امتیاز 3.9 از {{model.count}} رای
امتیاز 3.9 از {{model.count}} رای

کرم روشن کننده و ضد لک بیوآکوا 30 گرمی

Bioaqua Whiting Cream 30G

0
140,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کرم ضدلک و روشن کننده بیواکوا از محصولات جدید بیواکوا می باشد که یک کرم سفیده کننده پوست قوی نیز می باشد ، برای سفید شدن پوست می توانید از این کرم به طور روزانه استفاده کنید ، بعد از دو هفته استفاده مداوم و مستمر شاهد نتایج بی نظیر آن خواهید بود. برای اینکه بتوانید در مورد تهیه این کرم ضد لک و سفید کننده تصمیم بهتری بگیرید، توصیه می شود در ادامه نقد و بررسی این محصول را بخوانید.

کرم روشن کننده و احیا کننده پوست یک کرم صورت با ترکیبات بسیار کامل است که به طور تخصصی با هدف بهبود بافت پوست و افزایش درخشندگی آن فرموله شده و مواد مغذی فراوانی که درآن وجود دارد به سرعت جذب پوست شده و نیاز های سلول های پوست را به طور کامل بر طرف می کند. کرم روشن کننده و احیا کننده بیوآکوا بافتی بسیار ملایم و غیر تحریک کننده دارد که آن را برای انواع پوست حتی پوست های حساس و ملتهب هم مناسب می کند. این کرم با تغذیه کامل سلول های پوست بافت پوست شما را نرم و احیا کرده و درخشندگی ناشی از سلامتی را به چهره شما باز میگرداند.کرم روشن کننده و احیا کننده بیوآکوا با افزایش کلی سلامت پوست التهابات و کدری چهره را کاهش داده و بنابر این برای تسکین پوست های ملتهب بعد از آسیب های روزمره مثل آسیب های آفتاب کارآمد است. همچنین با تغذیه و بازسازی سلول های آسیب دیده علائم پیری مثل خطوط ریز یا منافذ باز را از بین برده و در نهایت پوستی نرم و ابریشمی و سفید خواهید داشت.

این کرم حاوی گلیسرین، روغن های معدنی و مواد روشن کننده و ضد لک فعال فراوان می باشد که در افزایش درخشندگی و از بین بردن لک و افزایش سلامت کلی پوست نقش مهمی را ایفا میکنند، همچنین با آبرسانی عمیق موجب افزایش شادابی و نرمی پوست خواهند شد، استفاده از کرم روشن کننده بیوآکوا، به زیبایی پوست و زیبایی صورت کمک چشمگیری می کند و همچنین از پیری زودرس سلول های پوستی جلوگیری می کند.

کرم ضدلک و روشن کننده بیوآکوا دارای بافتی فوق العاده مرطوب و سبک و بدون چربی است و بگونه ای فرموله شده که با رساندن رطوبت و مواد مغذی در عین رفع برخی مشکلات پوستی مثل خشکی و پیری، پوست شما را فوق العاده سفید و روشن کند و همچنین لک ها و مشکلات رنگدانه ای پوست را نیز برطرف سازد. بنابر این به کمک کرم ضدلک و روشن کننده بیواکوا پوستی سفید، مرطوب و جذاب خواهید داشت.

  • روشن کننده و سفید کننده قوی پوست
  • از بین برنده منافذ و چروک های پوستی
  • حذف سریع و دائمی کک و مک های پوستی
  • دارای ترکیبات خاص اسید میوه
  • بهبود رنگ پوست های لک دار
  • بهبود پوست تیره و زرد و رنگین کمانی
  • هیدراته و ابرسانی فوق العاده
  • از بین برنده جوش و جای جوش
  • حاوی عصاره زغال اخته
  • تنظیم کننده رنگدانه های پوستی

ابتدا صورت خود را با استفاده از صابون یا فوم شستشوی صورت بشویید تا پوست از آلودگی و چربی پاک شود.

بعد از اینکه رطوبت پوست خشک شد کمی از کرم را به نقاط مختلف بزنید و با نوک انگشت به صورت ضربه ای حدود دو تا سه دقیقه ماساژ دهید.

از این کرم میتوانید بصورت روزانه استفاده کنید.

560 روز پیش

کمی چربی داره اما اگه مرتب استفاده بشه خوبه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید کرم روشن کننده و ضد لک بیوآکوا 30 گرمی را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.