امتیاز 5 از {{model.count}} رای
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

فوم شستشوی صورت بیوآکوا مدل روغن اسب - حجم 100 گرم

BIOAQUA horse Ointment Foam - 100G

0
68,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عنوان این محصول در نگاه اول شاید کمی طنز پردازانه و خیال برانگیز به نظر برسد. اما بررسی اینکه عصاره روغن اسب در حقیقت چیست و چه کاربردی دارد، تعجب شما را تبدیل به رضایت برای خرید این محصول می کند. در واقع اهمیت پاکسازی پوست از آلودگی و آرایش به طور روزمره به حدی زیاد است که رعایت نکردن آن موجب به هم ریختن تعادل پوست و ایجاد نواقص و عیوب در پوست می شود. محصولات زیادی در بازار موجود اند که تبلیغ تمیزی آرایش و پاکسازی عیوب صورت می کنند، اما لوازم آرایشی و بهداشتی پردیس میکاپ همواره با معرفی کامل و منطقی محصولات خود، شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری می کند. در ادامه قصد معرفی فوم شستشو صورت و بدن روغن اسب بیوآکوا را داریم پس همراه ما باشید.

محصولی که در حال بررسی آن هستیم به عنوان یکی از پر فروش های این زمینه شناخته می شود که طرفداران بیشماری هم درون ایران دارد و با فرمولاسیون ویژه خود، مرغوبیت و کیفیت را به رخ می کشد. این محصول حاوی روغن و عصاره بدن اسب می باشد که از ترکیبات مقوی پوست محسوب می شود. این فوم قابل استفاده برای هر دو جنس می باشد و با پوست آقایان و خانم ها سازگاری بالایی دارد. بسیاری از فوم ها را فقط می توانید بر روی پوست صورت استفاده کنید اما فوم شستشو بیوآکوا یک محصول مناسب پوست صورت و بدن است. البته لازم به ذکر است که انواع پوست ها را می توان با این محصول بیوآکوا تطابق داد؛ اما افراد با پوست چرب بهترین مصرف کننده برای استفاده این محصول اند.

در ترکیب این فوم، علاوه بر عصاره بدن اسب، ترکیب بی نظیر هیالورونیک اسید به چشم می خورد. هیالورونیک اسید، قوی ‌ترین ماده جذب‌ کننده رطوبت و مغذی برای پوست محسوب می شود که در بهبود زخم نیز نقش موثری دارد. هیالورونیک اسید در پوست صورت نیز وجود دارد و باعث حفظ آب در لایه فوقانی اپیدرم می شود. این مساله در نهایت منجر به حفظ استحکام، شادابی، سفتی، طراوت و شفافیت پوست شما می شود. اما سنتز این اسید آلی با بالا رفتن سن کاهش می یابد و اثر این پدیده به صورت پیر شدن، شل شدن پوست و از دست رفتن زیبایی و نشاط آن مشهود است.

فوم شستشو و سفید کننده صورت و بدن با عصاره روغن اسب برند بیوآکوا، یک محصول مراقبت از پوست فوق العاده عالی به شمار می رود که به عمق پوست نفوذ کرده و عمیقا پوست را پاکسازی می کند و پوست را از شر چربی های اضافی خلاص می کند. پاک نمودن عمیق صورت، باعث کوچک شدن منافذ باز پوست می شوند و سبب صاف و یکدست شدن سطح پوست می شود و اگر صورتتان دچار آکنه است، این فوم شستشو بهترین گزینه برای شماست. از این رو که چربی های اضافی پوست را از بین می برد و سبب بر طرف کردن و کاهش جوش و آکنه می شود. همچنین این فوم شستشو برای رفع چین و چروک و لک های تیره پوست فوق العاده عالی عمل می کند و پوست را بسیار عالی مرطوب می کند و یک آبرسانی قوی پوست به شمار می رود.

این محصول از روغن اسب تهیه شده و دارای بهترین ترکیبات با فرمولاسیونی غنی از محصولات آرایشی و بهداشتی بیوآکوا است. این فوم شستشو علاوه بر پاکسازی عمیق پوست باعث روشن شدن پوست، بستن منافذ باز پوست و همچنین کمک به شادابی و طراوت آن کرده و جوانی از دست رفته پوستتان را باز می گرداند. فوم شستشو و سفید کننده با مواد مغذی که دارد، پوست صورت را تقویت و تغذیه می کند و در نتیجه پوستی زیبا، شاداب و درخشان به شما می بخشد.

  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی هیالورونیک اسید
  • روشن کننده سریع پوست
  • پاک کنندگی عمیق پوست
  • آبرسانی قوی پوست
  • تنظیم کننده چربی پوست
  • مرطوب کننده عالی پوست
  • تغذیه کننده و بهبود خشکی پوست
  • رفع جزئی چین و چروک
  • کوچک کردن منافذ باز پوست
  • حجم خالص 100 گرم
حجم خالص مواد
100 گرم
مناسب برای پوست های
همه نوع پوست بخصوص پوست های چرب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید فوم شستشوی صورت بیوآکوا مدل روغن اسب - حجم 100 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.