امتیاز 1 از {{model.count}} رای
امتیاز 1 از {{model.count}} رای

سرم ضد لک و روشن کننده بیوآکوا مدل ویتامین سی - حجم 30 میلی لیتر

BIOAQUA VITAMIN C SERUM WHITENING ANTIOXIDANT MOIST BRIGHTEN SKIN ESSENCE - 30ml

125,000
97,550 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سرم پوست نوعی محصول موضعی با غلظت بالایی می‌باشد که به عمق پوست نفوذ می‌کند و با توجه به ترکیبات فعال و ریز مغذی‌ های مفیدی که دارد به سلامتی پوست کمک فراوانی می‌نماید. امروزه بسیاری از افراد سرم پوست را جایگزین کرم مرطوب‌کننده نموده‌ اند چرا که با توجه به بافت سبکی که دارد، خیلی زود توسط پوست جذب می‌گردد. سرم‌های پوستی مایعات آبکی یا روغنی می‌باشند که استفاده از آنها به تغذیه‌رسانی پوست کمک می‌کند و با آبرسانی به موقع پوست، مانع از خشکی آن خواهد شد، در نتیجه از بروز چین و چروک‌های پوستی،  لک، جوش و… جلوگیری می‌کنند.

سرم ضد لک و روشن کننده بیوآکوا مدل ویتامین سی با حجم 30 میلی لیتر ، سرشار از ویتامین C طبیعی که درخشش ظاهری را افزایش و پوستی سالم را به شما هدیه می دهد. سرم ضد لک و روشن کننده بایو اکوا ویتامین سی با جبران رطوبت پوست، خشکی پوست را نیز بهبود می‌بخشد.

آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در این سرم صورت، رادیکال‌های آزاد را خنثی و چین و چروک پوست را حذف می‌کند. با استفاده منظم از سرم روسن کننده صورت بایواکوا ویتامین سی ، رنگدانه ها و کک و مک پوست حذف و پوستی سفید خواهید داشت. به دلیل وجود هیالورونیک اسید در این سرم ، تولید کلاژن تسریع و خاصیت ارتجاعی پوست افزایش می یابد.

خاصیت آنتی اکسیدانی سرم ضد لک صورت بایواکوا ویتامین C ، با تغذیه کامل پوست در تقویت بافت و افزایش سلامتی پوست تاثیر زیادی دارد. کاهش سرعت پیری پوست، محافظت از هیدرولیپید، ایجاد پوستی یکدست ، نرم و صاف تعدادی از خواص سرم ویتامین سی بیوآکوا نارنجی است.

سرم ضد لک و روشن کننده بایو اکوا ویتامین سی با تحریک تولید کلاژن، انعطاف پذیری و استحکام پوست را افزایش می دهد. خواص ضد لک و روشن کننده پوست این سرم، به ترمیم لک و جای جوش کمک بسیاری می کند. خاصیت سفید کنندگی سرم ضد لک صورت بیواکوا ویتامین C نیز از ظهور رنگدانه ها جلوگیری می کند.

  • غنی از ویتامین C
  • آبرسان و مرطوب کننده
  • تغذیه کننده کامل پوست
  • ضد لک و روشن کننده پوست
  • حاوی هیالورونیک اسید طبیعی
  • کلاژن سازی و کاهش آثار پیری
  • بازسازی سلول های آسیب دیده
  • کاهش چین و چروک و جوان کننده
  • حاوی آنتی اکسیدان و حذف رادیکال آزاد پوست صورت
حجم
30 میلی لیتر
مناسب برای
آقایان و بانوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید سرم ضد لک و روشن کننده بیوآکوا مدل ویتامین سی - حجم 30 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.