ضد پیری آن است به دلیل خواص و مواد مقوی بی نظیری که ماسک صورت وان اسپرینگ دارد به ترمیم و بازسازی سلول های پوست کمک کند و همین امر سبب شادابی و جوانی بیش تر و مقابله با پیری می شود.

  • روشن کننده و سفید کننده پوست قوی
  • کنترل چربی پوست
  • جلوگیری از جوش صورت و آکنه
  • تغذیه و تأمین مواد مورد نیاز پوست
  • ترمیم منافذ باز پوست
  • حذف لک های رنگی پوست
  • ضد چروک
  • دارای انواع ویتامین ها
  • مغذی پوست
حجم
25 گرم
مناسب برای
آقایان و بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک ورقه ای وان اسپرینگ مدل برنج سیاه - حجم 25 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.