امتیاز 5 از {{model.count}} رای
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

سرم سفید کننده ویتامین سی بیوآکوا - حجم 30 میلی لیتر

BIOAQUA Vitamin C White Brighten Face Serum - 30ml

0
65,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سرم های ویتامین سی کلید حفظ سلامت و شادابی پوست هستند که به عنوان یک لایه محافظ قوی عمل می‌کنند و از پوست شما در برابر آسیب‌های خارجی محافظت خواهند کرد. با استفاده از سرم های ویتامین سی موضعی می‌توانید از پوست خود در مقابل این مواد مضر محافظت کنید و پوستی شاداب و درخشان داشته باشید.بسیاری از افراد ویتامین c را از طریق رژیم غذایی خود و با مصرف میوه و سبزیجات دریافت می‌کنند. اما این مقادیر ممکن است برای سلامت کلی بدن و تقویت پوست کافی نباشد. از این رو، استفاده از مکمل‌ها و محصولات تقویتی حاوی ویتامین سی همچون سرم ویتامین c تمامی نیازهای پوستی شما را برآورده خواهد کرد. در ادامه با معرفی سرم سفید کننده ویتامین سی بیوآکوا همراه پردیس میکاپ باشید.

سرم سفید کننده ویتامین سی بیوآکوا با حجم 30 میلی لیتر ، یکی از محصولات برجسته در زمینه بهبود و زیبایی پوست است. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد سرم روشن کننده قوی پوست حاوی ویتامین سی ، ضد چین و چروک بودن آن است که با ترکیبات خاص خود، به پوست شما کمک می‌کند تا از ظاهر ناخوشایند و چین و چروک‌های پوستی جلوگیری کند. همچنین این محصول این امکان را فراهم می‌کند که بدون توجه به نوع پوستی که دارید، از آن استفاده کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. علاوه بر این، ویژگی دیگر این سرم این است که به صورت جامع به پوست کمک می‌کند و با ترکیبات فوق‌العاده‌ خود قادر است رطوبت پوست را تنظیم کرده، پوست را آبرسانی کرده و منافذ پوستی را کوچک کند. که این امر به پوست شما ظاهری صاف ، لطیف و پرطراوت می‌بخشد. استفاده مرتب از این سرم  ، مشکلات پوستی ، مانند پیری زودرس رفع میکند و  یک پوست سالم و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد.  همچنین، این محصول باعث می‌شود که پوست شما بدون لک و جوش، با روشنایی، شفافیت و قدرت بیشتری به نظر بیاید، که این امر به دلیل توانایی ویتامین C در ترمیم و تقویت ساختار پوست است.

  • فرموله شده با ویتامین C فعال و آنتی اکسیدان قوی
  • تغذیه کننده قوی و عمیق پوست صورت
  • مرطوب کننده و آبرسان قوی
  • روشن و درخشان کننده پوست
  • 10x آنتی اکسیدان: یعنی اثر سفیدکنندگی 10 برابر
  • بستن منافذ سطحی و عمیق
  • کاهش لکه های تیره و بهبود رنگ ناهموار پوست
  • ایجاد پوستی صاف و سالم تر
  • فرمولاسیون سبک و بدون چربی و چسبناکی
  • حجم 30میل
حجم
30 میلی لیتر
ساخت کشور
چین
حاوی
ویتامین C
مناسب برای
آقایان و بانوان
16 روز پیش

سه چهار هفته بطور منظم دارم استفاده میکنم این سرم رو، علاوه بر روشن تر شدن پوستم، حس میکنم منافذ روی گونه هام کمتر شدن و پوستم حالت یک دستی به خودش گرفته

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید سرم سفید کننده ویتامین سی بیوآکوا - حجم 30 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.