امتیاز 0 از {{model.count}} رای
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

ماسک گچی صورت هپی لیدی مدل نعنا - حجم 300 میلی لیتر

Happy Lady Pure Mint Face Mask - 300 ml

138,000
98,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : ، برند هپی لیدی

ماسک های صورت دارای انواع مختلفی می باشند یکی از پرکاربردترین آنها که فواید بسیاری نیز برای پوست دارد ماسک گچی می باشد. اگر شما تا کنون از این محصول استفاده نکرده اید حتما برای شما این سوال پیش می آید که ماسک گچی چیست ؟ یا استفاده از این ماسک چه فوایدی برای پوست دارد ؟ برای پاسخ باید بگوییم که این ماسک یکی از انواع ماسک های صورت می باشد که اغلب از ترکیب آب و پودری گچی مانند ساخته شده است و استفاده از آن خواص بسیاری برای پوست دارد و علاوه بر جوانسازی و پاکسازی پوست باعث نرمی و لطافت پوست صورت نیز می گردد. این ماسک در واقع یک درمان طبیعی و بسیار موثر برای پوست صورت می باشد.استفاده از این ماسک باعث جوانسازی و لیفت پوست می گردد بنابراین اگر پوست صورت شما چین و چروک دارد و یا پوست شل و افتاده ای دارید استفاده از این ماسک برای شما مناسب است. ماسک گچی دارای خاصیت لایه برداری و پاکسازی نیز می باشد بنابراین پوست را کاملا پاکسازی کرده و پوستی تمیز ، نرم و لطیف به شما هدیه میکند.

ماسک گچی صورت هپی لیدی مدل نعنا با حجم 300 میلی لیتر ، با بهره گیری از عصاره نعناع خالص، ترشح چربی پوست را کنترل می کند و پوستی شفاف به شما هدیه می دهد . این ماسک صورت مانند یک اسفنج عمل کرده تا کثیفی و روغن اضافی پوست را از منافذ آن جذب و خارج کند و با ترکیب با نمک دریا، سلول های مرده پوست را لایه برداری کند. روغن درخت چای و بادام شیرین موجود در این ماسک، پوست را رطوبت رسانی و منافذ باز آن را کوچک می کند. بعد از استفاده از ماسک نعنا هپی لیدی، پوست خنک، شاداب شده و سرحال می شود.

این محصول برای انواع پوست مناسب است و اگر پوست چربی دارید تا 2 بار در هفته، اگر پوست خشکی دارید بین 1 تا 2 بار استفاده کنید.

محصولات هپی لیدی (Happy Lady) در ایتالیا فرموله شده و در کشور چین تولید می شوند و دارای تاییده سلامت GMP و ISO 9001 هستند و از با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده اند. این برند محبوبیت بالایی در میان طرفداران محصولات بهداشتی دارد.

  • حاوی عصاره نعناع خالص، روغن درخت چای و بادام شیرین
  • جذب کثیفی و روغن اضافی از منافذ پوست
  • لایه برداری سلول های مرده پوست
  • رطوبت رسان و خنک کننده
  • کنترل ترشح چربی پوست
  • کوچک کننده منافذ باز
  • فرموله شده در ایتالیا
  • مناسب انواع پوست

بعد از شستشو و تمیز کردن پوست صورت، مقدار مناسبی از ماسک را روی پوست صورت و گردن خود زده و حدود 15 دقیقه صبر کنید تا خشک شود، سپس با آب ولرم پوست خود را شسشو دهید.

حجم
300 میلی لیتر
رایحه و عصاره
نعنا
مناسب برای
آقایان و بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک گچی صورت هپی لیدی مدل نعنا - حجم 300 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.