امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

کرم روشن کننده و آبرسان شیر گاو سادور - حجم 120 گرم

Sadoer milk whitening Cream - 120g

0
78,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : کرم سفید کننده ،

پوست اولین باریکه‌ دفاعی بدن افراد در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید آلودگی ، آب و هوا و مواد شیمیایی است. مراقبت از پوست هم می‌تواند آن را تقویت کند، هم در زیبایی افراد تاثیر زیادی می‌گذارد و هم در برابر عوامل محیطی از بدن مراقبت می‌کند. کرم روشن‌‌ کننده محصولی است که به منظور کاهش لک‌های پوستی ناشی از نور خورشید و از بین بردن نقص‌ های رنگی و تیرگی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کرم‌ها معمولاً حاوی مواد روشن‌ کننده‌ قوی و تقویتی مثل آنتی‌ اکسیدان‌ها و مرطوب‌کننده‌ ها هستند که به پوست کمک می‌کنند تا رنگی یکدست و درخشان‌تر داشته باشد. همچنین، این کرم‌ها می‌توانند به تسریع روند بازسازی و ترمیم پوست کمک کنند و سبب جلوگیری از ایجاد لک‌های جدید پوستی شوند. در ادامه با معرفی کرم روشن کننده و آبرسان شیر گاو سادور همراه ما باشید.

کرم روشن کننده و آبرسان شیر گاو سادور با حجم 120 گرم ، دارای بافتی سبک و سرشار از ویتامین A و B اشاره است که از شیر گاو و سرامید تهیه شده است. همینطور این کرم بخاطر فرمولاسیون کاملی که دارد، پوست شما را تغذیه و درخشان می کند: بنابراین با استفاده از این محصول با آثار پیری و خشکی پوست مبارزه کنید و چهره ای درخشان و جوان داشته باشید.

اگر پوست خشکی دارید و پوسته‌ پوسته شده است، استفاده از کرم شیر باعث نرمی پوست شده و سلول‌های پوسته‌ پوسته‌ شده را از بین خواهد برد. با استفاده از کرم شیر می‌توانید تیرگی روی پوست و لکه‌های روی آن را برطرف کنید. میزان لاکتیک‌ اسیدِ بالای موجود در این محصول نه‌ تنها موجب روشن شدن پوست می‌شود، بلکه کمک می‌کند تا سلول‌های مرده‌ی پوست بازسازی شوند.

همچنین سرامید موجود در این محصول ، نوعی لیپید (چربی) است که به طور طبیعی در ساختار پوست یافت می ‎شود. جالب است بدانید که بیش از 50 درصد از ترکیب پوست را تشکیل می‎ دهد و به‎ همین‎ دلیل، نقش مهمی در محافظت از پوست شما در برابر خطرات محیطی دارد. وجود آن به جوانسازی ظاهر پوست کمک می‎ کند.

همچنین سرامید به تقویت سد پوستی و بهبود آبرسانی پوست کمک می‎ کنند. در واقع به‎ مرور منجر به صاف‎ تر و سفت ‎تر شدن بافت پوست، کاهش خطوط و چین‎ و ‎چروک ‎ها و کاهش علائم تحریک پوستی (مانند سوزش، خارش و قرمزی) می ‎شوند.

  • مناسب برای انواع پوست
  • قابل استفاده برای پوست صورت
  • بافت بسیار نرم و سبک
  • مرطوب کننده پوست
  • تغذیه کننده و رطوبت رسان
  • رفع خشکی و کشیدگی پوست
  • روشن و درخشان کننده پوست
  • ضد چروک و پیری پوست
  • شفاف کننده
  • غنی شده از عصاره شیر گاو  و سرامید
  • تغذیه کننده و تامین مواد مورد نیاز لایه های عمقی پوست
حجم
120 گرم
مناسب برای
آقایان و بانوان
ساخت کشور
چین
حاوی عصاره
شیر گاو و سرامید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم روشن کننده و آبرسان شیر گاو سادور - حجم 120 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.