امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ماسک آبرسان ورقه ای دیسار مدل ویتامین سی

Dissar Vitamin-C Face Mask

موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
نوع
  • {{value}}
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

روشن کنندگی و آبرسانی به پوست دو وظیفه اصلی ماسک ورقه ای دیسار مدل ویتامین سی است! علاوه بر این دو خاصیت، این ماسک ورقه ای که با نام ماسک نقابی نیز شناخته می شود، دارای خاصیت سفت کنندگی پوست نیز میباشد. این ماسک محبوب و خوش قیمت عملکردی سریع داشته ؛ بطوری که با هر بار استفاده، اثر گذاری آن را به وضوح خواهید دید. در صورت تمایل به شناخت بیشتر این ماسک کاملا ارگانیک، با بخش نقد و بررسی، همراه پردیس میکاپ باشید.

ماسک ورقه ای دیسار Disaar مدل ویتامین C دارای مواد مغذی فوق العاده ای مفیدی است که سبب مرطوب و روشن شدن پوست شما خواهد شد. ماسک ورقه ای دیسار سرشار از ویتامین C است و درخشندگی و پوستی سالم را به شما هدیه خواهد داد. این محصول خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و کلید طلایی برای داشتن پوست سالم محسوب می شود زیرا در تقویت بافت پوست و افزایش سلامتی آن بسیار موثر است.

ویتامین C ماده اصلی و موثر و سازنده این ماسک به شمار میرود، پس از چین و چروک زود هنگام در پوست جلوگیری می کند. علاوه بر این ، این ماسک کاملا ارگانیکم ، بطور کارآمدی چین و چروک های پوست را کاهش داده و خاصیت ارتجاعی به پوست می بخشد و پوستی نرم و لطیف را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول از پوست در برابر رادیکال های آزاد و آسیب های احتمالی جلوگیری کرده و در برابر تغییر رنگ محافظت می کند. ماسک ویتامین سی در کمرنگ شدن لکه ها و کک و مک موثر است و می تواند شفافیت و شادابی را به پوست شما باز گرداند. این محصول برای همه نوع پوست مناسب است اما افراد دارای پوست خشک و ملتهب، بعد از استفاده از این محصول نتجیه بسیار چشمگیر تری میبینند.


یکی دیگر از مزایای ویتامین c افزایش گردش خون است. تحریک گردش خون در پوست مهمترین دلیل روشن شدن پوست و شفافیت آن بشمار می رود. همچنین این ویتامین برای پوست های آفتاب سوخته و دارای التهاب بسیار موثر است و باعث از بین رفتن التهابات پوستی می شود. از دیگر فواید ویتامین c از بین بردن جای جوش و آکنه است در واقع این محصول به عنوان سفت کننده طبیعی پوست عمل می کند و جوش های روی سطح پوست را التیام می بخشد.


طریقه مصرف ماسک ورقه ای صورت : ابتدا صورت را کاملا تمیز کنید. ماسک را از بسته بندی باز کنید و روی صورت قرار دهید سپس به آرامی کمی با انگشتان دست ماساژ دهید تا مواد داخل ماسک جذب پوست شود. 15 الی 20 دقیقه با آرامش صبر کنید و بعد ماسک را از روی صورت بردارید.


با توجه به تمامی ویژگی هایی که در محصول بالا به آنها اشاره شد قیمت ماسک ورقه ای صورت دیسار بسیار مقرون به صرفه است و میتواند برای مراقبت از پوست صورت به کار رود و بعنوان یکی از بهترین گزینه های مراقبت از پوست به شمار رود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای ۳۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک آبرسان ورقه ای دیسار مدل ویتامین سی را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.