امتیاز 1 از {{model.count}} رای
امتیاز 1 از {{model.count}} رای

اسکراب لایه بردار صورت و بدن وکالی مدل کلاژن 320 میلی لیتری

Exfoliating Scrub For Face & Body 320ml

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هیچکس دوست ندارد نشانه‌ های پیری را در ظاهر خود مشاهده کند؛ مخصوصاً اگر در سنین جوانی باشد! بافت‌های پوست انسان از حساس‌ ترین و مهم‌ترین ارگان‌های بدن هستند و در مورد حفظ سلامتی آنها باید وسواس بسیار زیادی به خرج داد. یکی از مهم‌ترین کارهایی که برای مراقبت پوست می‌توان انجام داد، استفاده از اسکراب است. به طور کلی، بافت‌های پوست انسان از سلول‌های متعدد و بسیار زیادی تشکیل شده‌اند که هر یک عمر مفیدی دارند. اگر عمر سلول‌های پوست به پایان برسد، سلول‌ها به اصطلاح می‌میرند و اگر این سلول‌ها پاک نشوند و از بین نروند، باید در انتظار پیری و ظاهر ناخوشایند پوست بود. یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولات برای حذف این سلول های مرده، اسکراب است! ژل اسکراب وکالی مدل کلاژن به خوبی سلول های مرده را از سطح پوست پاک میکند و موجب جوانسازی پوست بدن و صورت می شود، اگر پوستتان شادابی و طراوت خود را از دست داده، توصیه میکنیم از اسکراب ها استفاده کنید. ژل اسکراب وکالی دارای 320 میلی لیتر حجم بوده و از آن میتوانید برای بدن و صورت استفاده کنید. با خرید این محصول نیازی به خرید اسکراب بدن و صورت بصورت جداگانه نیست

اسکراب صورت و بدن وکالی مدل کلاژن، دارای فرمولاسیون بسیار مغذی و سرشار از آنتی اکسیدان های ضروری برای پوست بدن بوده که با نفوذ به لایه های سطحی و عمیق پوست سبب جداسازی سلول های تیره و مرده پوستی می شوند. و در نتیجه پوستی شاداب، شفاف و جوان را به ارمغان می آورد. این محصول دارای محفظه تیوپی با پلاستیک شفاف بوده که محتویات داخل آن به خوبی قابل مشاهده بوده و با حجم مناسب ۳۲۰ میلی لیتر و توسط کارشناسان مجرب تولید و روانه بازار های جهانی شده است. ژل اسکراب لایه بردار وکالی آبرسان و تغذیه کننده پوست ضعیف و ملتهب بوده و تمامی تیپ های پوستی می توانند از این محصول با کیفیت استفاده نمایند زیرا دارای هیچگونه عوارض و حساسیت پوستی نمی باشد! از این اسکراب لایه بردار میتوانید هم برای صورت و هم برای بدن استفاده کنید و با تهیه این محصول نیازی نیست که هم اسکراب صورت و هم اسکراب بدن را بصورت جداگانه تهیه کنید

  • لایه برداری قوی
  • حذف سلول های مرده
  • روشن و شفاف کننده پوست
  • شاداب و جوانساز پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • یک دست سازی پوست
  • ضد لک و ضد آکنه
  • پاک کننده منافذ پوستی
  • جلوگیری از ایجاد لک و جوش
  • نرم و لطیف کننده پوست
  • سفت و لیفت کننده (جزئی) پوست

برای استفاده از ژل اسکراب وکالی کافی است بعد از اینکه از حمام برگشتید و پوستتان حسابی خیس و نرم شد، از آن استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا تمامی مواد موجود محتویات این محصول وارد بافت و کوتیکول‌های پوست شود تا جوان‌سازی و تأمین رطوبت مورد نیاز بافت‌ها به راحتی انجام شود. بعد از حمام و پس از اینکه پوستتان را به خوبی شسته اید و پوست تمیز است، بدن و صورت خود را خشک کنید و مقداری از ژل را به کف دست بریزید، به سطح پوست بمالید و آرام شروع به ماساژ دادن کنید. بعد از اینکه ژل اسکراب، حالت اولیه خود را بطور کامل را از دست داد، میتوانید پوست خود را بشویید


اسکراب‌ها انواع مختلفی دارند و هر یک از آنها هم نحوه استفاده خاص خودشان را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهند. اما به طور کلی یک اصل بسیار مهم در مورد همه اسکراب‌ها وجود دارد و آن هم این است که برای استفاده آنها باید به زمان مناسب توجه کرد. منظور ما از زمان مناسب موقعی است که بافت پوست در بهترین شرایط خودش وجود دارد و در آن لحظه می‌توان اطمینان داشت که تمامی مواد موجود در اسکراب به خوبی در داخل پوست نفوذ می‌کنند و می‌توانند عملیات پاک‌سازی و جرم‌گیری را انجام دهند.

از این اسکراب چند بار در هفته استفاده کنیم؟

  • پوست چرب : یک یا دو بار در هفته
  • پوست خشک : هر ده روز یک بار
  • پوست خنثی : هر پانزده روز یک بار

فراموش نکنید که به توصیه کارشناسان حوزه پوست، بهتر است که پس از هر بار اسکراب پوست بدن، از محصولات بهداشتی و مراقبت پوستی مثل ضد آفتاب یا کرم نرم‌کننده هم استفاده کنید.

کرم‌های نرم‌کننده یا ضد آفتابی که پس از اسکراب بدن استفاده می‌کنید، به پوست شما کمک می‌کنند تا تمامی رطوبت مورد نظر تأمین شده و از بروز خشکی بیش از اندازه جلوگیری شود. همان‌طور که اشاره کردیم، زمانی که اسکراب بدن انجام می‌شود، سلول‌های جوان به جای سلول‌های مرده ظاهر می‌شوند و با استفاده از محصولات بهداشتی و مراقبت پوستی، می‌توان منابع مغذی بافت پوست را به راحتی تزریق کرد.

526 روز پیش

بصرفه و اقتصادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید اسکراب لایه بردار صورت و بدن وکالی مدل کلاژن 320 میلی لیتری را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.