امتیاز 5 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

سرم روشن کننده و آبرسان عصاره برنج بیوآکوا - حجم 15 میلی لیتر

BIOAQUA Rice Raw Pulp Essence - 15ml

0
58,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از محصولات شگفت انگیز صنعت سرم سازی شرکت بیوآکوا، سرم صورت عصاره برنج خام می باشد. سرم برنج با قدرت بسیار زیاد و باورنکردنی پوست را روشن و شفاف می کند. منافذ صورت را کوچک کرده و به بهبود آکنه و التهاب کمک شایانی می کند.فرمولاسیون سرم عصاره برنج خام بیوآکوا، غنی از ترکیبات موثر و مغذی عصاره برنج سفید و جوانه برنج، گلیسیرین و هیالورونیک اسید می باشد. بعد از گذشت تنها چند هفته، پوستی درخشان و صاف و نرم خواهید داشت.پروتئین های طبیعی برنج قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و با آنتی اکسیدان های فراوان خود، چین و چروک پوست را به مرور از بین می برد.سرم صورت برنج بیوآکوا، سرشار از هیالورونیک اسید بوده و خشکی پوست را از بین می برد. به سرعت جذب پوست شده و بافت غیر چربی دارد.

سرم برنج بیوآکوا محصولی با خاصیت مرطوب کنندگی و تقویت کنندگی و همینطور تاثیر گذاری بسیار طولانی مدت است. عصاره برنج و هیالورونیک اسید از اصلی ترین ترکیبات سازنده این سرم میباشند که در کنار هم گزینه ای مناسب برای پوست های خشک و آسیب پذیر ایجاد میکنند. هیالورونیک اسید یک آب رسان طبیعی موجود در بافت پوست است و قدرت بسیار بالایی در جذب و ذخیره رطوبت در بافت پوست دارد.

فرمولاسیون سرم برنج بیوآکوا توسط جدید ترین تکنولوژی های روز طراحی و تولید شده و به سرعت جذب اعماق پوست شده و تاثیر گذاری طولانی مدتی به همراه دارد. با استفاده از این محصول می توانید رطوبت مورد نیاز پوست خود را تامین کرده و پوستی شاداب، نرم و مرطوب و در عین حال بسیار روشن و درخشان داشته باشید همچنین بخاطر خواص مغذی و تقویتی عصاره برنج از مشکلاتی چون التهاب، خشکی، اگزما، لک و… دوری کنید.

این سرم بیوآکوا همچنین حاوی آنتی اکسیدان و پروتئین های طبیعی برنج هست که به افزایش قابلیت ارتجاعی پوست کمک میکند و با علائم پیری مثل چین و چروک و خطوط ریز مبارزه می کند. با استفاده از این محصول نیازی به نگرانی درباره خشکی پوست نیست و بعد از استفاده از آن از پوستی نرم و مرطوب لذت ببرید. فرمولاسیون سرم به نحوی طراحی شده که به سرعت جذب پوست می شود همینطور رایحه ای بسیار دلنشین و بافتی غیر چرب دارد.

فواید استفاده از سرم برنج بیوآکوا:

سرم برنج بیوآکوا دارای خواص متعددی برای پوست است که شامل:

  • خواص ضد پیری: کمک به کاهش نشانه‌های پیری مانند چین و چروک.
  • تغذیه و رطوبت رسانی: فراهم کردن تغذیه و حفظ رطوبت طبیعی پوست.
  • کاهش التهاب و قرمزی: دارای خواص ضد التهابی که به کاهش قرمزی و التهاب پوست کمک می‌کند.
  • محافظت در برابر آفتاب: حفاظت از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه‌های مضر آفتاب.

استفاده منظم از این سرم می‌تواند به حفظ جوانی و شادابی پوست کمک کند و مشکلات مربوط به پیری و آسیب‌های محیطی را کاهش دهد. برای بهترین نتیجه، توصیه می‌شود که سرم را صبح‌ها پس از شستشوی صورت و قبل از استفاده از کرم ضد آفتاب و شب‌ها قبل از خواب استفاده کنید.

نکته: قبل از مصرف حتما بر روی پوست پشت دست و یا پشت گوش تست کنید و درصورت عدم مشاهده آثار التهاب و حساسیت پس از 24 ساعت میتوانید از این محصول استفاده کنید.

  • روشن کننده و درخشان کننده
  • مرطوب کننده پر قدرت
  • حاوی عصاره گیاهی، عصاره برنج و جوانه برنج
  • کوچک کننده منافذ
  • تقویت کننده بافت پوست
  • کاهش آثار پیری
  • صاف کننده سطح پوست
  • تقویت رنگ پوست
  • ضد آکنه و کاهش التهاب و قرمزی
  • حاوی آنتی اکسیدان و پروتئین های طبیعی برنج
  • افزایش قابلیت ارتجاعی پوست
  • حجم: ۱۵ میلی لیتر

بهترین زمان استفاده شب ها قبل از خواب می باشد. اما می توانید دوبار در روز، بعد از شستشوی صورت و پاکسازی منافذ پوست با تونر، از سرم عصاره برنج خام بیوآکوا استفاده نمایید. به این ترتیب که حدود 3-5 قطره از سرم صورت را بر روی پوست ریخته و ماساژ دهید تا جذب شود.

برند
BIOAQUA
حجم خالص
15 میلی لیتر
ترکیبات
حاوی عصاره گیاهی ، عصاره برنج و جوانه برنج ، سرشار از پروتئین، هیالورونیک اسید و آنتی اکسیدان
مناسب برای
انواع پوست
47 روز پیش

لطفا موجودش کنید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید سرم روشن کننده و آبرسان عصاره برنج بیوآکوا - حجم 15 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.