امتیاز 1 از {{model.count}} رای
امتیاز 1 از {{model.count}} رای

اسکراب لایه بردار پوست جو دو سر سنت ایوز - 170 گرم

ST.IVES Oatmeal Scrub & Mask 170G

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سفید شدن پوست و یکدست شدن آن چیزی است که افراد بسیار زیادی به دنبال آن هستند، که پوستی روشن و بدون نقص و درخشان داشته باشند. اسکراب لایه بردار جو دوسر سینت ایوز پوست را نرم و شفاف میکند. این اسکراب انرژی بخش تهیه شده از مواد اولیه ارگانیک میباشد که برای داشتن پوست شفاف و لطیف باید هر چند وقت یکبار لایه برداری از آن صورت بگیرد تا سلول های مرده از بین بروند. اسکراب لایه بردار سنت ایوز اصلی، با دانه های ریز و درشتی که دارد مواد آرایشی، آلودگی های محیطی، گرد و غبار و … را از منافذ پوست پاک میکند و مانع ایجاد جوش، آکنه و لک روی پوست می شود. این محصول محبوب ، با لایه برداری آلودگی و سلول‌ های مرده ، پوست را تمیز کرده و سلول‌ های جدید را آزاد میکند و موجب می شود محصولات مرطوب کننده‌ بهتر جذب پوست شوند. همچنین با استفاده از آن همه ذرات مضر را پاک کرده و پوستی روشن‌ تر و شفاف‌ تری دارید. پس از استفاده شاهد رطوبت رسانی و جوان سازی به پوست صورت  و بدن می شوید. در ادامه به نقد و بررسی همراه ما باشید.

در St.Ives ، از مرطوب کننده ها ، لایه بردارها و عصاره های 100٪ طبیعی استفاده می کنیم تا شادی طبیعت را در محصولات پوستی به ارمغان بیاوریم . هدف ما این که تا شما پوستی نرم، شاداب و درخشان داشته باشید. اسکراب جوانه گندم برای انواع مختلف پوست صورت و بدن مناسب است. در نتیجه استفاده از آن پوستی صاف، درخشان و بدون آکنه خواهید داشت.

لایه بردار سنت ایوز چربی‌های طبیعی بدن، استفاده از لوازم آرایشی، سلول‌های مرده، گرد و غبار و ذرات آلوده هوا منافذ پوست را میبندند. این محصول فاقد پارابن و چربی هست، که انتخاب مناسبی برای پوست های چرب و آکنه میباشد.

این محصول بینظیر از برند آمریکایی است، که ماسک اسکراب جو دو سر یک محصول دوکاره است، که هم برای لایه‌ برداری و پاکسازی و هم به عنوان ماسک قابل استفاده است. این محصول پوست را نرم و صاف کرده و خشکی‌های پوست را تا حد زیادی از بین می‌ برد. همچنین این محصول با مواد لایه‌بردار 100 درصد طبیعی غنی شده است. جوی موجود در این محصول در زمین‌های آمریکا رشد یافته‌ اند و از کیفیت بسیار مرغوبی برخور دارند. جوی دوسر دارای خاصیت نرم‌کنندگی است و مصرف آن کمک می‌ کند تا بدن، ذهن و روحتان در آرامش بیشتری باشد، که فاقد چربی و پارابن است که توسط متخصصان پوستی مورد تست و تأیید قرار گرفته است. با کمک سنت ایوز به پوستی شاداب و بانشاط‌ تری را تجربه خواهید کرد. این محصول بسیار ملایم است، که بسته به نوع پوستتان برای استفاده روزانه هم می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین لایه‌برداری مناسبی از پوست داشته و سلول‌های مرده را از سطح آن پاک می کند. بدون ایجاد عوارض و حساسیت های پوستی است.

اسکراب ها جز برترین محصولات برند سینت ایوز هبررسی اجمالیستند . تنوع محصولات آن باعث شده تا هر سلیقه ای که دارید به آن جذب شوید. این اسکراب منافذ پوست را تمیز کرده و لایه برداری ملایم انجام می دهد تا  آرامش را به پوست شما برگرداند. ضمن این که این محصول سینت ایوز در فرمولاسیون خود عسل نیز دارد، که عسل با خواص بسیار خود، می تواند به نگهداری رطوبت در پوست کمک کند. عسل حتی به پوست کمک می کند تا رطوبت هوا را جذب کند و آن را در لایه های زیرین پوست نگهداری می کند به این ترتیب پوست خشک نمی شود.

عسل باعث تمیز کردن منافذ پوست می شود و پوست را شفاف می کنند، که خاصیت ضد باکتریای هم دارد و مانع ایجاد جوش روی پوست می شود. این محصول غنی از ترکیبات آنتی اکسیدانی است، که سبب جلوگیری از پیری پوست می شود. که حتی می تواند سبب از بین رفتن علائم خستگی نیز در پوست شود.

  • %100 ساخته شده از مواد ارگانیک طبیعی
  • از بین برنده سلول‌های مرده پوست
  • بدون عوارض و ایجاد حساسیت های پوستی
  • شفاف کننده و درخشان کننده پوست
  • لایه برداری ملایم
  • نرم و صاف کننده پوست
  • مناسب پوست های خشک و حساس
  • مناسب برای لایه‌برداری و پاکسازی پوست
  • قابل استفاده به عنوان ماسک و اسکراب
  • غنی شده از عسل (نرم کننده پوست)
  • از بین برنده خشکی‌های پوستی
  • ترمیم پوست حساس و ملتهب
  • از بین برنده جوش های سر سیاه سطح پوست
  • تایید شده توسط متخصصان پوست

مقدار مناسبی از اسکراب را روی سطح پوست می زنید ( بجز دور چشم ) و ۳ تا ۵ دقیقه آرام ماساژ دهید و بعد صورت خود را بشوید.

  • پوست حساس : باید خیلی با ملایمت برخورد کنید و پوستتان را با آب گرم و یک اسکراب ملایم لایه‌برداری نمایید، در این صورت یک یا دوبار در هفته اسکراب پوست کافی خواهد بود.
  • پوست چرب : این نوع پوست، استقامت بیشتری برای انجام لایه‌ برداری‌ های سنگین دارد و می‌توانید با کمک اسکراب سنت ایوز، لایه‌برداری را تا 5 بار در هفته هم انجام دهید.
  • پوست معمولی و مختلط : در صورتی که پوست شما یکی از این دو نوع است، بهتر است عمل لایه‌ برداری را تا 3 بار در هفته انجام دهید.
  • نکته مهم: این محصول فاقد هر گونه ماده مضر است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید اسکراب لایه بردار پوست جو دو سر سنت ایوز - 170 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.