امتیاز 0 از {{model.count}} رای
مقایسه
امتیاز 0 از {{model.count}} رای

سرم روشن کننده و ضد لک حاوی ویتامین سی c50 آردن - 30 گرم

Arden C۵۰ Depigmenting Serum - ۳۰ gr

502,000
480,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ویتامین ث برای پوست، که اسید آسکوربیک هم نامیده می شود، نوعی ماده مغذی محلول در آب است که نقش مهمی در سالم نگه داشتن پوست ایفا می کند. شواهد بالینی نشان می دهد مصرف موضعی ویتامین ث به لطف خواص آنتی اکسیدان، ضد پیری و ضد لک این ماده کاربردهای زیادی دارد. چه پوستتان خشک، چرب یا ترکیبی باشد، تاثیر ویتامین c بر پوست و سالم نگه داشتن آن انکار ناپذیر است و ظاهر سالم و جوان به آن می بخشد. در ادامه به معرفی محصولی خواهیم پرداخت که حاوی ویتامین سی بوده و تاثیر شگفت انگیزی در درمان لک های پوستی دارد.

در دنیای محصولات مراقبت از پوست در کنار انواع کرم‌ها، ژل‌ها و سایر ترکیبات موضعی، سرم‌ها هم یکی از دسته‌های محصولات قابل ارائه هستند و مانند سایر محصولات در حال تولید در این زمینه، جایگاه ثابتی دارند.

محصولاتی که در این دسته قرار می‌گیرد از ویژگی کلی جذب سریع برخوردار است و به همین دلیل استفاده از آن در خیلی از مواقع نسبت به کرم‌ها و سایر محصولات دارای غلظت و بافت سنگین‌تر، ترجیح داده می‌شود. در این میان محصولی که در زمینه روش کردن پوست و از بین بردن لکه‌های تیره پوست قابلیت‌های خوبی دارد، سرم روشن کننده و ضد لک ویتامین سی آردن حجم ۳۰ گرم است. این سرم با غلظت بالای ویتامین سی (۵۰ درصد) فرموله و آماده مصرف شده و با تکیه بر این عامل افراد می‌توانند از آن انتظار تأثیر بالایی داشته باشند.

با توجه به این‌که مهم‌ترین عامل ایجاد لکه‌های پوستی یا کدر شدن ظاهر پوست در طول زمان رادیکال‌های آزاد شناخته می‌شود، ویتامین C به عنوان یک ماده آنتی اکسیدان (خنثی کننده رادیکال‌های آزاد) طبیعی انتخاب خوبی برای رفع یا جلوگیری از بروز این مشکل است. بر همین اساس حالت‌های پایدار شده این ویتامین در ترکیب خیلی از محصولات روشن کننده پوست از جمله محصول مورد بحث  استفاده شده و قابلیت‌های خوبی دارد.

جدا از ترکیب و مواد مؤثر به کار رفته در سرم روشن کننده آردن، اشاره به برخی از ویژگی‌های این محصول افراد را در خصوص خرید و استفاده از آن راهنمایی می‌کند.

تمامی سرم‌های پوستی در اصل شامل مواد مؤثری هستند که در یک ترکیب سبک و قابل جذب تحت عناوین مختلف و با کاربردهای مختلف در دسترس مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

سرم روشن کننده آردن هم از این نظر از ویژگی‌های غالب سرم‌های مراقبت از پوست برخوردار است و از طریق موضعی به راحتی قابل استفاده است. همچنین از دیگر جنبه‌های برترِ در نظر گرفتن این نوع از محصولات برای پوست، عدم تداخل آن‌ها با استفاده از سایر محصولات بهداشتی و آرایشی با توجه به جذب سریع آن‌ها است؛ مسئله‌ای که در بعضی از مواقع در مورد استفاده از کرم‌های مراقبتی وجود دارد و برای استفاده آزادانه یا دلبخواه از مواد آرایشی، ایجاد مشکل می‌کند.

ترکیبات سرم ویتامین سی C۵۰ آردن {ضد لک و روشن کننده}  :

  • ویتامین C: ویتامین سی ۵۰ درصد در جایگاه یک آنتی اکسیدان قوی در ترکیب این سرم استفاده شده و خواص ضد التهاب و روشن کننده قوی دارد.
  • رتینول: رتینول به عنوان یکی از اشکال ویتامین A در ترکیب محصولات مراقبت از پوست مختلف کمک شایانی به بر طرف کردن چین و چروک‌های پوستی می‌کند.
  • کلاژن: کلاژن نوعی پروتئین است که به شکل طبیعی توسط سلول‌های پوستی تولید می‌شود و در حفظ ساختار و ظاهر بافت پوستی نقش دارد، به همین دلیل تزریق آن به شکل خارجی (هیدرولیز شده) و توسط محصولات مراقبتی مانند سرم‌ها به پوست، مشکلات کاهش میزان تولید این عامل تعیین کننده در سلامت پوست (غالباً در اثر افزایش سن) را کم می‌کند.
  • هیالورونیک اسید: مرطوب نگاه داشتن پوست از تأثیرات مثبتی است که از مقادیر به کار رفته هیالورونیک اسید در ترکیب این سرم می‌توان انتظار داشت که در جای خود بخشی از خواص و مزایای این محصول را پوشش می‌دهد.
  • ضد لک قوی و تأثیر در کاهش اثرات نامطلوب انواع هایپرپیگمنتاسیون پوستی
  • روشن کننده پوست
  • کمک به صاف شدن بافت پوستی
  • تأثیر در جوان‌سازی پوست از طریق تحریک سلول‌های پوست در زمینه کلاژن سازی
  • کاهش التهابات پوستی (جوش، سوزش، خارش و…)
  • کمک به ترمیم و جوان‌سازی پوست
  • مرطوب کننده پوست
  • مبارزه با رادیکال‌های آزاد
  • جلوگیری از تأثیر مخرب آلودگی‌های محیطی بر روی پوست

برای استفاده از این سرم لازم است که نواحی مورد نظر در ابتدا تمیز و کاملاً خشک شود تا تأثیرات مصرف محصول به شکل مطلوب‌تری متوجه افراد شود. افراد باید توجه داشته باشند که پوشش تمامی نقاط صورت با این سرم لزومی ندارد و مالاندن چند قطره به نواحی تیره پوست کافی خواهد بود تا تأثیرات مثبت آن بعد از حدود ۸ هفته مصرف مداوم نمایان شود.

معمولاً بهترین زمان مصرف این سرم شب‌ها است و استفاده از آن در طول روز توصیه نمی‌شود، چراکه در طول روز احتمال قرار گرفتن افراد در معرض نور خورشید و ایجاد التهاب بالا است و به همین دلیل در نظر گرفتن این سرم در طول روز چندان مناسب نیست.

البته افراد می‌توانند برای برطرف کردن این مشکل استفاده از کرم ضد آفتاب را در نظر بگیرند که تا اندازه زیادی احتمال حساسیت‌های پوستی بعد از استفاده از سرم ویتامین سی و در معرض اشعه خورشید قرار گرفتن را کاهش می‌دهد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید سرم روشن کننده و ضد لک حاوی ویتامین سی c50 آردن - 30 گرم را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.