امتیاز 5 از {{model.count}} رای
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

سرم آبرسان و جوان کننده پوست هیالورونیک اسید بیوآکوا - حجم 30 میلی لیتر

BIOAQUA HIALORONIC ACID - 30 ml

135,000
98,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هیالورونیک اسید به واسطه ویژگی‌های خاص خود، به عنوان اکتیوی با پتانسیل درمانی بالا شناخته می‌شود. این ماده با خاصیت آبرسانی، آنتی باکتریال، ضد التهاب و ...  کمپلکسی از نیازهای پوستی شما را در خود جای داده است. برخورداری از تمام اقدامات هیالورونیک اسید در کنار یکدیگر، می‌تواند پوستی صاف، سالم و درخشان به شما هدیه دهد:اصلی‌ترین خاصیت هیالورونیک اسید برای پوست، خواص آبرسانی آن که از طریق جذب و نگهداری مولکول‌های آب انجام می‌شود.یکی از مهم‌ترین عوامل پیشگیری از ایجاد چین و چروک و خطوط ریز، آبرسانی به پوست است. هیالورونیک اسید با حفظ رطوبت از ایجاد خطوط ریز روی پوست جلوگیری می‌کند و ظاهری جوان‌تر به افراد می‌بخشد.هیدراتاسیونی که از طریق اسید هیالورونیک انجام می‌شود با کمک به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، آن‌را سفت‌تر و انعطاف‌پذیرتر می‌‌سازد.یکی از مزایای اسید هیالورونیک، سازگاری آن با انواع پوست است. به این معنی که می‌توانید بدون نگرانی از بروز انواع واکنش‌های حساسیتی و آلرژیک، با هر جنس پوستی از خواص این ماده بهره‌مند شوید.

سرم آبرسان و جوان کننده پوست هیالورونیک اسید بیوآکوا با حجم 30 میلی لیتر ، از ایجاد لک بر روی پوست جلوگیری کرده و پوست را تغذیه و صاف می کند.سرم آبرسان به پوست شما ظاهری جوان و صاف می بخشد. ضمن اینکه این سرم صورت به عنوان آبرسان عمل می کند می تواند به خاصیت ارتجاعی بودن پوست کمک کند و علایم بارز پیری را بطور کاملاً چشمگیری کاهش دهد.

 این سرم فاقد چربی است به طوری که روی پوست شما هیچ سنگینی ایجاد نمی کند و حاوی اسید هیالورونیک است که برای پوست های خشک بسیار عالی می باشد و به عنوان یک مرطوب کننده و آبرسان عالی شناخته شده است.

استفاده از این سرم، برای کسانی که چین و چروک و خطوط های ریزی روی صورتشان پدیدار است، بسیار مناسب و تاثیر گذار می باشد. سرم هیالورونیک اسید، هیچ عوارضی ندارد و ضد التهاب و قرمزی پوست است.

  • هیالورونیک اسید
  • کمک به کلاژن سازی پوست
  • شادابی بخش پوست
  • جوان و شفاف کننده
  • بسیار زود جذب
  • ضد چین و چروک
  • خطوط چین و چروک و لبخند
  • حجم 30 میلی لیتر
  • آبرسانی پوست

پوست بطور کامل شسته و تمیز شود سپس سه الی پنج قطره از سرم را روی پوست ماساژ دهید تا جذب شود

حجم
30 میل
ساخت کشور
چین
حاوی
هیالورونیک اسید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه

در کنارش خریداری شده

ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید سرم آبرسان و جوان کننده پوست هیالورونیک اسید بیوآکوا - حجم 30 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.