امتیاز 2.5 از {{model.count}} رای
امتیاز 2.5 از {{model.count}} رای

ماسک ورقه ای آبرسان زوزو مدل ویتامین سی

zozu Vitamin C Face Mask 25g

8,000
5,800 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر اهل استفاده از ماسک های نقابی یا همان ماسک های ورقه ای باشید، احتمالا با ویژگی های ماسک ویتامین سی آشنا هستید. اما اگر تاکنون با این محصول مراقبتی خوش قیمت آشنا نشده اید، لازم است بدانید که ماسک ورقه ای ویتامین سی زوزو حاوی مقادیر زیادی ویتامین سی است و یک بمب آبرسان تلقی می شود. این ماسک برای درمان آفتاب سوختگی در تابستان و همچنین افزایش رطوبت پوست در فصل زمستان، تا حد بسیار زیادی به داد پوست شما خواهد رسید. اطلاعات بیشتری لازم دارید؟ با نقد و بررسی این محصول، همراه پردیس میکاپ باشید.

ویتامین سی یکی از اجزای مورد نیاز برای ساخت هیدوکسیپرولین و هیدروکسی‌لایزین است. بدن ما با این ترکیبات شیمیایی مولکول های کلاژن ساز را تولید می کند. به همین دلیل برای جلوگیری از چین و چروک و خطوط پوست ماسک صورت زوزو مدل ویتامین C بسیار مناسب است. این ترکیبات شیمیایی خاصیت ارتجاعی و سفتی پوست را نیز بالا می‌برند. ماسک صورت زوزو مدل ویتامین C  از DNA در مقابل واکنش‌های فتوشیمیایی که می‌توانند منجربه تغییر رنگ پوست شوند، محافظت می‌کند. ماسک نقابی زوزو مدل ویتامین سی با فرآیند رنگی شدن سلول‌های پوست مقابله کرده و از بیشتر شدن آن پیشگیری می‌کند. علاوه بر خواص گفته شده، ویتامین سی به کم‌رنگ شدن کک و مک‌ها نیز کمک می‌کند و باعث لطافت و روشنی پوست می‌شود. همچنین ماسک نقابی زوزو مدل ویتامین سی باکتری‌های پوست شما را نیز از بین می‌برد. ماسک زوزو این کار را بدون هیچ‌گونه آسیبی به پوست سالم اطراف آن، انجام می‌دهد. با مصرف ماسک صورت زوزو مدل ویتامین C  التهاب و قرمزی پوست تا حد زیادی کاهش می‌یابد. تسکین پوست بعد ازقرار گرفتن در معرض آفتاب و جوانسازی پوست صورت از جمله دیگر خواص ماسک فوق است.

  • افزایش ایجاد کلاژن
  • جوانساز پوست
  • ضد التهاب پوستی
  • از بین برنده کک و مک
  • درمان جای جوش
  • از بین برنده باکتری روی پوست
  • کاهش قرمزی پوست
  • آبرسان و مرطوب کنده پوست

برای استفاده از ماسک صورت زوزو مدل ویتامین سی، ابتدا صورتتان را شستشو دهید و سپس ماسک را روی صورتتان قرار دهید. در ادامه با انگشتانتان پوست را به آرامی ماساژ دهید تا مواد داخل ماسک جذب پوست شود و بعد از مدت 15 الی 20 دقیقه ماسک را از روی صورت بردارید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک ورقه ای آبرسان زوزو مدل ویتامین سی را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.