امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

لوسیون بدن پرتقال خونی ایمیجز - حجم ۲۵۰ میلی لیتر

Images body lotion blood orange - 120ml

0
98,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لوسیون‌های بدن برای جلوگیری از خروج رطوبت از پوست شما طراحی شده اند، یا آب را از جای دیگر جذب می‌کنند تا پوست شما را نرم، صاف و هیدراته نگه دارند.اگر پوست را به صورت یک دیوار آجری فرض کنید پوست شما به مرور زمان چربی از دست می‌دهد و خشک و پوسته پوسته می‌شود حال اگر از یک لوسیون بدن مناسب استفاده شود، این میزان خشکی به حداقل خواهد رسید.لوسیون بدن پرتقال خونی ایمجز می‌تواند پوست شما را شاداب کند.فرمول منحصر به فرد این لوسیون باعث تزریق میزان کلاژن و الاستین به پوست می‌شود و رایحه بی نظیر آن باعث میشود شما حس خاصی داشته باشید و بدن شما همیشه بوی خوب میدهد و از ایجاد تعریق جلوگیری می‌کند.لوسیون بدن پرتقال خونی ایمجز حاوی عصاره پرتقال، آلوئه ورا و نیاسین آمید با آبرسانی و تغذیه پوست به شما در داشتن پوستی روشن و شاداب کمک می‌کند.

پوست افراد به دلایل مختلفی از جمله سن، آب و هوا، عدم مراقبت صحیح و غیره خشک و در نهایت پوسته پوسته میشه به همین خاطر لوسیون پرتقال خونی ایمیجز یک انتخاب کاملا مناسب برای رفع خشکی و افزایش لطافت پوست است.
این لوسیون بدن حاوی پرتقال خونی است خواص پرتقال خونی برای پوست صورت، بر هیچکس پوشیده نیست. این نوع پرتقال، دارای ویتامین سی است و خاصیت روشن کنندگی فوق العاده ای دارد. پوست بدن را کاملا روشن و درخشان می‌سازد و می‌تواند برای کمرنگ شدن لک های پوستی کمک کننده باشد.

 

اگر پوست بدن شما خشک و پوسته پوسته است لوسیون بدن پرتقال خونی با ویژگی مرطوب کنندگی که دارد برای آبرسانی، نرم و مرطوب شدن پوست بدن می‌تواند موثر باشد.

این بدن حاوی عصاره ی پرتقال خونی، گیاه یوزو، ویتامین سی، پرتقال خونی سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین A، ویتامین B1، پتاسیم و فیبر است.

حضور خرفه در ترکیبات این لوسین بدن و خاصیت ضد باکتری که داره مانع از فعالیت باکتری های جوش زا میشه و مانع از جوش زدن بدن میشه .

این لوسیون بدن پوستت به روشن شدن بدن و درمان لک های پوستی کمک می‌کند.

لوسیون بدن پرتقال خونی ایمیجز برای آبرسانی قوی پوست و مرطوب‌کنندگی پوست بدن مناسب است. با آبرسانی پوست به بهبود جوش بر روی بدن می‌توان کمک کرد و باعث تاخیر در شل شدن پوست شد. این محصول با فرمولاسیون خاص خود به رفع تیرگی نواحی بدن، ازبین بردن خشکی پوست، رفع چین و چروک کمک کرده و از ایجاد جوش جلوگیری می‌کند. این لوسیون مناسب استفاده برای بعداز حمام است که باعث خوشبو شدن بدن می‌شود.

  • دارای عصاره پرتقال خونی
  • آبرسانی
  • درخشان کننده پوست
  • سفت کننده پوست
  • نرم کننده پوست
  • بافت سبک
  • جذب بالا
  • مناسب انواع پوست
  • رفع لک پوست
    جلوگیری از چروک
  • حجم 250میل
برند
ایمیجز Imeges
حجم خالص
۲۵۰ میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید لوسیون بدن پرتقال خونی ایمیجز - حجم ۲۵۰ میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.